Recensie Sandra, Den Haag, Doubletstraat 40 k4 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BeardyTwat

Newbie
21
16/06/22
63
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vanavond wilde ik weer eens binnen wippen bij Yvonne maar ze was bezet. Ik zag elders op dit forum dat een zekere Lisa op kamer 40 ook een aanrader was. Bleek ik uiteindelijk op kamer 40 k4 te zijn terecht gekomen met een zekere Sandra. Ik heb geen idee uit welk land ze vandaan komt maar ik vermoed Colombiaans. Ik besloot 35 euro te betalen omdat ik een beetje een 'kat uit de boom kijken' gevoel had. Maar ergens kreeg ik de indruk dat ik haar in een ver verleden haar ook al had bezocht. Waarschijnlijk toen ik fullblown stoned en dronken was want ik kan me dat niet meer herinneren.

Anyways, in het kort: GFE met een rijpe lieve vrouw. Pmc = nice! Neuken = even doorbatsen als je oudere dames niet gewend bent maar uiteindelijk kom je wel tot je hoogtepunt.

Sandra is een lieve schattige vrouw die je de tijd geeft om te genieten van haar gigantische juggernauts! Holy mozes, wat een jopen! We knuffelen en verkenden elkaars lichamen in het begin wat erg schattig was. Pmc was nice waarmee ze haar mega-tetten heerlijk samen drukte op mijn genotsstaaf, lekker man! Daarna neukte ze me van bovenop en maakte ik het af in doggystyle.

Een aanrader, heren. Wees lief voor haar. Toen ik voldaan terug liep naar mijn fiets zag ik dat Yvonne intussen weer voor haar raam stond. Oh well, een volgende keer maar weer. Nu lekker nagenieten met een martini op de Grote Markt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren deze dame bezocht in de avond. Haar dikke tieten riepen me telkens en het begon laat te worden dus ik dacht waarom niet. Aan het raam gevraagd naar de mogelijkheden, dame gaf aan 35 lekker rustig, ik vroeg haar of ik tussen haar tieten mocht neuken (russisch), was geen probleem.
Binnen gaf ik haar 50 en was ze aardig verrast toen ik zei dat ik geen wisselgeld hoef, had een goed gevoel over dit bezoekje. Traditionele wasje en dame complimenteerde mij op mijn uiterlijk en geurtje

Ze vroeg me naar wat ik lekker vond en ik zei ballen zuigen en ben een grote tieten fan, eerst staande verkenning dus, heerlijk haar grote postzakken lopen masseren, dame geeft aan dit zelf lekker te vinden, toen ik door wou gaan met het echte werk, vroeg ze of ik nog even verder kon kneden want ik deed het lekker zei ze.

Even later op bed aanbeland waar de dame vakkundig de condoom om mn komkommer deed, en goed met lange halen begon te pijpen, werkelijkwaar heerlijk, en mn ballen werder geworshipt door haar vroeg telkens aan me of t harder, zachter of wat dan ook moest (!) altijd pluspunt! Na een lange pijpbeurt was ik geil en wou ik neuken, Eerst in missio geneukt, dirty talk gehalte is hoog, hier hou ik van, tijdens missio zie je haar tieten ook alle kanten op gaan, het leek wel alsof ik in een POV film was beland.

Tijdens doggie spoorde de dame me aan om te kijken in de spiegel naar haar, dit was zo geil!!!!
Afgesproken haar een seintje te geven als ik klaar zou komen want dan zou de titfuck beginnen

seintje gegeven, trok de dame de condoom van mn komkommer en ging op haar rug liggen, en nodigde me uit om mn komkommer tussen haar postzakken te parkeren, olie + dikke tieten + mijn lul is altijd explosie gevaar.

Ik durf te wedden dat ik nog nooit zoveel sperma heb gespoten.

Voldaan pakte ik de auto terug naar huis.

Mijn vaste dame vanaf nu

GR RF
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor een lekkere chubby latina milf met gfe experience is dit de vrouw.
Heel erg lief super lekkere sex. Ik ben gisteren voor de 2de keer bij haar geweest ze herkende me nog van de 1ste keer. Herhalingsgevaar is maximaal.
 
Gaat bovenstaande recensie wel over deze dame want heb haar al minstens een half jaar niet meer gezien en Kyudan85 mag wel eens melding maken dat ze terug is en anders gaat het om een andere dame?
 
@Brilman Als ik het goed begrijp uit oudere berichten in dit topic, werkt zij in de avond.
Maar en staan verder overdag nog genoeg Latina milfjes met een dikke kont en een flinke bos hout, In zal even als ik jou was goed kijken in de stenen passage, die meiden geven over het algemeen een betere service dan de dames in de witte passage.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan