Recensie Samantha, Tielt 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Emiel1998

Newbie
5
29/05/23
4
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/geil-meid-tielt-altijd-sexerotic-massage-diepkeel.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was voor mij de eerste keer betalende sex, was wat nerveus.

Had afgesproken met haar voor een uurtje plezier. Toen ik aankwam stond ze me op te wachten in mooie hakjes en mooie sexy body.

Eens boven starten we meteen met kussen, terwijl ze me uitkleede.
Ze rukte me fantastisch waarna ze overging naar pijpen. Moest zeggen pijpen kon ze wel.

Even later besloot ze om over te gaan tot actie, ze nam een condoom en haalde het sex speeltje uit haar poesje (balletjes).

Ze zette haar op bed in doggy waarbij ze me uitnodigde haar te neuken.
Was een prachtig zicht, ze heeft echt een prachtige kont. Na even geneukt te hebben gingen we over tot missionaris en kwam klaar.

Na de eerste ronde kwam de 2de ronde, ze begon me opnieuw te pijpen maar helaas kwam ik niet meer echt hard :'( van vele pogingen van haar om me hard te pijpen, rukken en zelfs boven op me komen rijden zonder dat m'n penis in haar vagina zat.


Samengevat een leuke eerste ervaring alleen tongzoent ze wel wat hard en wild. Ze sprak ook Nederlands, ze verstond bijna alles maar moest soms wat trager spreken.
 
Deze dame vorige week een bezoek gebracht
Ontvangst was vriendelijk
Eerst uitkleden en dan massage gekregen
Condoom was al snel uitgehaald voor het pijpen ... ik vroeg voor zonder dat kon even maar niet te lang
Dan doet ze u op de hoek van bed zitten en wil je in cowgirl laten klaarkomen
Maar door het feit alles zo rap moest gaan en de mood erniet in kwam ... lukt dit niet zo goed
Daarna legt ze zich op bed en zegt ze kom maar klaar op mijn lichaam ... masturberen kan ik thuis ook ... was mijn reactie
Ik vroeg of ze me klaar pijpen dat was dan 2 minuten pijpen en mijn klaar trekken in een condoom
Ze was opgelucht toen dit voorbij was als ook ik ... ik stond na 20 min weer buiten en had voor 45 min betaald
Ik was ook opgelucht dat ik van deze date vanaf was ... dus geen herhalingsgevaar
Wel opmerken dat ze alles deed wat op haar profiel staat .. dus pijpen met condoom
Anaal voor de liefhebber is 50 € extra
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan