Recensie Samantha (Ven), Den Haag, Doubletstraat 25 K1 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rony80

Forumfiel
Forumpionier
10.143
05/07/21
10.374
22
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een tijdje geleden bovenstaande dame bezocht had haar al eerder gezien, deed mij een beetje qua uiterlijk (inc. blonde pruik)aan de Dominicaanse Kelly op de Doubletstraat 79 denken.
De dame zag er van een afstandje beste leuk uit, lekkere dikke kont en tieten, en een blonde pruik ik schat dat ze halverwege de dertig is. Ze zei dat ze Venezolaans was, maar ik denk dat eerder dat ze Dominicaans is.
Na een prijsje afgesproken te hebben, bij de wasbak mijn gereedschap goed schoon gemaakt. Vervolgens plaats genomen op bed, waar mevrouw mij met natte tissue mijn leuter schoon ging poetsen (ondanks dat ik hem al goed had gewassen) , heb ik nog niet eerder mee gemaakt, en was ook wel een beetje een moodkliller.
Vervolgens nam ze mijn leuter in mijn mond, maar ze ging zo zitten, dat ik niet aan haar borsten kon zitten. Daarna ging ze bovenop mij zitten en werd ik door haar bereden, daarna heb ik haar hard in missionaris lopen douwen.
Op de een of andere manier was er geen klik, de dame heeft tijdens de hele sessie, misschien maar vijf woorden gesproken, en kwam niet echt enthousiast over. Voor mijn geen herhaling met deze dame.

PS, vandaag 29 september, zat de dame in kamer 11/25 K2
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik begon met het wassen van mijn handen en zij trok snel al haar kleren uit.
We begonnen met elkaar te verkennen met onze handen en gingen dicht tegen elkaar staan en ik genoot van haar warme lichaam.
Ik werd getrakteerd op een heerlijke massage met haar borsten waarbij ik ook lekker aan haar tepels heb gezogen.
Ze heeft mij hierna heerlijk gepijpt en daarna hebben we een lekker potje geneukt waarbij zij op mij ging zitten en mij heerlijk bereed.
Ze heeft een lekkere strakke poes waardoor ik bijna klaarkwam.
Het is wel een fijne vrouw om even een potje mee te neuken alleen iets meer zoenen zou het nog mooier maken.
Op de een of andere manier wekt deze vrouw bij mij toch heftige seksuele gevoelens op.
We kleden ons weer aan en ik bedankte haar, we gaven elkaar nog enkele zoenen en namen afscheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan