Recensie Sandra, Echt 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MJ1970

Wandelaar
45
21/12/21
16
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/ontspanningsmassage_8185025
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week bij Sandra in Echt geweest. Adverteert met ontspanningsmassage en geeft als leeftijd 63 aan.
Vriendelijke ontvangst in lingerie. Dame ziet er net en verzorgd uit. Mooie grote borsten.
Naar de slaapkamer en eerst even bespreken wat kan en wat niet. Daarna allebei uitgekleed. Ze heeft een beetje een buikje maar dat vond ik niet storend, ziet er (naar mijn smaak) nog geil uit.
Eerst op mijn buik liggend gemasseerd waarbij ze bilspleet en, desgewenst, prostaat ook meeneemt. Wel heel veel warme olie en beetje veel praten.
Na half uurtje omdraaien en dan wordt de voorkant van olie voorzien. Massage is meer wrijven maar als ze met haar lijf over je heen glijdt voelt dat wel geil. Pik wordt ook inge-olied en gemasseerd. Tijdens b2b ook lekker tongzoenen.
Dan, zoals afgesproken, pijpen. Dat doet ze wel goed, ik werd er geil van. "Wil je ook intiem"? Vroeg ze. Ja, dat wilde ik wel. Dus ging ze op me zitten. Door de olie gleed mijn pik er makkelijk in. Na ern korte tijd van positie gewisseld en haar lekker missio geneukt. Wel met condoom dan. Toch lekker klaargekomen.
Na afloop nog kunnen douchen en met een lekkere zoen afscheid genomen..
 
Waarom ben je dan niet discreet en hou je aan wat ze in haar advertentie zet? Waarom denk je dat ze haar locatie over de grens zet? De controle in Limburg is erg streng, en de juten houden niet alleen deze site (en anderen zoals deze) in de gaten maar gebruiken posts zoals die hierboven ook als bewijs in de rechtbank. Met als resultaat dat het voor deze dames erg moeilijk wordt om in aanbod in onze hobby te voorzien. Denk toch eens na mensen, de tijd dat je zonder consequenties alles online kon gooien is al 10+ jaar voorbij.

@moderators kan deze hele thread gedelete worden en de review instructies aangepast worden zodat mensen gemaand worden wat discreet te zijn? Wat hebben we aan sites en reviews als deze als ze het wereldje helpen afbreken ipv opbouwen?
 
Waarom ben je dan niet discreet en hou je aan wat ze in haar advertentie zet? Waarom denk je dat ze haar locatie over de grens zet? De controle in Limburg is erg streng, en de juten houden niet alleen deze site (en anderen zoals deze) in de gaten maar gebruiken posts zoals die hierboven ook als bewijs in de rechtbank. Met als resultaat dat het voor deze dames erg moeilijk wordt om in aanbod in onze hobby te voorzien. Denk toch eens na mensen, de tijd dat je zonder consequenties alles online kon gooien is al 10+ jaar voorbij.

@moderators kan deze hele thread gedelete worden en de review instructies aangepast worden zodat mensen gemaand worden wat discreet te zijn? Wat hebben we aan sites en reviews als deze als ze het wereldje helpen afbreken ipv opbouwen?

Goed punt, zo had ik het niet gezien. Wilde een positief stuk over haar schrijven, maar ik snap je bedenkingen.
 
Het is en blijft wel een eerlijke review.
Dat dvp illegaal bezig is. Weet ze zelf ook wel. Dan kan helft van reviews wel weg hier.

Eerlijke review prima. Waar het om gaat is identificeerbare details erbij zetten. Dingen die alleen om 'privacy' gaan (zeg, gedetailleerd een tatoeage beschrijven die een dame zorgvuldig uit haar fotos gephotoshopt heeft), tja. Niet zo netjes maar goed, ik ben ook niet Roomser dan de paus. Maar we weten in Nederland toch dat het jachtseizoen op deze sector in volle gang is. Dan moeten we onszelf toch beschermen. Deze branche staat en valt met discretie.

En ik wil het ook niet persoonlijk op de TS maken. Ik snap ook wel dat hij wellicht allang het detail van wat er juist in haar advertentie stond vergeten is. Deze keer schoot ik gewoon uit mijn slof omdat ik het hier zo dikwijls zie. Of anders wel een hoop gemekker over 'oneerlijke' advertenties of het 'gelieg' van dames - we hebben het hier niet over een cursus bloemschikken eh. Voorzichtig en omzichtig omgaan met alles wat je weet en ziet is de name of the game om nog jaren te kunnen genieten van de relatieve vrijheid die we hier hebben.

Rant over (voor vandaag :) )
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Paar dagen geleden bij Sandra geweest, mooie vrouw en zeer goed verzorgd met mooie borsten. Vriendelijke ontvangst in sexy lingerie. Na wat wel en niet ons uitgekleed en heerlijke massage en pijpbeurt. Na alles lekker kunnen douchen.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/ontspanningsmassage_8185025
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele weken geleden bij Sandra geweest. Snel en duidelijk contact via mail. Ze stelt je direct op je gemak en als ze eenmaal begint te praten, stopt ze niet meer. We hebben een leuk gesprek gehad, maar dat weerhoudt haar niet van masseren. Eerst een heerlijke rugmassage gehad waarbij ze vraagt wat je lekker vindt. Voor mij mogen massages wat harder en dat deed ze gelukkig ook. Met lekker veel massageolie voel je haar handen, haar borsten, haar hele lichaam over je rug heen glijden. Voor het eerst ook een prostaatmassage gehad en je merkt dat ze veel ervaring heeft en weet wat ze doet. Daarna kon ik om mijn rug gaan liggen en kon ze de voorkant aandacht geven. Vervolgens heeft ze heerlijk kunnen pijpen (pzc) en het afgemaakt door me af te trekken tussen haar borsten. Daarna gedoucht en afscheid genomen. Het was een heerlijke ontspannen ervaring!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Enige tijd geleden bij deze dame geweest maar toch wel een beetje spijt van.
Heeft voor mij geen enkele erotische aantrekkingkracht maar door het vele vele vele praten is niet echt ontspannend.
Zelfs met haar mond vol blijft ze praten.
Blij dat ik weer buiten was.
 
Enige tijd geleden bij deze dame geweest maar toch wel een beetje spijt van.
Heeft voor mij geen enkele erotische aantrekkingkracht maar door het vele vele vele praten is niet echt ontspannend.
Zelfs met haar mond vol blijft ze praten.
Blij dat ik weer buiten was.
Ja herkenbaar, ik ben er ook geweest. Hoopte op goeie massage en daarna evt geile milf te neuken maar ze praat zo over koetjes en kalfjes dat alle geilheid snel weg is.
Massage was gewoon beetje wrijven en enige moment dat ze stil was kun je raden…..
Met moeite klaargekomen, nooit meer
 
Ze stond op mijn Lijst om te gaan neuken,maar ná deze recensies is alle zin weg.Wat is het toch ontzettend moeilijk voor Limburgse Dames om gewoon een lekkere Date af te leveren👎👎
 
Ze stond op mijn Lijst om te gaan neuken,maar ná deze recensies is alle zin weg.Wat is het toch ontzettend moeilijk voor Limburgse Dames om gewoon een lekkere Date af te leveren👎👎
O ik vond haar absoluut aardig en vriendelijk, dus als je valt op dat type en haar stil krijgt dan waarom niet.
Misschien meteen aangeven dat je gewoon wilt neuken ipv massage?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/ontspanningsmassage_8185025
Totale kosten (in euro)
90 -110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo allemaal ik ben nieuw op dit forum en wil graag een ervaring delen .
Ben voor een tijdje terug (en wat langer) bij een mooie rijpe dame geweest met de naam Sandra.
Ze is een lieve dame met een luisterend oor die respectvol met je omgaat .
Na een gesprek wat er wel niet mogelijk was hebben we ons uitgekleed en ik heb Echt wel van genoten maar dat is ook niet zo moeilijk na zo' n heerlijke massage als voorspel.
Ze is een lust voor het oog en is als mens zeker niet verkeerd .
Gelukkig doet zo ook alles safe dat geeft vertrouwen .
Er is een keer een miscommunicatie geweest dat werd uitgesproken waar ik toch ook wel een goed gevoel over had
Helaas schrijven mensen ook vaak negatieve dingen over dames in dit forum en en dat de positieve vaak onderbelicht blijft.
Het heeft altijd 2 kanten.
Het is met dit schrijven niet de bedoeling om mensen te kwetsen of wat dan ook
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan