Recensie Safira , Eindhoven( Oss, Breda, Den Haag) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind pruiken bij dames (v's of mv's) nooit aantrekkelijk.
Dus zal ik ook niet naar een shemale met pruik gaan. Het is gewoon nog meer nep dan neptieten (die zou ik bij een shemale wel accepteren, als zij goed gedaan zijn, hoor!).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Soft SM
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
20cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/apeldoorn/7318427-safira
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Safira in Apeldoorn geweest en Wauw! Heb zelf nog niet heel veel ervaring maar zij stelde mij heel erg op mijn gemak. Beheerst de engelse taal erg goed.

afspraak was makkelijk gemaakt, en bij binnenkomst was ik meteen heel blij verrast door haar mooie uiterlijk en met name haar heerlijke kont.

Ze heeft aandacht voor je, houdt wel van iets ruwer en je hebt bij haar zeker niet het idee dat ze op de klok kijkt en je zo snel mogelijk weg wilt hebben. Ik ga zeker nog eens bij haar langs.

Als je op zoek bent naar een dominante dame ben je zeker hier aan het juiste adres, maar ze vind het daarnaast ook lekker als je haar neukt. De 20cm in de ad lijkt wel te kloppen.
 
Ze heeft erg veel enorm positieve recensies op kinky bij haar advertentie, hier valt het behoorlijk tegen. Binnenkort toch eens proberen, toch wel benieuwd of hier nog iemand is met recente ervaring?
Ze zit nu in Oss, iemand bekend of daar een "standaard adres" zit voor de rondreizende dames?
 
Ze heeft erg veel enorm positieve recensies op kinky bij haar advertentie, hier valt het behoorlijk tegen. Binnenkort toch eens proberen, toch wel benieuwd of hier nog iemand is met recente ervaring?
Ze zit nu in Oss, iemand bekend of daar een "standaard adres" zit voor de rondreizende dames?
Op drie na, hebben de rest van de reviewers maar 1 review op hun naam staan. Dus niet echt betrouwbaar. Maar ik zag dat 1 review van @Fredje020 is, die positieve ervaring had met haar.
 
Gisteren afgesproken
Het is inderdaad meer een verklede man Ze doet wel der best maar achteraf toch niet echt mijn ding liever toch wat vrouwelijker
Ze heeft wel een lekkere lul die voor mij goed van formaat was ze kan dominant zijn als je dat wil
Ze heeft me lekker genomen en daarna haar klaar gepijpt en spoot lekker over me heen Ik heb haar niet genomen en me klaar getrokken en over der heen gespoten
Denk niet dat ik nog terug ga liever toch wat meer vrouwelijker
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laatst toch de stoute schoenen aangetrokken en mijn droom uit laten komen.
Het appcontact ging soepel en even voordat ik er was gebeld.
ze ontving in Oss in een net appartement en de dame die open deed was net zo mooi als op de foto's.
Eenmaal binnen gezellig gepraat en naar de kamer gegaan. God wat is ze mooi!
Na een drankje gekregen te hebben ging ze los!
Eerst haar lekkere pik achter in mijn keel en daarna zij die van mij.
Toen was het moment dat ze me omdraaide en hard begon te neuken! Heeerlijkk!
Daarna draaide ze me om en mocht ik over haar heen spuiten.
Dit duurde even omdat ik wat gedronken had en me ook al leeg gemaakt had een uur of 2 vantevoren.
toen ons aangekleed en even gekletst!
Kortom een aanrader. Lieve harde dame waar ik nog veel fantasien hoop waar te maken
 
Terug
Bovenaan Onderaan