Recensie Samantha, Haus nr 2B/5, Rheine/Nordhorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
641
05/07/21
1.000
38
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit keer spraken qua foto's 3 dames mij aan in hausnr2b, maar van Samantha vond ik een goede recensie van op owlforum, dus haar geboekt.

Vast de samenvatting: Beste bezoekje sinds lange tijd. 1 woord: Super :D

Bij binnenkomst moest ik even bij de trap wachten en toen Samantha verscheen, wist ik qua uiterlijk al dat ze precies het type blondine is waar ik een zwak voor heb.
Weer geluk dat zij de mooiste en grootste kamer geboekt had in Rheine.
Nadat Samantha even was verdwenen om zich fris te maken kwam ze al terug in mijn kledingwens. Terwijl ze mij een handdoek gaf liep ze voor mij uit richting badkamer en deed dit al dansend, lachend en heupwiegend op de gang, 1 woord geweldig. De stemming zat er al in.
Na wassen terug op de kamer gelijk voor de spiegel staand begon ze te dansen en met haar lerenkont langs mijn paal te scheuren. Het duurde niet lang of hij was al op oorlogssterkte. Daarna op bed waarbij ze eerst mijn tepels zoog. Daarna 15min lang 1 groot erotisch ligt dominant spel waarbij ze elke minuut wisselende van positie, soms moest ik haar lerenkont likken, daarna in spagaat haar lerenbenen, dan zat ze weer erotisch mij te pijpen, dan weer geil aankijkend en met haar tong over haar lippen likkend mij rustig te trekken etc...
Afgemaakt met oliemassage zoals ik wil en was zo in extase dat het sperma over mijn schouder spoot. Dit effect lukte vroeger alleen als ik poppers gebruikte en dus gedrogeerd was. Dat dit nu ook zonder poppers lukte wil wat zeggen hoe geil Samantha mij heeft gemaakt.
Afgesloten met een rugmassage waarbij ze mij ook kietelde en gezellig met haar gekletst.

Samantha geeft aan hier nu 3 jaar te werken en zo'n 4x per jaar hier een kamer te boeken. Als ze weer verschijnt ga ik haar zeker weer boeken.

Foto's:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week was Samantha weer in Nordhorn. Ik heb met haar een afspraak gemaakt. (Ook wel nodig). Geweldig deze dame! Ze kan je echt pleasen. Ik was verrast door haar. Zeker een aanrader!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kan ik ook zes sterren geven??? WTF ik nu weer heb meegemaakt… Na de foto's te hebben gezien en bovenstaande reactie te hebben gelezen… Wat een uurtje ik meegemaakt met deze topper. Misschien wel mijn beste bezoek ooit aan een dvp! Soms heb je met iemand de juiste klik! En dat gebeurde vandaag.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Totale kosten (in euro)
340
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nou, dat was een geslaagd bezoekje bij Samantha. 2 uurtjes en vingeren en TZ als extra.

Ik had er zin in, begonnen zoenend voor de spiegel. Na enige tijd sleurde ze me aan m'n lul naar bed 🤣 Nou ja, dat was een goed teken, mevrouw had er zin in. Was ook te voelen tussen haar benen. Uiteindelijk drie ronden gedaan. Tussendoor veel zoenen, kletsen, massages en veel gelikt.
 
Ik heb haar voor woensdag geboekt! Kijk er weer enorm naar uit. Ben overigens ook wel benieuwd naar de nieuwe Ljuba. Iemand daar nog geweest? Ziet er ook wel appetijtelijk uit. En Irissen… is dat niet gewoon Iris?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb haar voor woensdag geboekt! Kijk er weer enorm naar uit. Ben overigens ook wel benieuwd naar de nieuwe Ljuba. Iemand daar nog geweest? Ziet er ook wel appetijtelijk uit. En Irissen… is dat niet gewoon Iris?
Ik zie geen "Irissen"
Ljuba ziet er ook heel leuk uit, maar ja Samantha is gewoon een zekerheid.

Ze heeft heeft tegenwoordig geen make-up, of geen grote hoeveelheden. Nu heeft ze sproetjes 🥰
 
Vanmiddag deze schoonheid weer mogen bezoeken. 2 uurtjes gekamerd, maar de tijd vloog voorbij. Het was weer fantastisch. Deze week is ze er nog en de eerst volgende keer zal weer eind mei / begin juni zijn.
 
Verhalen hierboven zijn niet overdreven. Samantha is niet meer de jongste en barst van de ervaring, maar ze is bijzonder service gericht en gewoon een hele leuke vlotte dame om te zien en te beleven. Ze heeft een eigen stijl, een eigen repertoire maar dat maakt eigenlijk weinig uit. Samantha verdient het predikaat "topper". Ze toont interesse, praat graag wat maar laat er ook geen gras over groeien. Net voordat jij denkt of er nog wat gaat gebeuren valt ze aan. En hoe....... ik was even "buiten adem" en had even nodig om weer te landen zeg maar.
Na een aantal mislukkingen in H5 de laatste tijd was ik wat voorzichtig. De laatste keer dat ik er was moet oktober zijn geweest. Was wel even klaar met H5, maar voor Samantha kom je terug. Dus tot de volgende keer, meid!!
 
Ze is er weer! Meteen vandaag een uurtje met haar mogen knallen. Wat een parel! Die ogen, haar lichaam, haar kutje, haar tong, blond haar… godsvergeten wat allemaal nog meer!
 
Gisteren bij deze schoonheid in Rheine geweest. De club en de ambiance is stukken minder dan in Nordhorn. Echter de sex was er niet minder om. Het was weer een uur knallen met deze topper! Heerlijk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan