WHEM Sandra, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb app-contact met haar of de booker gehad en vroeg welke diensten ik kon verwachten aangezien het mogelijkheden lijstje wat kort is. Doordat mij eerlijk werd verteld dat de mogelijkheden beperkt zouden blijven, geen zoenen bijvoorbeeld, kreeg ik niet direct de indruk dat het fake zou zijn. De beperkte mogelijkheden waren ook de reden om verder geen afspraak te maken.
 
Okay, check.
Ik kwam niet verder dan de foto's en met name foto 2 deed mij gelijk enthousiast maken.
GFE is nogal relatief, maar haar tarief is opvallend netjes. Alhoewel je dan niet 2 uur moet willen, maar goed.

Ook haar (enige) extra service maakt de totaalprijs aantrekkelijk (ik ben daar overigens zelf niet in geinteresseerd).

Dan ook maar een berichtje sturen, want ik wil graag weten wat haar diensten dan wél zijn, of heb je die zo paraat?
 
De reactie was ongeveer standaard als "sex in different positions, bj, 69". Daarna doorgevraagd naar zoenen en dat was al negatief. Er werd geen hint gedaan naar kwaliteiten in lijn van de bewuste foto.
 
Overigens zijn de foto's ook te herleiden naar redlights.be en Italiaanse sites. Op die Italiaanse sites wel meer foto's in lijn met foto 2. Er wordt in die advertenties verder niet gesproken over haar mogelijkheden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan