Recensie Samira, Samantha Privé, Rotterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bergvlas

Meubelstuk
Forumpionier
1.296
01/07/21
957
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.samanthaprive.nl/dames/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mooie dame met Marokkaanse roots. Begonnen in 69 waarbij ze duidelijk genoot en lekker nat werd. Na het pijpen heerlijk in een paar standjes geneukt.

Goede inzet, helaas geen (tong)zoenen wat ik in deze tijd wel begrijp.

Uiteindelijk handmatig afgemaakt en happy naar huis.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.samanthaprive.nl/samira-bij-samantha-prive/
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Belofte maakt schuld.. Samira hoort tot mijn favoriete dvp's. Ooit bij Samantha privé beland omdat een favoriete van mij de doubletstraat verruilde voor dit toch wat afgeleefde privehuis. Regelmatig zie ik hier raamdames terugkomen, een soort demotie denk ik. De 40 jarige Samira werkt al jaren tot eigen tevredenheid bij Samantha. In real life is ze toch echt aantrekkelijker dan op de foto's op de website. Best bijzonder. Curvy dame die bij een klik voor veel in is. De sex is gewoon goed, waarbij ze je koket aan blijft kijken. Behalve anaal is het hele repertoire mogelijk. Beffen en rustige sex waardeert ze, voor kinky zijn er betere keuzes. Met Samira is ook een prettig gesprekje mogelijk, ze heeft dan ook veel oudere klanten. Minpuntje is dat ze vaak op afspraak bezet is, maar dat lost de ontvangstdame galant op.
 
Het was mooi wandelweer in Rotterdam. Omdat de 2 dames bij lipstickprive mij niet bekoorden maar naar Samantha privé gereisd. Dochter bestierd lipstick, moeder Samantha privé. Aldus de moeder, de dochter zei me dat haar tante Samantha bestierd. Samira was aanwezig en weer een prettige tijd doorgemaakt. Samira werkt op dinsdag, woensdag, vrijdag en zaterdag van 15 tot 22 uur. Tot mijn verrassing zag ik vandaag ook Bulgaarse Nicole ( ex doublet 31 k6). Nicole de volgende keer maar eens bezoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan