Recensie Samantha, Krimpen aan de Lek 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Daviddavidson

Wandelaar
82
15/12/21
151
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Dit is er 1 voor de anaalfanaten…

Tijdje terug afgesproken met Samantha, slanke dame, eind 20, Aziatische roots. Date van 2 uurtjes.

Ik ga het kort houden. Ik hunkerde alweer een tijdje naar een anale hoer en een betere had ik niet kunnen kiezen.

Toen we begonnen dacht ik dit gaat niks worden. Zo'n enorme lul in de anus van een Aziatische dame. Maar dit was voor haar geen enkel probleem. Al was m'n lul een meter geweest had ze hem met alle gemak keihard kunnen nemen.

Heb serieus 2 uur lang keihard lopen stoten in die heerlijke kont, afgewisseld met korte keelneuk sessies! En op het eind dr prachtige gezicht volgespoten met opgespaarde zaad van 3 weken!

Aan het eind van de sessie was dr kontgat helemaal open, 1 van de geilste meiden die ik gehad heb op deze site. Ik ga dr niet nog een keer doen omdat ik dr niet nog harder kan neuken dan ik al gedaan heb. In alle denkbare standjes keihard anaal lopen klappen.

Als je een echte anaal liefhebber ben moet je dit pareltje een keer geproefd hebben! Heb dr niet eens in dr kut geneukt trouwens. Denk dat die ook wel strak is!
 
@Daviddavidson hoe moet ik haar inschatten ? Krijg nu een beetje de indruk dat ze liefhebster is, maar die zijn zo zeldzaam. En ook ECHT keelneuken ( gaggen en veel speeksel etc) is ze voor in ? Onderdanig ?
Gemiddeld, knap, lekker wijf, so-so, beauty, girls next door .... hoe aantrekkelijk is haar gezicht ?
Hield ze zich aan de gemaakt eafspraken ? Ik vind het namelijk wel een groot risico om hotelkamer te huren etc en er is no show.
 
De afgelopen drie dagen geprobeerd een afspraak met deze dame te maken. Twee keer een hotelkamer gereserveerd, twee keer voor niets. De eerste keer kon ik nog cancelen, tweede keer voor niks een dagkamer betaald en voor niks zitten wachten. Dom van mij natuurlijk, maar de dame in kwestie drukt bij mij op zo veel buttons dat ik het risico heb genomen. Je krijgt een foto van een bloedmooie Aziatische vrouw als je op haar advertentie reageert, vraag is natuurlijk of ze dat is. Communiceren gaat heel moeilijk via de e-mail, reageert erg laat. Ik adviseer iedereen om haar te meiden.
 
Luister Bas, even aan ander 06 nummer halen en opnieuw, onder een andere naam, een afspraak maken en net zolang proberen tot dat lukt. En dan haar confronteren met je verhaal en dat je heel snel die hotelkosten en benzinekosten NU van haar vergoed wilt zien. Heb namelijk net voor Corona hetzelfde meegemaakt met een andere dame in Dordrecht, die heb ik een jaar achterna gezeten maar geloof me, ik kreeg alles terug en nog met rente ook. Ik word schijtziek van dit soort meiden maar aan mij hebben ze toch echt een verkeerde.
 
@Daviddavidson hoe moet ik haar inschatten ? Krijg nu een beetje de indruk dat ze liefhebster is, maar die zijn zo zeldzaam. En ook ECHT keelneuken ( gaggen en veel speeksel etc) is ze voor in ? Onderdanig ?
Gemiddeld, knap, lekker wijf, so-so, beauty, girls next door .... hoe aantrekkelijk is haar gezicht ?
Hield ze zich aan de gemaakt eafspraken ? Ik vind het namelijk wel een groot risico om hotelkamer te huren etc en er is no show.

Het is een prachtige dame, ze had eerder die week een keer afgezegd en op de afgesproken dag kwam zij ook een paar uur te laat maar goed.

Ze is super onderdanig. Toen ze me begon te pijpen deed ze dat als een amateurtje, begon dr hoofd beet te pakken en duwde m'n hele pik naar binnen, kwam super veel speeksel bij kijken, ze stond het toe en genoot er ook van.

Ik had haar geboekt omdat ik benieuwd was of ze mij anaal kon hebben… en dat kon ze. Heb bijna 2 uur keihard dr kont lopen te rammen. Vond ze heerlijk.

Jammer om te lezen dat ze andere klanten laat zitten. Ze is prijzig maar is het meer dan waard!
 
Ik heb ook haar adv. gelezen. Je kan haar alleen maar mailen. Een juffrouw die wild wordt van anaal zijn er maar heel weinig van.
Ik heb er ontzettend mijn twijfels bij. Het kan zijn dat het een nepadvertentie is.
Ik heb echt met haar af kunnen spreken. Geen vooruitbetaling etc. Ze kwam wel een paar uur later dan gepland maar ik heb dr wel kei en keihard mogen kontneuken dus was ik dat snel vergeten!
 
Heb nav de foto's afgesproken. Een makkelijk kontgaatje laat ik niet zomaar aan me voorbijgaan. Helaas weer te mooi om waar te zijn. Na kennismaking gelijk rechtsomkeer gemaakt. Blijkbaar was Samantha vroeger een "Sander".

Gelukkig heeft Daviddavison veel plezier aan die gast mogen beleven. 🤣
 
Heb nav de foto's afgesproken. Een makkelijk kontgaatje laat ik niet zomaar aan me voorbijgaan. Helaas weer te mooi om waar te zijn. Na kennismaking gelijk rechtsomkeer gemaakt. Blijkbaar was Samantha vroeger een "Sander".

Gelukkig heeft Daviddavison veel plezier aan die gast mogen beleven. 🤣
Onmogelijk. Ik heb een heel scherp oog wat omgebouwde betreft, ben zelfs een keer van het balkon gesprongen toen ik vermoedde dat het vroeger een jongetje geweest was.

Er is niets mannelijk aan Samantha, heeft een vrouwelijk gezicht en een vrouwelijk, zacht lichaam. Ik heb heel hoge standaards en durf te wedden dat samantha een vrouw is. En een heel knappe.

Heb haar niet in dr kutje geneukt maar alleen in dr kont. Misschien dat ze haar broertje naar jou gestuurd heeft. Of je zit me gewoon te dollen hier
 
Heb nav de foto's afgesproken. Een makkelijk kontgaatje laat ik niet zomaar aan me voorbijgaan. Helaas weer te mooi om waar te zijn. Na kennismaking gelijk rechtsomkeer gemaakt. Blijkbaar was Samantha vroeger een "Sander".

Gelukkig heeft Daviddavison veel plezier aan die gast mogen beleven. 🤣
Zelfde ervaring mee, is duidelijk een man. Heb hem weg gestuurd.
 
Had een tijdje terug een foto van haar. Prachtige Aziatische meid. Had begin dit jaar met haar afgesproken. Misschien dat er tegenwoordig een trans haar advertentie gebruikt. Ga proberen nog een keer met haar af te spreken. Bij mij stond er iig een prachtige, slanke, Aziatische meid voor de deur. Als het echt een man blijkt te zijn snijd ik m'n keel door!
 
Ik heb haar gemaild. Ze vroeg of ik een foto had van mijzelf. Vervolgens niets (meer) van gehoord. Ik heb nog gevraagd of ik haar kon whatsappen. Ook niets op gehoord. Ik heb mijn twijfels bij deze dame🤔🤔. Haar email is Sam Sammy
 
Had een tijdje terug een foto van haar. Prachtige Aziatische meid. Had begin dit jaar met haar afgesproken. Misschien dat er tegenwoordig een trans haar advertentie gebruikt. Ga proberen nog een keer met haar af te spreken. Bij mij stond er iig een prachtige, slanke, Aziatische meid voor de deur. Als het echt een man blijkt te zijn snijd ik m'n keel door!
Wat is haar afkomst? Ik lees alleen "Aziatisch". Zegt mij nog niks.
Als het een Thaise schoonheid is en er zijn twijfels van mede wandelaars over of haar poesje van God of van een dokter heeft gekregen dan wens ik je veel succes haha

Heb zelf in Thailand gezien. Sommige trans zijn heel goed gelukt om zo maar te zeggen. Je merkt het alleen als ze iets gaan roepen dan hoor je duidelijk mannenstem of aan de adamsappel. Maar die laatste schijnt dat je ook weg kunt halen
 
Ik stuur de foto op als ik het heb👍
Wat nóg belangrijker is om te weten (voor mij), was het Sam of Samantha oorspronkelijk.
Mijn verzoek aan jou is, als je langs gaat, hem/haar vragen of echt een vrouw is of trans. 10 van de 10 keer geven ze wel eerlijk aan. Want ze willen ook geen gezeik achteraf.
Als het een vrouwtje is dan ben ik ook geïnteresseerd.
 
Ik heb met haar afgesproken. Ze zegt dat ze geen jongen is geweest. Maar ik zie het wel.
Heb ook mijn telefoonnummer achtergelaten bij haar. En ik heb ook mijn wensen via de mail doorgeven, maar reageren doet ze niet. Ik ben benieuwd of ze ook om de afgesproken tijd bij mij voor de deur staat............
 
Aan de foto's zie je in elk geval helemaal niks.
Het zal mij niet verbazen als samantha een sam was ooit. Ik ben ook nog nooit een vrouw tegen gekomen die alleen anaal genomen wilde worden. Meeste willen toch wel dat je van gaatjes wisselend tussendoor. Ik denk dat sam de avond van zn leven heeft gehad, en werd er nog voor betaald ook.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan