Recensie Samantha, Blankenberge 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VVD914

Stamgast
354
10/12/21
305
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/massage-met-dat-ietsje-meer-2.html
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het profiel van Samantha stond al een tijdje op mijn to do list. Uiteindelijk heb ik eens kunnen afspreken met haar in Blankenberge. Zoals je kan zien in haar advertentie biedt ze héél wat mogelijkheden en ik ben gewoon voor het volledige pakket gegaan; uurtje masseren voor haar en een uurtje masseren voor mij met wat intiem plezier om af te werken.

Eerst samen in de douche maar heel weinig plaats dus kon niet echt ten volle genieten. Dan naar de goed verwarmde living waar de massagetafel stond. Ze vroeg of ik al eerder massages ontvangen had. Wanneer ik aangaf de overgang gemaakt had van ontvanger naar gever speelde ze daar goed op in. Ze verraste me compleet met een eerste prachtige zet; ze gaf aan dat ik eerst even moest plaatsnemen op de tafel zodat ze de eerste druk van de ketel kon aflaten. Persoonlijk ervaar ik dat ik beter kan genieten van een date als het eerste hoogtepunt achter de rug is. Ik nam plaats op mijn rug en kon ze me op een speelse wijze naar een eerste hoogtepunt brengen, waarbij ze vakkundig stimulatie van de eikel vermeed. Top! :love:

Met dat achter de rug kon zij vervolgens plaatsnemen op de tafel en kon ik haar beginnen masseren. Samantha heeft een prachtig lichaam, eigenlijk in persoon ziet ze er nog veel beter uit dan haar foto's. Eens ze zich gedraaid had kon ik haar voorzijde beginnen opwarmen. Na het relaxgedeelte ben ik overgegaan op het erotisch gedeelte en haar voorzichtig beginnen te vingeren en uiteindelijk via het beffen haar tot een climax kunnen brengen. Dan terug haar benen op de tafel gelegd en terug zachtaardig verder gemasseerd om terug tot rust te komen. Ze had er echt van genoten want de meeste mannen "masseren" maar drie delen van haar lichaam 😆

Na een korte opfrisbeurt kwam ze terug bij mij, kon ik plaatsnemen in de zetel zijn we elkaar nog wat kort gaan verkennen en heeft ze me kortstondig gepijpt. Pijpen doet voor mij niet echt veel (door geen enkele vrouw) dus dan maar een condoom erbij gehaald zodat ik haar kon penetreren. Dat ging initieel niet zo goed want het condoom scheurde, wat voor beiden even schrikken was. 😱 Nieuwe condoom erbij en dan heb ik haar langs achter gepenetreerd en lekker klaargekomen. Tijdens de finale vertelde ze vroeger ballet te hebben beoefend en die lenigheid heeft ze dan ook gedemonstreerd. :D

Was een echt geslaagde date en zal zeker haar nog terug bezoeken. Sporadisch ontvangt ze ook in Roeselare.

Ter info; de foto's van haar profiel tonen een prachtige locatie maar dit was enkel voor de photoshoot. Vond ik wel een klein minpuntje. 😉
 
Voor haar verjaardag (en op verzoek van klanten) heeft ze gedurende twee weken ontvangen in Harelbeke op de locatie waar haar jacuzzi foto's genomen waren dus meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om op de eerste zaterdag daar langs te gaan 😁
En de locatie heeft niet teleurgesteld, grote ruimte (lekker intiem als je maar met twee bent), veel faciliteiten en aangename setting.
Begonnen met een warme jacuzzi waar we wat konden spelen met elkaar, daarna overgegaan op de massagetafel voor mij en dan met haar geeindigd op het bed. Haar vibrator was enkele dagen voor onze afspraak stuk gegaan dus een paar erotische handen waren zeer welkom voor haar. 😋

Zeer aangenaam weerzien dus en we hebben ons goed geamuseerd.

** Samantha vroeg me wel om te verduidelijken dat ik in mijn eerste recensie de indruk gegeven heb dat ze me gepijpt heeft zonder condoom. Maar dat is dus niet het geval. Bij deze een kleine rechtzetting.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan