Recensie Samantha & Tiara, Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dickydick

Wandelaar
62
25/06/23
68
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3733134-samantha-&-tiara
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze noemen zich twee bloedgeile droomvrouwen dn daar is geen woord van gelogen.
Een afspraak msken is wat appart. Ze doen dit als hobby en echt maar een middag in de week. En de telefoon die ze gebruiken voor afspraken staat alleen op maandagavond/nacht aan. Ze maken een selectie van wie ze beantwoorden op basis van het eerste bericht dat je stuurt.
Daarna is de communicatie duidelijk, maar wel wat traag doordat ze de telefoon maar heel beperkt aan hebben. En een afspraak maak je meestal pas over een aantal weken.

Maar als je dan eenmaal aan de beurt bent is het feest.
Ze ontvingen me in een appartement in Utrecht. Beide gekleed in sexy lingerie. Het zijn twee goede vriendinnen die het heerlijk vinden om met elkaar te kletsen. Eerst douchen met z'n drieën en dan naar het bed. Alles is met condoom. Ze waarschuwde me dat als ze teveel kletsten ik er wat van moest zeggen. Dat heb ik niet gedaan. In plaats daarvan heb ik er een gezoend en de ander met haar hoofd naar mijn pik gedirigeerd. Beiden reageerden daar enthousiast op.
De rest van de tijd was het heerlijk zoenen, met tong, pijpen, neuken en likken (door mij, dat doen ze niet bij elkaar). Dus een heerlijk uur gehad.
Hun planning staat behoorlijk vast, maar bij mij was de afspraak erna uitgevallen en dat betekende voor hen dat we gewoon doorgingen.
Echt een heerlijke feole middag met twee leuke meiden.

Ik sta alweer op de lijst voor een volgende keer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan