Recensie Samantha, Bergen op Zoom 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boekie

Newbie
8
13/10/21
2
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/de-beste-relaxmassage-_5962256
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst met Samantha afgesproken. Ik kreeg een super massage. Ze ontvangt op een rustig plekje, midden in de bossen en net buiten Bergen op Zoom. Een tropische verrassing in de bossen. Had gekozen voor massage van een uur. Het was echt een heerlijke onverwachte spannende massage. Heel mijn lichaam kwam aan de beurt maar vooral het erotische gedeeld kwam veelvuldig aan bod. Samantha is een mooie verschijning met heerlijke borsten en billen waar je ook zonder problemen aan mag zitten. Kortom een top massage en ze gaat mij zeer zeker terug zien
 
Boekie's 1e ervaring is opmerkelijk positief.
Ik sluit me volledig aan bij Laatkamer.
Mooie, beetje streng overkomende dame, rugmassage met b2b best ok en heel lang, voorkant is alleen gericht op afstandelijk afmaken zonder enige vorm van erotiek waarbij je nergens bij kunt.
120€ voor een uur is dan ook geheel niet in verhouding met de massage die je krijgt.
 
Ik sluit me dan weer aan bij Boekie. Ik ben al een aantal keer bij Samantha geweest en vind het altijd heel prettig. Misschien is het wat prijzig, maar ik heb het er wel voor over.
 
Ik lees maar reageer nooit maar nu kan ik het niet laten. Overigens velen dames bezocht veelal ero masseuses.
Als ik kijk naar de reacties van Laatkomer en Teddybeer, niet geheel rechtvaardig
Deze dame masseert bovengemiddeld en werkt echt voor haar geld. Mooie verschijning ook en vriendelijk.
Zoals ze zelf zegt, weet je een spannende sexy massage te waarderen met een spetterende hp kom langs. Wil je meer kijk verder. Op kinky had ze heel veel recensies allemaal zeer goed. En een dame afkraken omdat je haar kont niet hebt gezien flauwekul. Ook heb ik even naar de overige recencies gekeken van deze twee heren. Vooral veel klagen en zuchten en.....ja daar komt i dan....prostitutie bezoeken. Prima maar gedraag je als je naar een ero masseuse gaat! Daarbij is de advertentie heel duidelijk en ga dan niet aan haar zitten. Tja, wandelaars slikken het voor zoete koek want deze klagers lopen al een tijdje mee. Altijd zelf onderzoek doen!
 
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze dame bezocht enkele weken geleden, en het viel me toch een beetje tegen
De massage was meer wat futloos gewrijf, het erotische is ver te zoeken
Incl douche voor en na was het na 37 min gedaan, ik had me toch net aan iets meer verwacht... ook heeft ze haar slip de hele tijd aangehouden.
Er zijn die veel beter zijn voor deze prijs dan deze !!
Boekie's 1e ervaring is opmerkelijk positief.
Ik sluit me volledig aan bij Laatkomer en Teddydebeer
 
Laatst bewerkt:
Recensies zouden iets moeten toevoegen. Wat ik hier lees spant echt de kroon. Ik bezoek elke week 1 of 2 dames en ben ook niet altijd tevreden. Is het echt drama dan ga ik daar zeker mede wandelaars voor behoeden. Mijn favorieten zijn Samantha en Maria
Bij Samantha kom ik bijna elke week al 6 jaar. Dat zij haar broekje aanhoudt klopt niet, die heeft zij nooit aan. Ontvangt altijd in kimono of jurkje zonder ondergoed.
Beetje wrijven Balthasar?
Na 37 minuten klaar?
Ik weet dat Samantha niet iedereen uitnodigt en ook weleens nee zegt. Dat weet jij ook Balthasar en dat is precies jou frustratie. Achter je pc afreageren omdat je met je handje niet bij het klitje mag. Hoor weleens wat.....maar ga dat nu wel melden.
Met wandelaars zoals jij zal ook dit forum geen lang leven beschoren zijn.
Ik denk dat ik haar zelfs ga inlichten over dit onbehoorlijk gedrag. Laten we dit forum behouden en EERLIJK zijn over onze geheime bezoekjes.
 
Ik heb de zelfde ervaring als Laatkomer en Teddydebeer
Beetje wrijven Balthasar? Allemaal vrij afstandelijk gewrijf ik ben niet de enig die dit heeft ervaren
Blijkbaar mag je geen mindere ervaringen posten gezien het gedrag van Beginner
Mij ervaring voeg wel degelijks iets toe-- het kaf van het koren scheiden
 
Laatst bewerkt:
Wie vooral naar de hoeren gaat en naar shemales, (Balthasar) heeft niet veel te zoeken bij dames als, Maria, Victoria en Samantha. Dat moet je aan de echte liefhebbers overlaten die een goede massage kunnen waarderen. Een beetje wrijven? Ik durf te wedden dat je er niet eens bent geweest. Of je bent op je nummer gezet en bent afgedropen.
Lekker anoniem op je pc vuil spuien. Ik scheid graag het kaf van de koren.....schaam je en hou het op shemales, transsexuelen en hoeren.
Helpt het forum naar de klote zo. Schuilen achter medewandelaars die geven andere dingen aan. Ze is duidelijk in haar advertentie over aanraken. Heb haar daar vaak over gehoord. Na 9 jaar is ze dat flink beu en denkt ook aan stoppen. Dank je wel Balthasar! Je schuilnaam doe je geen eer aan, eerder dom dan wijs
 
Duidelijk met modder gooien (Beginner) Kan er niet tegen dat er geen goede review verschijnt .
De bevindingen van slechte service is niet alleen van mij (zie hier boven )
Haalt er van alles bij dat niet aan de orde is ( schaam je en hou het op shemales, transsexuelen en hoeren.)
Het zou mij niet verbazen dat Beginner of Boekie = Samantha
 
Laatst bewerkt:
Stelletje kleuters hou hier gewoon mee op.

Ja je mag een negatieve ervaring delen, prima zelfs, vrouwen zijn geen robots en het kan gewoon zijn dat je het treft dat ze d'r dag niet heeft.

Dan die persoon die schijnt te weten dat de dame in kwestie nooit een slipje draagt, gewoon kappen nou. Je was er niet bij, en misschien droeg ze die deze keer wel. Fijn dat je er al 6 jaar heen gaat, maar wat wil je daarmee duidelijk maken? Je was er die betreffende dag niet bij toch?
 
Volgens mij is dit waarom Girlsreview bestaat. Ik vind het wel vermakelijk. Zoals Balthasar persoonlijk wordt aangevallen vind ik opmerkelijk. Ook ik heb mijn bedenkingen over de mega positieve recensie en de aanval van Beginner.
Ik zou bijna zelf Samantha eens gaan bezoeken om mijn recensie er aan toe te voegen. Ach, ik ga haar gewoon bezoeken en laat het jullie weten.
 
Ik heb Samantha bezocht op haar oude lokatie enkele keren. Ik heb 15 jaar ervaring met alle soorten en maten massage's en ik moet hier toch even kwijt dat als je alleen maar dit soort massage's ontvangt zoals er 1 met de grootste rot opmerkingen richting mensen met een beleving maakt, je dan niet representatief bent. Ik vind haar massages zeer matig en inderdaad het HP is redelijk maar het hele uur (ga ik altijd minimaal) zit er weinig tot geen erotische lading bij. Als je dit alleen maar gewend bent ..........prima vent! maar ga niet zeggen dat dit een top masseuse is want wat ze ook nog verder bij anderen wel doet of niet bij mij altijd hetzelfde. Ik respecteer heel erg als dames aangeven niet meer te willen uiteraard zou ik zeggen maar dat betekent niet dat je dan als masseuse bij de top zou horen zoals sommige beschrijven. Gewoon een deugddoende massage zoals ze omschrijft dus ze zegt meer niet dus ook niet klagen dat ze dat niet doet wat jij misschien wil. Maar ik ben een ervaring rijker door bij haar te zijn geweest maar ik ga er niet meer naar toe omdat er voor mij in deze range betere zijn.
Zullen we het er op houden dat ze doet wat ze in de advertentie zet en je dat nooit in een hoge categorie kunt plaatsen wat erotiek betreft? Ok dan nu allemaal koppen dicht en gaan slapen hahahahahahaha
 
Ik heb Samantha ook vele keren bezocht. In het begin ontving ze in Rotterdam, nabij Zestienhoven. Mijn ervaringen
mbt erotische massage daar waren heel positief. Ook een zeer plezierige dame.

Na haar vertrek naar Roosendaal heb ik haar nog enige keren bezocht en helaas werd de kwaliteit van de massage steeds minder. En dan doel ik op het erotische gedeelte. Alleen de laatste 5 minuten waren prima.

Voor mij dus geen Samantha meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan