Recensie Samantha Limburgse Wallen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mikeomike

Newbie
3
04/01/23
4
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik schrijf nooit een recensie over dvp. Ga vanaf nu wel doen. Zoveel dames, dat moet eens geproeft worden😁
Samantha dan, ik kom al een tijdje bij dr. Eens in de zoveel weken. Wat ik aan haar irriteer is dat ze haar klanten elke dag app of ze langs willen komen. Hoe geil ze is bla bla etc. Eenmaal in haar kamer, eerst praten, sigaretje, drinken....nee dame nu echt niet op mijn kosten. Ik blijf een half uur. Ik betaal niks extra voor zoenen en al die onzin. Pzc en cim, dat is alles. Tieten gevoelig, tepel gevoelig etc etc. Mag niet aan haar poes zitten, likken helemaal niet. Ik was zo snel klaar met haar! Gelukkig kon ik snel klaar komen. Ik was misschien net 30 minuten binnen. Als ze bij haar services blijft ipv elle lange gesprekken over haar prive leven dan was ze goed. En ze moet echt van de drank afblijven. Of tenminste niet elke keer bij iedere klant een drankje vragen. Ik merk hoe vaker je bij Samantha komt, dat ze met allerlei excuses komt....tieten gevoelig, tepel gevoelig, je mag dit niet, je mag dat niet. Nee, voorlopig even niet naar Samantha. Zag wat nieuwe dames op de Limburgse Wallen. Zal volgende x een bezoekje brengen.
Let wel! Bij Samantha is alles behalve nmc en pmc, extra's. Dame denkt nog steeds dat ze kan upsellen. Nee dame, je bent niet meer die dvp van 10 jaar geleden bij YY. Niemand staan nog in de rij voor je.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan