Recensie Samia, Antwerpen, Villa Tinto 50 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeancul

Stamgast
Forumpionier
521
03/07/21
868
38
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Haar naam heb ik haar twee keer gevraagd, maar ben het weeral vergeten, het begon met een S..

Ze was gekleed met een zwart vestje en liet maar al te graag haar prachtige tieten zien... . om zo de aandacht van de wandelaars te trekken.
Mijn aandacht had ze direct! En man, man, man wat een knap grietje is me dat!
Het was haar eerste werkdag hier, is een Marokkaanse die van het Brusselse afkomstig is, dat hoor je direct aan haar frans accent als ze Engels praat.
Deze eerste kennismaking was gewon "top". Zeer leuk karakter en veel humor.

Nooit zoveel gelachen bij een eerste keer en ze liet goed zien dat ze dit werk toch graag deed. Haar naturelle lichaam is gewoon onbeschrijfelijk knap en haar sensuele oogjes en mooi gezichtje, hebben mij gewoon doen smelten...
Pijpen is niet direct haar specialiteit, dus dat heb ik maar snel overgeslagen. Dan kwam zij on top... ze had haar vestje nog niet uitgedaan en ik vond dat een zeer geil zicht... in volle galop deed ze haar vestje uit en in no time had ik die prachtige tieten vast en niet veel later zat ik er al met mijn hoofd tussen.

Ze bezit niet alleen maar een mooi paar tieten, prachtige billen en superknap gezichtje. Maar ook haar strak kutje is gewoon mooi om naar te kijken en een ware delicatesse om te mogen beffen.
Doggy was ook geen succes, wel spijtig want het bovenaanzicht op haar prachtige billen vond ik supergeil.

Maar zonder twijfel, heb ik met dit jong Marokkaanse een meer als uitstekend geil half uurtje meegemaakt!

Ik heb haar werktijden gevraagd voor een volgend bezoekje, maar daar was ze nog niet zo duidelijk in. Vandaag was ze rond 11.00uur begonnen, rond 19.00 zou ze een pauze nemen en rond 21.00 u haar avondshift starten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Deze dame was vandaag aanwezig en zat bijna continu met één of soms met twee borsten bloot. Is een mooie dame maar pijpen is totaal haar ding niet !
Naam : Samia
Neuken was goed en pijpen zoals ik al zei was slecht, zelfs pijpen zonder condoom.
Of ik er nog naar toe ga, weet ik niet of het aanbod moet zeer zwak zijn in SKW.
 
Wat een attractie in de Verversrui. Dit meisje nog zotter als Leuven foor. Levert echt ongelooflijke prestaties. Haalt echt iedereen binnen. Heb haar gade geslagen en dit klinkt misschien als een leugen maar deze vrouw doet 5 klanten op een uur. Het is echt binnen en buiten of nog straffer. Ze werkt de klanten echt af en zit al terug in haar vitrine als de klant binnen nog met zijn broek naar beneden staat. En hoe komt ze dan in de vitrine. Ze schuwt echt niets en staat voor tachtig procent van de tijd gewoon haar blote tieten voor het raam. (best een paar serieuze ballen . Alle andere meisjes in de straat zijn razend op haar.
 
ben gisteren bij deze dame geweest en klopt wat er boven geschreven staat klant is bezig met aankleden zij is alweer benden op de stoel klanten aan het ronselen , maar bij mij is het niet verder gekomen dan de bed te zien en de smerige bende die daar ligt overl tissues bed was nat gewoon smerig bah dus heb ook gepast en gezegd no merci !!!!
 
Ze is blijkbaar op de vingers getikt want deze avond zat ze braafjes in bikini in haar raam. Ze trachtte wel op allerlei manieren de aandacht te trekken maar zonder iets te ontbloten.
 
Blijkbaar heb ik gisteren qua hygiëne wat meer geluk gehad. Haar bed was (voor mijn komst.. ;) .) zeker in orde.
En alle tissues waren in haar vuilbak, die toen toch al tot aan de rand gevuld was...
Maar het is zeker een zotte doos, die zonder gêne op haar unieke manier iedereen binnenhaalt.
Van mij mogen alle dames daar voorbeeld van nemen....het is toch veel leuker als wandelaar om zo'n zotte geile doos achter haar raam die met haar tieten zit te zwaaien te zien, dan sommige andere die constant op hun gsm zitten te tokkelen.
En ze had het inderdaad zeer druk, want ik gaf haar een afscheidskus en de volgende klant zat al direct binnen.
 
Wat een attractie in de Verversrui. Dit meisje nog zotter als Leuven foor. Levert echt ongelooflijke prestaties. Haalt echt iedereen binnen. Heb haar gade geslagen en dit klinkt misschien als een leugen maar deze vrouw doet 5 klanten op een uur. Het is echt binnen en buiten of nog straffer. Ze werkt de klanten echt af en zit al terug in haar vitrine als de klant binnen nog met zijn broek naar beneden staat. En hoe komt ze dan in de vitrine. Ze schuwt echt niets en staat voor tachtig procent van de tijd gewoon haar blote tieten voor het raam. (best een paar serieuze ballen . Alle andere meisjes in de straat zijn razend op haar.
verversrui? ik dacht VT?
 
Nu wordt het boeiend.

Door de recensie van @jeancul had ik direct interesse, maar ook vandaag voor en tijdens de regen waren er louter jongens op het trappetje aan het schuilen, maar de hele dag geen Samia te zien.

Waarom voldoet ze totaal niet aan je voorkeuren @Janus ??
Niet stijlvol, niet aantrekkelijk vanuit jouw smaak bekeken?

Niet sinds Anne-Maria waren de meningen zo verdeeld.
Populair is ze wel, áls ze er is, hoop dat ik haar een keer tref, ben nu wel benieuwd of ik dan qua smaak aan @jeancul of aan @Janus kant sta.
 
Ik vind haar inderdaad niet aantrekkelijk, en niet stijlvol. Ze overdrijft flink in het klanten lokken door haar borsten te showen. En voor zover ik het in het passeren kon zien, heeft ze ook geen mooie borsten.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat zij van de (oudere) dame van het verhuurkantoor van Villa Tinto een waarschuwing had gekregen ivm haar gedrag. Mogelijk is zij daar nu persona non grata geworden.
Samen met haar "lief" liep ze gisteren om 19h naar het verhuurburo. Natuurlijk mocht hij ff buiten wachten.
Voor 21h was ze nog niet aan het werk.
Kan dus inderdaad zijn, dat ze geen werkkamer kon huren.

Mogelijk kunnen latere wandelaars dit bevestigen of ontkennen. Graag een reactie
 
Ik vind haar inderdaad niet aantrekkelijk, en niet stijlvol. Ze overdrijft flink in het klanten lokken door haar borsten te showen. En voor zover ik het in het passeren kon zien, heeft ze ook geen mooie borsten.
Janus, janus, janus....ik denk dat je de volgende keer dat je haar passeert eens wat dichter mag gaan kijken, of misschien was je bril aangedampt....;)
Want het voordeel bij Samia is wel duidelijk, dat je alles eens goed kan bekijken voor je binnen ga.:)
Maar ja,...ieder zijn schoonheidsideaal natuurlijk. Voor mij waren haar naturelle tieten ideaal, mooie c-cup met schattige tepeltjes en prachtig gevormd.
Dat je Samia niet direct stijlvol vindt, daar kan ik je wel gelijk geven...maar dit is net het leuke in een ramenbuurt. Hoe meer variatie hoe liever.
Het zou maar saai zijn als je in elke raam hetzelfde zou zien....
 
Nu wordt het boeiend.

Door de recensie van @jeancul had ik direct interesse, maar ook vandaag voor en tijdens de regen waren er louter jongens op het trappetje aan het schuilen, maar de hele dag geen Samia te zien.

Waarom voldoet ze totaal niet aan je voorkeuren @Janus ??
Niet stijlvol, niet aantrekkelijk vanuit jouw smaak bekeken?

Niet sinds Anne-Maria waren de meningen zo verdeeld.
Populair is ze wel, áls ze er is, hoop dat ik haar een keer tref, ben nu wel benieuwd of ik dan qua smaak aan @jeancul of aan @Janus kant sta.
Laat maar weten aan welke kant je smaak gaat, maar voor mij smaakte het naar meer....;)
 
Janus, janus, janus....ik denk dat je de volgende keer dat je haar passeert eens wat dichter mag gaan kijken, of misschien was je bril aangedampt....;)
Want het voordeel bij Samia is wel duidelijk, dat je alles eens goed kan bekijken voor je binnen ga.:)
Maar ja,...ieder zijn schoonheidsideaal natuurlijk. Voor mij waren haar naturelle tieten ideaal, mooie c-cup met schattige tepeltjes en prachtig gevormd.
Dat je Samia niet direct stijlvol vindt, daar kan ik je wel gelijk geven...maar dit is net het leuke in een ramenbuurt. Hoe meer variatie hoe liever.
Het zou maar saai zijn als je in elke raam hetzelfde zou zien....
Ik vind Samia geen mooi gezicht hebben, en haar borsten leken mij vrij slap. En dan haar hele manier van doen in het raam staat mij niet zo aan.

Uiteraard wordt het saai als alle dames op elkaar lijken, maar ik kan heel wat dames opnoemen die totaal verschillend zijn, maar die ik stuk voor stuk veel aantrekkelijker vind dan Samia.
 
Vanavond was Samia er, en ik heb ze uitgeprobeerd.

Wat moet ik daarvan zeggen? Ze zit tegen de grens van het aanvaardbare wat tijd betreft en werkt je zeer snel af. Pijpen is inderdaad ondermaats, zo een beetje luchtpijpen zonder grondig je lul te bewerken.

Dan begon ze te neuken, eerst in cowgirl en dat deed ze wel met overgave. Ik stelde voor naar missio over te gaan en dat appreciieerde ze wel: beentjes wijd en hoog en ze liet me goed diep stoten.

Qua looks is ze prima: een blonde Marokkaanse met stevige tieten. En in de omgang, los van het snelle afwerken, best ok.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan