Recensie Sammy, Amsterdam, Stoofsteeg 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

roomtaart

Wandelaar
Forumpionier
90
08/07/21
44
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Als je van Aziaten houdt zoals ik, is deze slanke Chinese dame een topper. Mooi slank lichaam met kleine borstjes en zachte huid. Sex is lekker en Sammy doet in alle standjes lekker mee.
 
Ik heb haar dat ook een gevraagd. Toen zei ze: in het weekend niet. Door de week is het wat onregelmatig.

Klopt, door de weeks werkt ze wat onregelmatig, maar wel het vaakst op de dinsdag en vrijdag. En ook alleen overdag, voor zover ik weet draait ze geen avond en nachtdiensten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij chinese Sammy geweest Stoofsteeg 6-3, Amsterdam.
Stond al lang op mijn lijstje om die eens te gaan doen, moest 30 min wachten op mijn beurt.
Maar Sammy past helemaal in het plaatje van slank en petit met kleine AA-tietjes en ze krijgt lange tepels als je er op zuigt.
Was eerst al ruim een uurtje bij Isabel geweest, maar Sammy was het dessert voor 50€.
Pijpen doet ze niet zonder zegt ze, of misschien toch na bijbetaling????
Dus eerst effe stijf gemassseerd en daarna pijpen met condoom, vond het niet echt lekker teveel gebit in aanraking met mijn gevoelige eikel.
Neuken welke positie vroeg ze, jij on top, oke.
Met een beetje glijmiddel floepte hij makkelijk binnen, mooi om zo'n rank lijfje op je paal te laten dansen.
Gewisseld naar doggy met haar benen wijd, haar goed en stevig kunnen doorneuken, terwijl ze zich met haar handen schrap zet tegen de muur.
Nog even gewisseld in doggy met benen bij elkaar, ze kreunt af en toe wat fake.
Gewisseld naar missio en ook in dit standje effe lekker doorgeneukt.
zakte af naar haar petit borstjes en zoog er effe aan, ze kreeg daadwerkelijk steeltjestepel, wat voor @Tepellover
probeerde nog effe verder te zakken om haar ook te beffen, maar het klonk zakelijk "can we Finish".
Kennelijk was mijn tijd om, klaarkomen zat er toch niet in na een early morning finish en later nog een uurtje sex met Isabel
Geen echte klik met haar, zoent ook niet, beetje een chinees ijskonijn.
Maar oke ruim 20 min met haar geneukt, voor relatief weinig geld.
Ze moet al achter in de dertig zijn, maar ziet er nog steeds uit als een jong meisje van twintig.
Ondanks dat we geen klik hadden vandaag, bezoek ik misschien nog wel een keer.
Ideaal petit poppetje om staand mee te sexen, waarbij zij natuurlijk op je paal zit.
 
Mijn ervaring is ook prima wat dat betreft. Misschien had ze een slechte bui. Ik ga het waarschijnlijk volgende week maar weer eens uittesten dan. Weet iemand hoe vroeg ze meestal begint? Ik ben volgende week in de buurt maar heb alleen in de ochtend tijd. Meestal bezocht ik haar zo rond de middag als ze er was.
Het blijft voor mij vaak een raadsel wanneer ze er is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan