Voor de Corona hier geweest, had toen een Cursus in Zoetermeer in het Golden Tulip. Vanuit daar is het in de avonduren niet de meest ideale gang daarheen, maar goed.
Had vooraf gebeld en er waren altijd meer dan genoeg dames aanwezig, toen ik eenmaal daar was eentje... Een dame op leeftijd. Net voordat ik de kamer binnenging zag ik vanuit mijn ooghoek een jong Thais meisje met, voor zover ik dat zo snel kon zien, enorme borsten. Ik vroeg naar haar, maar zij was bezet. De dame zou regelen dat zij naderhand zou komen.
Eerst even douchen, en liggen. De oudere dame begon te masseren en niet geheel onverdienstelijk. Zij wilde wel meer en bood ook meerdere opties aan, maar ik was benieuwd naar haar collega. Die kwam ook na een half uur, enorm prettige verschijning, knap gezichtje en enorm lekker lichaam. De oudere dame wist dat zij mocht vertrekken, bijbetaald zodat ik een uurtje met dit heerlijk dametje mocht doorbrengen. Zij deed haar kleren uit, wat ze dan nog aan had en het werd mij een feestje. Iets van bijbetalen gedaan bij haar, maar masseren, pijpen, neuken in meerdere standjes en heerlijk klaargekomen. Het uurtje was daarna ook ruim voorbij, douchen en terug naar het hotel lopen.