Recensie Sakura, Amersfoort (voorheen Zwolle, Amsterdam) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Koekiemonster

Newbie
21
30/01/22
12
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/3913760-sakura
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nu 2 keer bij Sakura geweest. Echt een super dame. Vriendelijk, hygiënisch en doet ook lekker mee. Afgelopen keer 200 + 50 voor anaal betaald (1 uur). Ze begint met een striptease waardoor ik direct hard was. Daarna gepijpt en verschillende standjes gedaan. Tussen de 2 rondes door een lekkere massage gehad en haar daarna anaal genomen. Anaal is ze wel echt goed strak. Bij twijfel zou ik zeggen zeker proberen.

Spreekt voldoende Engels.
 
meerdere hoogtepunten mogelijk dus?
is locatie goed te bereiken met de auto (parkeer mogelijkheden)?
Bij 1 uur was meerdere keren mogelijk. De locatie waar ik ben geweest was goed bereikbaar met veel parkeermogelijkheid (grote flat). In de tussentijd is ze wel een paar dagen in een andere stad geweest en weer teruggekomen. Ik weet dus niet of ze nog steeds op dezelfde locatie ontvangt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/3913760-sakura
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag Sakura bezocht, wat een lekkere vrouwtje is het precies zoals op de foto's Engels is prima (zeker voor een latina) en communicatie via de app ook. Komt gemaakte afspraken na en doet lekker mee tijdens de sex zeker als je haar stimulerende plekken weet te vinden. Ze is voor mij zeker voor herhaling vatbaar, sterker nog ik heb mijn vervolg afspraak al gepland met haar voor komende weekend :)

Enige kleine minpunt vond ik de ontvangst locatie, begreep van haar dat het lastig is een goede betrouwbare locatie te vinden.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb deze dame afgelopen week bezocht in Amsterdam.
Moet eerlijk zijn en bekennen dat ik het tegen vond vallen. Als ik zeg dat de ontvangstlocatie vies is dan is dat een understatement, het was goor. Vieze muren, vies bed en het stink binnen.
Alhoewel de dame haar best deed om er wat van te maken was het duidelijk een grote act.

Voor mij nooit, nooit meer.
 
Wilde haar bezoeken in Amsterdam als ik terug ben in Nederland, maar gezien jou reactie m.b.t. de locatie ga ik voor een hotel date met haar. Aangezien mijn ervaringen tot heden positief zijn. Kan je nog recensie plaatsen?
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/3913760-sakura
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na wat appen her en der en zoals gewoonlijk geen reacties maar wel lezen, belachelijke bedragen of gewoon te ver uit te richting viel mijn oog op de advertentie van Sakura. Ze reageerde weliswaar traag op appjes maar reageerde wel! Dus na het op de app komend tot wat er wel en niet mogelijk zou zijn besloten om haar vanmiddag te bezoeken.

Ontvangst in Amersfoort met prima parkeergelegenheid en na confirmatie via foto en videocall dat ik er ook daadwerkelijk was het appartement nummer doorgekregen. Ligt vast en zeker aan mij maar het duurde even voor ik door had dat ik wat trappen op moest om voor de juiste deur te belanden. Daar deed Sakura open in een grijze lange jas met daaronder lingerie. Meegenomen naar de kamer betaald en wel hoefde ik niet te douchen maar kon wel even de handen wassen. Daarna mocht ik mij uitkleden en wachten op het bed tot ze terug kwam voor een lapdance. Mocht overal aankomen en kreeg een dot glijmiddel op mijn hand om haar te vingeren. Aansluitend mocht ik op bed gaan liggen en begon ze mij te pijpen. Na een minuut of anderhalf kwam er een rubber tevoorschijn maar ik bedankte en gaf aan dat ik toch andere plannen had. Ik heb haar mij in verschillende posities laten pijpen en zo alles eens goed kunnen voelen en bekijken. Toen ik het wel welletjes vond heeft ze uiteindelijk na de nodige aanwijzingen mij heerlijk tot een hoogtepunt gebracht en eindigde ze met een mond vol mannenpap. Of ze het doorgeslikt heeft of snel uitgespuugd in de tas naast het bed durf ik niet te zeggen. Ze zoog nog even de laatste restjes weg en was het tijd voor een lekkere massage. Met handen en uiteindelijk met zo'n gun wat apart was maar wel allemaal lekker.

Ik twijfelde of een tweede ronde nog wel ging werken dus heb mij maar ook maar fijn in de watten laten leggen door haar massage kunsten. Is het al tijd? Ja nog 5 minuten zei ze, je mag nog wel met mij spelen maar sex zal er niet meer inzitten. Op zich jammer want volgens mij is ze behoorlijk strak wat ik voelde met mijn vingers. Misschien een volgende keer.

Toen mocht ik even douchen en terwijl ik mij aankleed vielen er wel enkele kwartjes op hun plek. Gebruikte simkaarthoudertjes hebben toch nog wel meerdere functies bleek. Moet ze natuurlijk ook allemaal zelf weten en de dagen zullen vast lang zijn.

Al met al een prima bezoek aan een dame die je het naar de zin wilt maken en totaal niet haastig overkomt. Nog een keer? Misschien maar er zijn nog genoeg andere dames om te ontdekken dus waarschijnlijk ook niet.
 
(ik meer Nederlands maar mischien leer ik grammatica nooit lol) ik kon haar vandaag niet bezocht omdat zij was in treinen. Maar de communicatie over WA was prima. ik vond haar communicatie heel goed en dat geeft me al een goede gevoel dat de ervaring zou goed zijn. ik ga haar mischien om 17- Apr bezoeken. Ziet er heel sexy uit!
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/3913760-sakura
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Mijn slechtste ervaring in tijden met deze Colombiaanse. Begon met een striptease, althans dat moest het voorstellen maar leek nergens op. Pijpen met condoom en geen tongzoenen. Daarna doggy maar met een bolle rug. Leek nergens op Ze gaf aan een personal trainer in Colombia te zijn maar er is weinig sportiefs aan haar. Alles moest ook voorzichtig anders deed het pijn. Ze hebben er bij haar trouwens een behoorlijke kont op geplakt. Gezicht ook aardig wat aan gedaan. Ziet er wel goed uit voor de rest, maar wat koop je daarvoor.
 
Laatst bewerkt:
Sakura bezocht omdat ik een latina zocht die anaal doet, het is de dame van de foto's ziet er goed uit met wat kunstmatig hulp her en der van de arts gehad (zoals veel van de dames uit Zuid Amerika).

Afspraak maken ging vlot via de app. en ik kon vrij snel terecht bij haar. Locatie is prima te bereiken kon ook vooraf en achteraf douchen.

Wat betreft de date, Sakura ontving mij in een sexy lingerie en na een tease heeft ze mij lekker gepijpt (zc). Nadat ik op sterkte was heb ik haar lekker in meerdere standjes geneukt en afgemaakt in doggy (anaal). Na een massage, heb ik haar nog een lekker geneukt en in cow girl lekker klaar gekomen.

Voor een goede anaal sessie zou ik deze dame zeker nog eens bezoeken.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/3913760-sakura
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op basis van enkele recensies ervoor gegaan. Afspraak was snel gemaakt en kon zo binnen anderhalf uur afspreken.

Het is de dame van de foto's, maar inderdaad wat gephotoshopt. Het was warm en dat merkte ik ook bij haar. Erg zweterig, maar mede omdat het warm op de kamer was. Kamer was klein, rommelig en eigenlijk gewoon smerig. Dat was de douch trouwens ook.

Inzet van haar is wel goed, maar echte passie was er niet. Ze probeer er wat van te maken, maar het werd een beetje ongemakkelijker. Rimmen is met lapje, wat ik persoonlijk wel jammer vond. Ze is niet smerig van zaad want de eerste lading slurpte ze half op nadat het in der gezicht kwam. 2e ronde ging eigenlijk een beetje te snel van start. In combinatie met de hitte en ongemakkelijkheid, ging het niet heel erg soepel. Helaas geen Anaal daardoor kunnen doen. Wel nog een 2e keer op haar lichaam kunnen komen na flink wat hand en mond werk, vandaar de goede inzet. Slurpte nogmaals we het zaad half mee op. Das nog wel geil.

Al met al geen herhaling, maar zeker het uitproberen waard.
 
Ik heb haar in Amersfoort bezocht, locatie was op zich prima, wilde haar van de week bezoeken in Amsterdam. Maar gezien slechte ontvangst locatie, wacht ik het wel af totdat ze weer in Amersfoort is.
Dan kun je nu een afspraak maken want ze is volgens mij niet gearriveerd in Amersfoort! :ROFLMAO:

Als je dan toch bent geweest laat maar eens weten hoe het was, ik twijfel namelijk nog :rolleyes:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan