Recensie Samantha, Amsterdam 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

marcusking

Wandelaar
78
29/07/23
59
8
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/samantha_8382666
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week Samantha uit Amsterdam bezocht, door omstandigheden had ik last van blauwe ballen nadat mijn originele date had afgezegd. Gelukkig kon ik bij Samantha terecht ze ontvangt in het Centrum van Amsterdam. Toen ik aankwam zag ik dat de fotos misschien een of twee jaren oud zijn. Ze ziet er uit als iemand die drugs gebruikt (of in het verleden drugs heeft gebruikt) was wat warrig en het huis was wat rommelig (gaf ze zelf toe). Zag gelukkig niets apart liggen, Maar ja ik kwam niet daar om haar appartement te bezichtigen.

Ik wou een pijpbeurt en dit was redelijk tot goed, onder haar kleren heeft ze een betere body dan je zou verwachten en ik mocht lekker aan haar zitten en werkte lekker mee.

Pijpen was zonder en ik moet eerlijk toegeven ik kwam echt heel snel klaar (veel sneller dan normaal wat al eerlijk gezegd niet lang is 😭) mocht alleen niet in haar mond of op haar komen helaas. Was niet mijn "proudest nut" maar was wel wat ik nodig had.

Weet niet of ik hier nog een keer zou gaan heb wel beter gehad voor de prijs maar tis in de buurt, ze is meewerkend en ik kon er toen snel terecht.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de recentie, Samantha staat ook op mn shortlist (wel onderaan maar goed). Alleen ontvangst centrum in de binnenring schrikt wel af, dat betekent moeilijk of niet parkeren denk ik?
 
Zeer lastig te parkeren (ik ging met OV), ook niet echt discreet. Ik zocht naar het adres en 2 oudere hollandse mannen riepen naar me je moet volgens mij hier zijn, op (desbetreffende) verdieping.

Kon er zelf wel om lachen maar ja niet echt leuk als je discreet wilt zijn.

Zoals ik zei als je echt "moet" is het een goede optie om te hebben.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/samantha_8382666
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben in de tussentijd nog een paar keer bij haar geweest. Tja wat moet ik zeggen, weet waar je aan begint, wanneer ik gewoon even snel moet is deze dame ideaal, Maar de omstandigheden erom heen kunnen wel erg negatief zijn.

Aan haar zelf niets aan te merken, ze vraagt niet veel, is gewoon schoon en heeft een redelijk lichaam om te doen wat je wilt. Ze werkt lekker mee kan redelijk pijpen en doet bijna alles wat ik wil doen en vooral de laatste keer was ik echt lekker klaargekomen op haar billen (iets wat nu nog steeds in mijn spankbank zit - TMI I know)

Maar ik wil wel meegeven dat alles daarom heen zeer negatief is gegaan ik moest meerdere keren langer dan 30 minuten wachten en de laatste keer was er extreem veel drama in de woning. Ik ga er publiekelijk niet teveel over delen. Maar ik waarschuw wel (sinds mijn naam bij de review staat) dat de laatste keer dat ik er was geweest de ergste ervaring was voor het bezoeken maar een van de lekkerste ervaringen in termen van seksuele handelingen.

Zoveel conflicterende gevoelens, maar de vraag of ik er weer zou gaan? uiteindelijk toch wel omdat na alle drama het een goedkope optie is met een vrouw die doet wat ik verlang en er ook gewoon goed (genoeg?) uit ziet en dichtbij ontvangt.

But buyer beware!

Edit: Ik geef de algemene beoordeling een 2 wat een onvoldoende is maar ik twijfel er wel over, sinds het bezoek zelf een 1 was maar de sex zou ik dan weer een 4 geven. ik laat het voor nu op 2 staan.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/samantha_8382666
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren na wat zoekwerk op Samantha terecht gekomen... ontvangt in het Centrum. Appartement is wel wat rommelig, donker trappengat maar als je daar eenmaal in dr kamertje bent. na wat staand knuffelen dirigeerde ze me naar de slaapbank en heeft ze mijn rug gemasseerd met massage(baby??) olie. na een tijdje gebood ze mij op mijn rug te gaan liggen waarna ze vrijwel direct zich stortte op mijn kleine Willy. ik gaf aan haar te willen beffen, waarna ze boven mijn gezicht kwam zitten... Dat heeft ze geweten. ze kwam meerdere keren klaar :) Had niet de indruk dat ze het vervelend vond.
daarna heeft ze mij nog heerlijk afgetrokken waarna ik uiteindelijk heerlijk klaar kwam.
voor mij was het een prima bezoek, na afloop nog gezellig wat zitten babbelen over van alles en nog wat.
ze is absoluut geen klokkijker, dat ik zei dat ik nog ruim 20 minuten moest wachten voordat ik met de bus weer retour huis kon, bij haar binnen wachten was geen enkel probleem.
Ga denk ik zeker nog eens terug :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan