Recensie Sandra, Haus Nr 5, Nordhorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Manbijtkat

Vaste klant
Forumpionier
170
16/07/21
211
20
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
http://www.hausnummer5.de/Aktuell/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame stelt nooit teleur. Is erg sociaal en zelfverzekerd, weet precies wat ze moet doen (en dat doet ze goed). Pluspunten zijn haar zachte huid en geweldige lichaam. Pijpen doet ze afwisselend zacht en diep (niet eens extra betaald). Herhalingsgevaar is groot. De prijsverhoging bij Haus van 70eu voor 30 minuten naar 80eu voor 30 minuten kan voor sommigen wellicht een drempel vormen, maar je krijgt wel daadwerkelijk 30 minuten. Alle dames die ik tot nu toe in Hausnr5 heb bezocht waren geen klokkijksters!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had Sandra nog op de nominatie staan. Mede vanwege de goede recensies van de Duitse variant van girlsreview. Gebeld en ik kon meteen terecht. Wat er toen gebeurde is niet normaal. Voor mij komt deze sessie in één van de beste ooit. Wat een knappe, mooie sensuele dame. De foto's liegen niet. Na het douchen begonnen we voor de spiegel. Knuffelen, voelen, likken, zoenen etc. Toen ging ze door de hurken en begon ze me lekker te pijpen terwijl ze mij bloedgeil aan keek. Daarna kwam ze overeind en legde ik haar op bed. Daar mocht ik haar heerlijk klaar heffen. Daarna was Sandra weer aan de beurt. Wederom een lekkere pijpbeurt en toen ik zo geil was ging de condoom erom en ging ze andersom op mij zitten. Vervolgens ging ze ongevraagd maar wel mega lekker met de vinger in mijn kont terwijl ze op mij zat te rijden. Met geen pen te beschrijven hoe geil ik klaar kwam. Heerlijk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan