Recensie Sandra, Almere (voorheen Amsterdam) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.452
02/07/21
4.016
47
overgeheveld uit hookers:

Vlak voordat ze weg ging was ik ook bij Sandra langs geweest op een voor sommigen van ons bekende locatie. Dat was een andere locatie dan waar Jules van de recensie hierboven haar bezocht.
Sandra was lief en lacherig en nam me mee naar de hoogste etage langs allerlei kleine trappetjes. Lacherig zeg ik er bewust bij want ze leek wat te lachen om haar zelf een beetje een houding te geven. Niet zozeer verlegen, maar misschien gewoon om wat direct wederzijds sympathie te genereren. De zolder oogde als een studentenkamer in een grachtenpand waar je met een vriendinnetje gaat liggen vozen.

Wasje gedaan, babbeltje gemaakt, maar omdat ik een half uur geboekt had belanden we al vrij snel op het bed. Sandra heeft een leuk koppie en mooi lijfje, alles er op en er aan. Ze is de dame van de foto's alleen ogen die misschien iets exclusiever dan zij face to face oogt. Maar lief is ze zeker.

Net als huisgenote Masha doet zij ook aan opwindend zoenen in je nek. We knuffelden sowieso wat op het bed, waarna ze me vroeg of ik van meisjes uit haar land van herkomt hield, me een condoom omdeed (dat wil ik) en me vol overgave begon te pijpen. Dat deed ze prima en het voelde wederom als een tractatie om door zo'n mooie meid oraal bevredigd te worden.

Daarna begonnen met cowgirl wat ze heel intens, hartstochtelijk en met het juiste gevoel deed. Daarna gewisseld naar doggy, waarbij zij op handjes en voetjes op het bed zat en ik achter haar naast het bed stond. Flink heftig zo geneukt en dat resulteerde in een orgasme uit mijn tenen.

Praatje na, wat grapjes over en weer, waarbij ze op een leuke, tikje wazige manier giechelig was. Prima dame!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2255215-sandra
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ontmoette Sandra voor het eerst in april dit jaar toen ik een afspraak had met Milana. Toen ik daar was vond ik haar eigenlijk wel erg leuk uit zien en heb de afspraak door laten gaan. Voor mij ziet ze er uit als een oud collega dus daar ging mijn hart ook sneller van kloppen. Ze had geen makeup op (bij de vervolgafspraken ook niet trouwens) waardoor het gek genoeg nog meer een GFE was. De sessie was gewoon geweldig, ze is duidelijk ervaren en weet mij op de juiste manier op te winden.

Ik dacht naderhand dat ze gewoon met andere foto's had geadverteerd dus bij een vervolgafspraak kreeg ik de echte Milana (ook dat was goed daar niet van). Met haar boeker nog gezocht want die eerste ervaring leefde nog erg bij mij. We kwamen er niet echt uit.

Vorige week naar aanleiding van deze topic begon het voor mij wel een beetje te jeuken. De glamour foto's op kinky zijn wel wat gephotoshopt dus ik herkende haar niet. Afspraak gemaakt met deze Sandra en wie opende de deur? Het was het meisje van dat eerste afspraakje! Mijn persoonlijke regel is dezelfde dvp niet twee keer achter elkaar te bezoeken, die regel heb ik gebroken door haar 3x achter elkaar (deels ook doordat iemand anders no-show was). Lijkt me duidelijk dat deze Sandra de moeite is.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8188838-sandra
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Op basis vd foto's verwachtte ik een mooie strakke dame, maar trof een doorsnee milfje met een uitgezakt lichaam. Misschien waren de verwachtingen hoog, maar dame maakte het niet waar. De premium prijs van 200 p/u is op geen enkele grond te rechtvaardigen, niet op basis van leeftijd, niet obv uiterlijk en niet obv service. Voor deze prijs een dikke onvoldoende dus helaas. Dvp spelen in Amsterdam lijkt een soort get-rich-quick scheme te zijn geworden ?. Wellicht had ik gewoon de verkeerde gk dame te pakken, opvallend dat er zoveel geschreven wordt over gk hier, maar recensies zijn nauwelijks te vinden..

Ontvangst was overigens niet aan de GK.
 
Misschien iets minder glossy dan de foto's op de site, maar de 2x dat ik haar bezocht zat het daar toch niet heel ver vanaf.

Ze is eerder vriendelijk en giechelig dan een femme fatale, maar toch zeker de dame van de foto's en heeft geen uitgezakt lichaam. Alles kan natuurlijk aan click of hoog verwachtingspatroon liggen want ik denk niet dat geileloper een andere dame voorgeschoteld kreeg...toch?

De prijzen liggen wel hoog, dat klopt, dat is ook de reden dat ik Nina, Tina en Sasha nog niet bezocht heb. Ben zelf een half uur man en andere dames vragen daar 100 of hooguit 120 voor, de 3 ex-GK dames hierboven allen 150 en dat is eigenlijk gewoon te veel voor 30 minuutjes.

Maar mijn 2 ervaringen met Sandra waren eigenlijk heel relaxed. Enige puntje van kritiek wat ik zou kunnen hebben zou zijn dat ze niet superveel karakter toont, maar dat is met een beperkte woordenschat in het Engels ook wat moeilijk.
 
Ik was medio maart dit jaar op bezoek geweest bij Sandra. Het is een mooie dame, maar ze had veel pigmentvlekken die niet te zien zijn op de foto's op Kinky. afijn. Het was een leuke en grappige ervaring, mede door haar Engels, die niet super goed is. CIM, (tong) zoenen, pzc kwam allemaal aan bod voor 120 euro (circa 45m)
 
Voor de prijs die ze vraagt, is het gewoon te mager allemaal. En ja, die pigmentvlekken (die ik bewust niet wilde noemen maar nu ze toch zijn genoemd), daar heb ik me ook aan gestoord. Als wandelaar weten we dat de foto's vaak een veel te rooskleurig beeld schetsen, maar dat betekent niet dat we alles maar goed moeten vinden, nietwaar? Beetje zelfbewustzijn van de dame kan ook geen kwaad.

Ik moet zeggen dat ik ook de regel voor mezelf heb dat ik alleen voor dames jonger dan 25 een premium wil betalen. Voor het leeftijdsverschil ? of voor echte toppers. Maar in dit geval was niemand beschikbaar en de foto's en het hele gk-verhaal eromheen maakten dat ik met haar afsprak. Maar verder geen drama, alleen het gevoel dat ik een beetje ben getild.
 
Begin dit jaar hanteerde ze een tarief van 150 euro voor 1 uurtje. Ik zie dat ze dat bedrag opgeschroefd heeft naar 200 euro per uur.. Ik heb veel betere ervaringen mogen meemaken bij dames, die een tarief hanteren van 150 euro per uur, dus ik raad jullie het af om 200 euro (!) te betalen voor Sandra. Ze heeft een lief gezicht en mooie sprankelende ogen, maar ik schrok een beetje toen ik die pigmentvlekken zag en haar Engels is beneden peil, waardoor de afspraak awkward verliep. Ik vond Eva (als jullie weten wie ik bedoel) veel beter.
 
Zij is degene in de foto's al hebben ze wel haar sproetjes e.d. weggeairbrusht. Elke keer als ik haar bezoek heeft ze ook geen makeup op dus ik kan me wel iets voorstellen dat je haar niet in een keer herkent op de foto.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8188838-sandra
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Op basis vd foto's verwachtte ik een mooie strakke dame, maar trof een doorsnee milfje met een uitgezakt lichaam. Misschien waren de verwachtingen hoog, maar dame maakte het niet waar. De premium prijs van 200 p/u is op geen enkele grond te rechtvaardigen, niet op basis van leeftijd, niet obv uiterlijk en niet obv service. Voor deze prijs een dikke onvoldoende dus helaas. Dvp spelen in Amsterdam lijkt een soort get-rich-quick scheme te zijn geworden ?. Wellicht had ik gewoon de verkeerde gk dame te pakken, opvallend dat er zoveel geschreven wordt over gk hier, maar recensies zijn nauwelijks te vinden..

Ontvangst was overigens niet aan de GK.
Ik kan een hele nieuwe review gaan schrijven... Maar deze eerder geschreven review zegt al genoeg.
Ik had de reviews hier en op kinky gelezen en nam toch de gok omdat de meeste positief waren. Maar helaas.
Dame ziet er NIET zo uit als op de fotos, tuurlijk kun je zeggen dat ze geen makeup draagt... Maar damn.... Had het niet zo erg verwacht.

Geen frisse adem. Pijpen deep throat? Nee , alleen je eikel. Bij de sex ook alles zelf moeten doen, geen beweging te zien van haar kant, ookal ligt ze bovenop.

Douche gelegenheid is er btw. Zeker gebruik van gemaakt.
Geen herhalings gevaar van mijn kant.
(Zeker niet voor de prijs die ze vraagt. )

Ps. Ik weet ik niet of haar vriendin ook zo zal zijn. Maar die gok neem ik liever niet meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan