Recensie Sandra, Den Haag, Doubletstraat 29/2 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Polletje

Wandelaar
Forumpionier
52
01/07/21
52
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Topper. Vrolijk en opgewekt.
Pijpen zc *****
Intiem ****
Tongzoenen *****
Spelen kan rustig of wild En ze neemt de tijd. Klein van stuk, iets gezet(maar niet dik) en ze neemt de tijd
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zoals ik gisteren aangaf was Sandra vandaag weer begonnen na een weekje vrij. Vanmiddag haar opgezocht. Bij binnenkomst vloog ze mij om de hals en verwelkomde mij met een lange tz. Gauw mijn kleren uitgedaan waarna zij mij waste en ondertussen gingen we weer vrolijk door met tongzoenen. Duwde haar vervolgens op bed en begon haar te beffen wat ze altijd wel kan waarderen. Hierna was het mijn beurt om verwend te worden wat zij uitgebreid en lang deed pzc en ook nog eens diep in haar keel. Ze klom vervolgens op mij en bereed mij als een gek. Ze herhaalde dat ze m'n pik tegen haar klit wilde aanvoelen. Wie weet wat die vrije dagen met haar gedaan hebben. Mij hoorde je niet klagen ?. Waarna ik heerlijk klaar kwam. Ze is echt een geile kleine opdonder. Altijd vrolijk en in voor een praatje na de daad.
 
Kwam vaak bij Sandra is een lieve schone vrouw
Altijd goed voor een flinke lik beurt is al weer voor de pandemie dat ik bij haar ben geweest gordijnen boven zijn vaak dicht heeft veel tevreden vaste klanten staat ook bijna nooit op de bg te werven binnekort maar weer eens binnen wippen
 
Na het laatste bezoek,van vorige week,en een aantal recensies gelezen te hebben,kwam ik tot de ontdekking,dat de dame in een zeer geile bui was.
Vorige keer werd ik verrast bij de wasbak,dat mijn jongeheer zo uit de lucht werd gehapt,schoon maar nog nat verdween hij ineens in haar keeltje. (deeptroath)
Dat ging gisteren ook zo, ze plofte op het bed,en liet haar hoofdje buitenboord hangen,waarop ik haar keeltje kon neuken,trouwens een hobby van mij.
Na een minuut of tien kreeg ik het toch benauwd,want ik had andere plannen,en snel klaarkomen paste niet in mijn plan. Ik kon gelukkig die wildebras bijsturen,zodat ik
de tijd kreeg om haar te beffen,ze schoof een kussen onder haar kont,en bood mij kletsnat die poes aan,die ik dan ook zeker 20min gelikt heb als een bezetene.Ik ga niet opscheppen dat ze klaar gekomen is,maar ik had het idee dat ze er toch met volle teugen van genoot.Ook een duimpje in haar kontje vond ze geen bezwaar,dit alles gaat gepaard met zeer fanatiek tongzoenen. Uiteindelijk heb ik met plat doggy de boel afgemaakt,en het jasje volgespoten.Daarna werd ik verrrast door een drankje en wat lekkers,want service en een praatje,daar heeft deze topper altijd tijd voor.Een echt GFE gevoel.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eerlijk gezegd vind ik dit geen mooie vrouw, maar ze doet haar werk heel goed. Niet mijn eerste keuze in de Doubletstraat, maar ook geen straf om bij aanwezig te zijn.
 
Afgelopen week ,ook even een bezoekje gebracht aan Sandra, na Jazmin toch een heel ander type.Maar wel erg lief en attent. Na een heerlijke pijpbeurt,waar mijn ballen niet werden overgeslagen,zalig in missio geneukt met heerlijk tongzoenen,en knuffelen. Toen nog een uitgebreide befbeurt,waarbij, zoals onze
collega de Flepper dat noemt, (zij stuiterde tegen het plafond) maar in iets mindere maten was het een geil gebeuren,waar bij ze naar adem hapte. Al met al
een geslaagd gebeuren,en tevreden naar huis.
 
Afgelopen weekend weer eens naar Sandra geweest sinds lange tijd. Het was weer als vanouds (zie ook mijn vorige recensie), blijft gewoon een heerlijke vrouw. Overigens gaf zij aan dat vrijdag (vandaag) haar laatste werkdag zou zijn, dan gaat ze voor 3 maanden naar Colombia.
 
Gisteren was ik weer eens een uurtje bij Sandra (Colombiaanse, Doub 29 k2). Dynamiet! Deze dame gaat een uur lang volgas! En ze vindt het lekker, als ze klaarkomt laat ze dat luid merken. Zo luid, dat de stratenmakers die voor haar deur aan het werk waren, me vrolijk toelachten toen ik de deur uitkwam🤪
Thats the way!
Wat zijn haar werktijden en dagen ? Wil vandaag of morgen langsgaan.
 
Op advies van een kennis ,ben ik eens even naar deze Colombiaanse dame geweest. Ik had na afloop een half uurtje nodig om bij te komen,in de auto.
wat een geile tante is deze dame, je merkt aan haar dat ze alles zelf ook lekker vind. Na een heerlijke deeptroath, sprong ze er boven op, en genoot zelf met volle teugen
van mijn Jodokus. Daarna heb ik ze nog even doggy plat genomen,en heerlijk genoten van die heerlijke billen. Ik dacht even een moment, dat ik hem ook in haar kontje mocht stoppen,maar nee liever niet. Na nog een kwartiertje beffen,wat ze wel kon waarderen,heb ik de zaak in missio afgemaakt.In tussen waren wij een uurtje verder.
Met deze dame is het top sport maar van grote klasse. Douchen is ook mogelijk.Ik kom zeker terug,dit is een verborgen schat in de Doubletstraat.
 
Ze heeft mij wel uitgelegd,dat pand 29 bestaat uit 4 ramen beneden,maar Sandra ,s bordje zit voor dat raam,maar zelf staat ze boven voor het raam van haar kamer,op de 1e Etage Dus iemand die langs loopt ziet haar niet beneden ,en denkt dat ze er niet is,maar als op de 1e Etage het gordijn half open is ,is ze wel degelijk beschikbaar. Het was een leuke ervaring met haar, ik kom van Antwerpen,dus alles is nieuw voor mij in Den Haag
 
Terug
Bovenaan Onderaan