Sandra - Arnhem (fake?)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joystick

Wandelaar
25
26/06/22
12
2
De advertentie verschijnt eens in de gemiddeld twee weken en ook maar voor twee dagen per keer. Vreemd aan de advertentie is dat de advertentie gelijk blijft maar de foto's af en toe veranderen.
Op de eerste foto's hartstikke blond en de tattoo op haar hand wordt met een ster verborgen. Op de huidige foto's zwart haar en een hele hoop zichtbare tattoos.

Zou dit kunnen duiden op een fake advertentie?

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/2487142-sandra#overview
 
Wat denk je zelf:

Ze noemt zich in de advertentie 'Samdra' (altijd een red flag dat je je eigen naam niet kan spellen).

Verder in de advertentie:
'ik heb een slanke lichaam'
'middelange Braun haren'.
'Voor een leuke date gebogen u bij mijn plaats'
'Ik staa voor veel open zoals, Massagen'

Kijk fakers: als jullie zelfs niet eens 'google translate' kunnen gebruiken, is de lol er wel een beetje af.
En wat bedoelt ze trouwens met ''Voor een leuke date gebogen u bij mijn plaats' ?
 
Wat denk je zelf:

Ze noemt zich in de advertentie 'Samdra' (altijd een red flag dat je je eigen naam niet kan spellen).

Verder in de advertentie:
'ik heb een slanke lichaam'
'middelange Braun haren'.
'Voor een leuke date gebogen u bij mijn plaats'
'Ik staa voor veel open zoals, Massagen'

Kijk fakers: als jullie zelfs niet eens 'google translate' kunnen gebruiken, is de lol er wel een beetje af.
En wat bedoelt ze trouwens met ''Voor een leuke date gebogen u bij mijn plaats' ?
Dit kan ook zijn omdat ze Duits spreekt, sommige woorden lijken gewoonweg heel erg op elkaar.
Zover ik even heb gezocht kan ik nog niets raars over haar vinden, voor alsnog geen alarmlichten vanuit mijn kant
 
Niet direct een fake advertentie. Kan een dame uit het Ruhrgebiet zijn die soms aan deze kant van de Grenze werkt
Het kan zijn dat mijn radar voor fake advertentie wat te scherp is afgesteld, maar toch zijn behoorlijk wat rode vlaggen aanwezig.
Wisselende foto's, advertentie die voortdurend off- en online gaat en wel heel gênante spelfouten, inclusief haar eigen naam.
Met google translate zou je al een betere vertaling krijgen. Ik houd in ieder geval mijn sterke twijfels en dan is het voor mij een no-go. Ben benieuwd of zal blijken dat ik het mis had.
 
Dat advertenties on en offline gaan kan ook te maken hebben aan de hand of de dame in kwestie werkt of niet gestoord wil worden op vrije dagen.
Wat ik al eerder zei kon niets aparts vinden, en sommige Duitse woorden lijken gewoonweg heel veel op Nederlandse woorden
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan