Recensie Samanta, Emmanuela's Angels, Waasmunster 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MaRu

Newbie
10
25/06/23
10
6
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels-trio-actie.html
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag een bezoekje gebracht aan Samanta. Samanta was vriendelijk en spreekt een beetje Engels maar er was geen klik tussen ons wat dan ook een invloed heeft op de beleving. Tongzoenen doet ze wel heel goed naar mijn mening terwijl dit bij de meeste DVP's een van de mindere punten is of iets wat ze niet doen. Desalniettemin zal het voor mij bij deze ene keer blijven.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nee dat was een andere volgens mij. Bij de Samantha die er nu is nog niet bij geweest.
Wou deze Samanta al een tijdje is bezoeken en ben vandaag langsgeweest.

Samantha is een zeer knappe verschijning. Een Colombiaanse goedlachse dame. Na het gebruikelijke wasje, was ze eerst op de kamer nog met vanalles bezig.

Ze is vriendelijk, maar had er eveneens geen echte klik mee.

Ze kuste mij eerst. Tong kwam er wel niet bij te pas. Daarna ging ze op het rand van het bed zitten en begon ze me te pijpen met volle overtuiging. Dat was zeker ok.

Daarna wou ze dat ik haar neukte op de massagetafel (2 standjes), daarna wou ze doggy op de rand van het bed. . Mijn jongeheer was niet in topvorm en door het beetje van de "os op de ezel"-sprong weigerde die dus dienst. Dan begon ze een handjob te geven en daarna heb ik overgenomen en gespoten op haar lekkere borsten.

Haar Engels is zeer beperkt ook.

dubbel gevoel dus: ik vind ze een zeer knappe en lekkere dame, maar miste een GFE wat ik toch meer had met Jessica.

herhalingsgevaar: geef ze nog voordeel van de twijfel , was ook maar 30 min
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan