Recensie Samira, Stout privehuis, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

28cmlang

Newbie
1
20/02/24
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.stoutprivehuis.com/dames/samira
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kwam via de website van stout bij deze dame terecht. En mijn libido die steeg in een keer omhoog. Ik moest haar bezoeken. Zag spaans op de site staan, maar door haar naam vermoede ik dat ze arabisch is. Ik kende haar (nog) niet dus ik wou het aftasten met een 30 minuten, instapprijs om de volgende keren meer en meer langs te gaan als het mij beviel. Bij aankomst zag zij er zo super sexy en geil uit. Mijn gedachten zeiden meteen tegen mij, dat ik meer dan alleen maar 30 minuten wil. Ik heb meteen naar een uur geupgrade, en op het moment zelf niet nagedacht of dat wel een slimme keus zou zijn. Ik had nota bene nergens wat over haar gelezen. Maar ik dacht te veel met me pik op het moment. Samen naar de kamer gelopen en wat gepraat, meid kon prima engels en begon al grapjes te maken over hoe hard ik haar ga aanpakken.... Ze wist wel hoe ze mannen moest opgeilen zeg... wauw. Kleertjes ondertussen uit en het viel me op dat ze een echte spaanse body heeft. Een echte (BBL look) kont met sappige tieten. Lekker bruine huidskleurtje. Ik stond echt te springen en al het bloed in mijn lijf stroomde richting me pik. Op het moment wou ik alles maardan ook echt alles met haar doen. Ik had mij goed voorbereid en was geschoren, verzorgd en had een lekker parfummetje op gedaan. Alles zodat zij tevreden zou zijn over mijn hygiëne, zodat ik daar ook van profiteer


Onze hoofden gingen naar elkaar toe en we begonnen te zoenen, lekker de juiste hoeveelheid tong erbij vanuit haar kant en ik verplaatste mijn handen van haar kont naar haar tieten, heen en weer. Het liefst had ik 2 paar handen zodat ik en haar beide konthelften kon vastpakken en ook nog beide tieten en tepels kon voelen. Zeker een minuut of 8/9 gezoend. Uiteindelijk heb ik haar op het bed geduwd en ben ik meteen voor haar klit gegaan. Tong erop en met gevoel haar klit gelikt en een vinger in haar kut gestopt. Ze begon te kreunen... Ik wist dat ik het goed deed en werd daar zelf ook nog geiler van. Ze kreunde telkens harder en harder, uiteindelijk nog een vinger erbij gestopt, Ging wel vrij lastig want ze was nog vrij strak... Ik was op dat moment aan het denken hoe haar kut over mijn pik zou voelen..... Ik begon al wat voorvocht te krijgen en super veel zin te hebben om haar eens stevig te rammen. Vanwege haar kont moest en zou ik met doggy beginnen en eindigen. Normaal bewaar ik het lekkerste altijd voor het eind, maar ik kon echt niet meer wachten. Dus had ik besloten om een beetje te proeven op het begin, en er ook nog eens mee af te sluiten. Condoompie omgedaan, op zijn hondjes gepositioneerd en ik gleed zo mijn eikel in haar kut... Die was al kletsnat dus ik hoefde amper kracht te zetten en me pik was alsof je je manoevreerde door een wildwaterbaan. Ik werd meegesleurd.. In Uit In Uit... En dat terwijl zij heerlijk stoote. Ik kon mezelf niet meer volhouden dus met een lichtelijke teleurstelling in mijzelf moest ik even switchen naar een andere positie. 69 uitgekozen vanwege mijn uithoudingsvermogen hierbij. Zij heerlijk zuigen aan mijn pik die helemaal besmeerd was van haar kutvocht, en ik weer doorgaan met mijn eerdere klitoris lik, vinger in de kut techniek. Zij kreunde harder dan ik wat super geil was. Zij geniet = ik geniet. Dit heb ik vrijlang volgehouden en uiteindelijk voelde dat ik er weer klaar voor was. Het was weer tijd voor finish met doggy... In positie gegaan en weer begonnen te rammen. Ik meen zo'n 10 minuten heerlijk te hebben geramd en ik gaf haar aan dat ik zou komen. Ze kreunde super geil en krijste wat in het spaans terwijl ik kwam. Dat maakte mijn hoogtepunt nog geiler en intiemer.... Wat was dat fijn zeg. Nog een paar minuten nagelegen en gepraat terwijl ik in de 7e hemel was.


Ik heb enorm genoten van dit vrijpartijtje en als je van latina's met een geile dikke kont houdt, die heerlijk meebewegen, zou haar ik haar groots aanraden.

UPDATE na een privé vraag:
Ze is trouwens Arabisch en afgelopen maandag was voorlopig haar laatste dag. Even een paar weken ertussenuit. Moest de agenda in de gaten houden als ze weer terug is
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan