Recensie Samira/Jina, Unlimited Prive, Rotterdam 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sixty9er

Vaste klant
141
13/08/21
334
62
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/537025-samira
Totale kosten (in euro)
110,00
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs een heerlijke date met Samira gehad! Ben het eens met de beschrijvingen van mijn voorgangers elders. Vanuit mijn voorliefde voor volslanke/mollige Marokkaanse meiden was ik al helemaal happy toen deze lekkere volle stoot mij kwam ophalen om naar de kamer te gaan.

En nadat alles goed lag en we onze handen vrij hadden startte ik een staande omhelzing met diep en nat tongzoenen waar ze gulzig aan meedeed, wat een perfecte start! Op bed dit horizontaal uitgebreid voortgezet waarna we na een heerlijke 69, opnieuw tongen en neuken eindigde bij een handmatige finish. Wow, heerlijk!
Na dit geweldige half uur was het met de vrijerij wel over want ze wilde rustig kunnen douchen, opruimen en afronden en helaas niet meer mijn voorstel/wens van 5 a 10 minuten liggen tongen inwilligen. En zo geschiedde...

Ondanks dit laatste heb ik enorm genoten van deze slimme, aardige en lekkere chick!
 
Ik ben ook bij Samira geweest toen ze bij Unlimited werkte. Wel een aardige meid, maar wel met een dubbele persoonlijkheid wat ik een beetje eng vind. Deze dame is na UP naar Lovely Prive gegaan en vervolgens zit ze nu bij DS Girls. Dat zegt toch wel een beetje wat voor type het is. Ik denk dat die voorgaande privehuizen niet tevreden over haar waren. Ze zal denk ik niet lang bij DS Girls zitten, mark my words.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=samira
Totale kosten (in euro)
0,00
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Naar aanleiding van mijn recente zeer matige ervaring bij Gigi in dit huis en mijn hierover ingediende klacht had Diane's Secret (DS) mij ter compensatie heel netjes en coulant een vervangend uur met een dame aangeboden. Een en ander was grotendeels geregeld door Anita, de gelukkig teruggekeerde fantastische begripvolle gastvrouw!
Mijn complimenten en dank hiervoor gaan hierbij vooral naar haar uit maar tevens aan iedereen bij DS die hier ook aan bijgedragen heeft!

En vandaag was het dan zover! Tot mijn grote vreugde bleek deze week dat Samira die ik enige tijd terug al bij Unlimited Privé bezocht had bij DS was gestart dus viel mijn keus logischerwijs op haar. Heb je immers een klik met een Marokkaanse dame dan ga je een hele fijne tijd met haar hebben!
En dat werd vanmiddag zoals verwacht opnieuw bewezen. Na vriendelijk in de huiskamer ontvangen te zijn door gastvrouw Olivia zagen en begroetten Samira en ik elkaar al snel en hartelijk en namen we de trap omhoog naar de prachtige kamer 3. Deze kamer heeft een spiegel boven het bed, iets waar ik dol op ben!

Samira en ik pakten de draad weer heel gemakkelijk op. Na eerst een beetje te hebben bijgepraat begon ons heerlijk samenzijn net als de vorige keer met een staande omhelzing waarbij we lekker ongeremd, nat, vol en diep tongzoenden. Super! Dit werd op bed voortgezet waarbij Samira schrijlings op mij zat/lag en ik in de spiegel aan het plafond alles kon volgen, onder andere hoe mijn handen haar heerlijke grote ronde billen liefkoosde, pakte en licht spankte.
We kwamen als vanzelf nog meer op stoom en Samira bewees over prima droogneuk skills te beschikken. Tijdens ons spel vermaakten we ons met (taal)grapjes in het Nederlands, Frans en Engels, kostelijk! Een groot deel van ons uur hebben we zo liggen vrijen waarbij tongzoenen, waar ze een absolute ster in is, het hoofdmenu was.
Maar natuurlijk wilde ik ook lekker intensief met haar neuken en dus putten we ons in missionaris en cowgirl uit waar de finish nog net niet bereikt werd. Die gaf ze me handmatig terwijl ik allerlei geile woorden tegen haar zei, heerlijk klaargekomen. Samira grapte dat heel Den Haag dit gehoord had waarna we opnieuw smakelijk lachten.
Natuurlijk tijdens het gezellige afronden nog wat tongzoenen uitgewisseld waarna ik in de huiskamer Olivia bedankte en met een hug en zoen afscheid nam van Samira.

Nogmaals 1001 maal dank voor deze heerlijke middag DS en Samira, tot de volgende keer, XXXXXXXXXXXXXXX
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdag avond met Sam afgesproken bij Diana. Niet te geloven. Dit is echte een topvrouwtje die echt botergeil is. Niets is nep en als je een klik hebt wordt je nog meer verwend. Jammer dat ik uit Eindhoven kom.
Samira! Bedankt!
 
Vrijdag avond met Sam afgesproken bij Diana. Niet te geloven. Dit is echte een topvrouwtje die echt botergeil is. Niets is nep en als je een klik hebt wordt je nog meer verwend. Jammer dat ik uit Eindhoven kom.
Samira! Bedankt!
Wat heb je betaald voor het uur (en extra voor het beffen)?
 
Extra betalen voor beffen? Ik ben 2x bij die dame geweest. Toen werkte ze bij Unlimited Prive. Ze is niet meer werkzaam bij DS girls. Wat ik al eerder schreef (zie hierboven) ze blijft niet lang. Is een troublemaker. Even ter info: toen ik aan de gastvrouw vroeg of Samira er was (dat was gewoon ff een vraag omdat andere dames die vrij waren niet mijn smaak waren), zei dat ze er niet meer werkt maar op een toon dat het haar totaal niet boeit. Ik heb weleens naar dames gevraagd die er dan opeens niet meer werken en dan vond de gastvrouw idd wel jammer, maar bij deze Samira was het tegenovergestelde.
 
Extra betalen voor beffen? Ik ben 2x bij die dame geweest. Toen werkte ze bij Unlimited Prive. Ze is niet meer werkzaam bij DS girls. Wat ik al eerder schreef (zie hierboven) ze blijft niet lang. Is een troublemaker. Even ter info: toen ik aan de gastvrouw vroeg of Samira er was (dat was gewoon ff een vraag omdat andere dames die vrij waren niet mijn smaak waren), zei dat ze er niet meer werkt maar op een toon dat het haar totaal niet boeit. Ik heb weleens naar dames gevraagd die er dan opeens niet meer werken en dan vond de gastvrouw idd wel jammer, maar bij deze Samira was het tegenovergestelde.
wss is ze volop bezig met haar verhuis want vanaf vandaag/morgen zou ze terug in Amsterdam zitten liet ze mij weten
 
Nee, doet niet aan anaal, maar ik geef je wel een tip; het is een rare dame praat wartaal en meurt ook. Toen ze bij UP werkte ben ik 2x bij dr geweest en poesje stonk gewoon zelfs nadat ze gedoucht had. Vies wijf is het.
Komt omdat ze van bare sex houdt en niet de moeite neemt om zich uit te spoelen na de zoveelste zaadlozing. Dat ze stinkt komt waarschijnlijk door de middelen die ze rookt (en dan heb ik het niet over wiet of hasj). Het blijft wel een geil wijf want ze vind hoeren geweldig om te doen!
 
Voor de geintereseerden en wie het nog niet weet; ze werkt nu bij Casa Cherda in Den Haag onder de naam Karima.
De dame werkt op verschillende plaatsen. White's club, Unlimited, maison Monty en de Villa. Ik ben nog gisteren langs geweest, en ik krijg het niet genoeg van. Ze is echt de moeite waard. Lange zwarte krullen, geile ogen en een perfecte billen.
Tot volgende week Samira
 
De dame werkt op verschillende plaatsen. White's club, Unlimited, maison Monty en de Villa. Ik ben nog gisteren langs geweest, en ik krijg het niet genoeg van. Ze is echt de moeite waard. Lange zwarte krullen, geile ogen en een perfecte billen.
Tot volgende week Samira
Yeah right. Met bovenstaande commentaar gaan anderen echt jou boeken.
Billen die allerlei vlekken en pukkels hebben. Vies gewoon. En dat Samira aan bare doet verklaart haar "geur".
 
momenteel onder de naam Karima in Casa Cherda. Ik ben een paar keer bij haar geweest toen er geen betere keuze was. het is niet lelijk, het lichaam is zelfs in orde, helaas bevestig ik dat het slecht ruikt (poesje), en het heeft meerdere keren gehandeld alsof het op sterke pillen zat ....... als je begrijpt wat ik bedoel. Ik denk dat het nemen van drugs en dronken zijn niet verboden is, maar een beetje respect voor de club / het privéhuis is aan te raden. Ik zal er nooit meer heen gaan, want ik hou niet van dat soort junkies. Sorry.

Ik ben benieuwd of de dame regelmatig soa-testen doet, want haar diensten gaan zeker verder dan sex met condoom....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan