Recensie Safire, Willebroek 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Quaresma

Newbie
2
05/04/24
1
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/safire/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aangezien mijn vaste dvp niet beschikbaar was ben ik op bezoek geweest bij Safire. Contact verliep vlot via sms in het Engels. Ze ontvangt in een huis met een afwerkkamer waar de bouwwerken nog niet af zijn. De locatie is vlot bereikbaar vanaf de autostrade en parkeren kan wat verderop in de straat.

Ze spreekt wat frans, wat de communicatie makkelijker maakt. Van gezicht vind ik ze in het echt zachter en knapper dan op haar foto's. Van lichaam heeft ze een normale bouw (+-170cm) waar alles nog vrij strak is. Mooie stevige borstjes, maar ik denk eerder dat het een b is dan een c. Het achterwerk was ook strak. Ze heeft een leuke bos krullen op haar hoofd.

Na de betaling kwam ze wat korterbij en liet haar aanraken terwijl lingerie afging. Ze wou al onmiddellijk beginnen maar ik vroeg eerst een massage, wat geen probleem was. Deze was ok, maar ook niet wauw. Na de massage wat escaleren met grinden boven op wat ze wel goed deed. Na wat mond en handwerk, dan missio wat ik zeer goed vond, gevolgd door doggy ( a quatro) dit ging wel, maar missio was beter. Ze kreunt mee met alles wat ze doet, soms iets te overdreven. Kussen hebben we niet gedaan en heb ik ook niet om gevraagd. Ze deed gewillig alles wat ik vroeg.

Mijn algemene ervaring is vrij goed en correct ook qua prijs/kwaliteit. Een echte klik met haar had ik niet, ik zou ze niet aanraden voor een gfe maar eerder voor een onenight stand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan