Recensie Samantha, Lanaken 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjuverke

Newbie
13
17/10/21
10
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/ik-ontvang-jouw-discreet-voor-geile-sex-samen-_8476077
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afspreken met Samantha ging vrij vlot, contact ging niet met haar zelf. Eenmaal aangekomen valt ze toch al een beetje tegen. De dame heeft een dikkere buik als op de Foto,s Engels is zeer matig en ratelt ook vrolijk door in andere talen. Waardoor een fatsoenlijk gesprek haast onmogelijk is. Adverteert met pzc, echter wil ze zodra ze gaat beginnen wilt ze het rubber er meteen al om doen. Hier wat van gezegd, krijg ik een compleet niet te begrijpen antwoord in 4 talen ofzo. Uiteindelijk toch zonder condoom het avontuur hervat, het pijpen zelf was matig met veel gekreun. Daarop besloten haar eens te gaan ontdekken, haar borsten kwamen nu eindelijk uit de bh. Deze zijn groot, heel veel groter dan de C waar ze mee adverteert. Maar ze zijn volgens haar ook zeer gevoelig, dus daar kon ik al niet veel mee. Onderweg naar beneden was ze heel erg spastisch alles kietelde aangekomen bij haar doos was deze niet fris. Oud rubber icm geen fijne lichaamsgeur, ook geen succes. Vervolgens weer laten pijpen, wat nog steeds matig was kreeg ik een rubbertje erom waarna ze voor de grap in mijn eikel beet wat dus best wat pijn deed. Dit merkte ze kreeg hier wel 100 sorry's voor maar goed. Had liever me geld terug gehad, toen pielemans weer goed was kwam ze bovenop zitten. Ze voelt redelijk strak aan dus maar snel afgerond. Voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan