Recensie Sandra, Lynn Somers, Mol 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joske1980

Newbie
6
08/10/21
2
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs nog eens langs Lynn in mol geweest. Gekozen voor Sandra. Een zwartharige dame, redelijk klein en slank maar met silicone borsten (denk ik). Maar wel goed gedaan. Niet te groot. Eerst een beetje zoenen en strelen en elkaar uitkleden om daarna richting de douche te gaan. Onder de douche werd er vrolijk verder getast en gewreven. Tz was ook geen enkel probleem. Ineens begon ze me al te pijpen onder de douche wat zeer lekker was. Na de douche terug op bed waar de echte pret kon beginnen. Sandra kan heel goed geil en lang pijpen. Op een bepaald moment spuwde ze zelfs op mijn paal. Erg geil vond ik dat. De ballen werden ook niet vergeten. Na een lange pijpbbeurt overgegaan naar 69. Lekker strak kutje met een piercing. Haar even moeten afremmen om vervolgens over te gaan tot het neuken. Zij bovenop. Deed ze ook erg goed, heb het alleen echt niet lang volgehouden 😬. Aangename lieve dame die erg goed pijpt en haar best doet. Mij ziet ze wel terug, hoewel er ook andere dames zijn die ik wel eens wil proberen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Door voorgaande recensie en foto's op de site van Lynn Somers heb ik Sandra bezocht. De foto's kloppen en ze ziet er eigenlijk nog beter uit. Bij binnenkomst begon ze mij direct te tongzoenen wat erg lekker was en het ijs brak. Daarna inderdaad eerst gedoucht en pijpte ze me. Ze heeft heerlijke tieten cup b/c met siliconen. Ze voelen heerlijk natuurlijk aan. Op bed begon ze mij te pijpen en bood haar gepiercde kutje aan. Fantastisch ziet die er uit (zie foto's op de site). We hebben een uur lekker gesekst en na afloop weer samen afgedoucht. Sandra is een knappe slanke & fitte dame / milf en je gaat zeker een goede tijd met haar hebben. Herhalingsgevaar is 100% aanwezig.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb haar ook ontmoet inmiddels. Kreeg op de kamer bij binnenkomst al meteen een lekkere tongzoen. Ze wist me onder de douche heel snel verder op te geilen, en ik heb een heerlijk half uurtje met haar mogen beleven. Ze zoent en pijpt als een pro, en toen ze uiteindelijk bovenop me kwam zitten hield ik het niet lang meer.
 
Ben ook al een paar keer langs geweest bij haar (zowel Mol als Minderhout). Ze lijkt inderdaadvan alles te genieten en is ook leuk voor rollenspel (doet ze ook graag). Ik heb een paar keer soft SM met haar gedaan (geen pijnlijke toestanden of zo) en dat was telkens een groot succes. Is een van mijn toppertjes
 
Gisteren langs geweest in Mol, klaarkomen in't mondje is bij betalen. Ik had Sandra een maand of twee terug ook al eens geprobeerd in Minderhout was toen ook niet echt overtuigd maar dacht de eerste keer, …… had beter verwacht maar we hebben allemaal wel eens een slechte dag en het was al redelijk laat in de namiddag misschien TE veel klanten gehad want een mooie verschijning is het wel. Dus, mijn ervaring met haar is niet zo geweldig ze is een mooie vrouw dat wel maar geeft geen GFE gevoel. Ze is een pro.en dat merkje duidelijk door het overbodig gehijg dat ze zelfs al doet bij de kennismakingszoen., ze doet het wel heel sexy zoenen, ik denk ook dat ze gisteren haar regels had daar ik niet te diep mocht vingeren en ik duidelijk iets voelde zitten binnen in haar vagina, ook squirten lukte helemaal niet wat de eerste keer wel lukte(en klein beetje toch) gelukkig passeerde ik Mol en ben ik niet speciaal naar daar gereden, de volgende keer toch een ander meisje proberen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
http://lynn-somers.be/sandra/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben vanmiddag voor het eerst bij Sandra geweest - was een heerlijk uurtje en voor herhaling vatbaar!
 
Door voorgaande recensie en foto's op de site van Lynn Somers heb ik Sandra bezocht. De foto's kloppen en ze ziet er eigenlijk nog beter uit. Bij binnenkomst begon ze mij direct te tongzoenen wat erg lekker was en het ijs brak. Daarna inderdaad eerst gedoucht en pijpte ze me. Ze heeft heerlijke tieten cup b/c met siliconen. Ze voelen heerlijk natuurlijk aan. Op bed begon ze mij te pijpen en bood haar gepiercde kutje aan. Fantastisch ziet die er uit (zie foto's op de site). We hebben een uur lekker gesekst en na afloop weer samen afgedoucht. Sandra is een knappe slanke & fitte dame / milf en je gaat zeker een goede tijd met haar hebben. Herhalingsgevaar is 100% aanwezig.
Op de foto's lijken haar borsten wel naturel. Of ze zijn goed gedaan, of de foto's zijn wat ouder. Wat denk je?
 
De foto's zijn best recent. Denk van 1 of 2 jaar terug, aangevuld met recentere foto's. Als je goed kijkt hangen de borsten niet, dat komt onder andere door de opvulling.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Klaarkomen in mond
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Speciale kleding verzoek
  8. Vingeren
  9. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
320
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent Sandra bezocht in Minderhout. Knappe maar vooral ook toffe dame. Lekker lijf, borsten en ze droeg van die lekkere lange laarzen die ze op mijn vraag na de douche terug aandeed.
Gestart met een uurtje maar na 20 minuutjes nog uurtje bijgeboekt, rustig relaxen.

Na de douche op het bed beland waar Sandra na wat strelingen al snel aan een zalige pijpbeurt begon, diep en zacht. Ondertussen zocht ik wat tussen haar benen die ze gewillig opende, een lekker gepierced kutje gevonden. Dat werd niet veel later ook aangeboden in 69. Likken, vingeren, anaal vingeren ik had de indruk dat alles lekker en goed was :p
Ik neuk niet snel dus ook nu niet, heb me 2 uurs uitgeleefd in een oraal spelletje van op beurt en wederzijds likken, trekken noem maar op ... klaargekomen in mondje en geen zaadjes gezien, ze had nog wat proteine nodig met de koude buiten.

absolute topper die veel geeft als je wat respect toont, zeker herhalingsgevaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan