Recensie Sandra, Poederlee (voorheen Diest) 3,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er 2tal weken geleden geweest. Een super lieve meid. Eerst correct alles afhandelen. Betalen en douche. Ik haar eerst half uurtje gemasseerd. ( je mag haar ook beffen). Daarna zij mij een half uurtje gemasseerd en cim. ( met condoom wel te verstaan). Dit alles op een massage tafel. Voor herhaling vatbaar.
 
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/jonge-erotische-masseuse-met-intiem.html
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Beste medewandelaars,

Deze dame stond al even op m'n radar, eens in de buurt heb ik met haar -vlot telefonisch- afgesproken.
Massage met intiem? €265...:unsure: Nee, heb ik er niet voor over.
Ze heeft verschillende formules van massages(zie https://sandrasterlingmassages.com/). Foto's zijn echt.
Op haar aanraden heb ik de "Aparte beurtrol" (masseuse masseren + oraal, klant masseren + oraal, B2B) gekozen.
Hier had echter al snel spijt, van zodra het ging beginnen kwam er een lange lijst wat ik niet mocht of niet mocht komen. Haar masseren was misschien het beste van de belevenis, het beffen was ook aangenaam (maar niet mijn kutje…).
Dan was het aan mij. De massage was zeer oppervlakkig met weinig kennis van drukpunten en dergelijk, eveneens was er weinig sensueel te bespeuren. Omdraaien, weer hetzelfde, pijpen met condoom (als een trein zonder feeling), condoom eraf en dan maar aftrekken zonder feeling. Ik heb mijn best nog moeten doen om er een happy ending uit te krijgen.

Wie niet schiet, schiet nooit raak. Laatste keer voor me!

Zeer persoonlijk: Ik heb het de laatste tijd echt gehad met Belgische dames…Wie denkt er hier ook zo over? Of heb je een aanrader?
 
Beste medewandelaars,

Deze dame stond al even op m'n radar, eens in de buurt heb ik met haar -vlot telefonisch- afgesproken.
Massage met intiem? €265...:unsure: Nee, heb ik er niet voor over.
Ze heeft verschillende formules van massages(zie https://sandrasterlingmassages.com/). Foto's zijn echt.
Op haar aanraden heb ik de "Aparte beurtrol" (masseuse masseren + oraal, klant masseren + oraal, B2B) gekozen.
Hier had echter al snel spijt, van zodra het ging beginnen kwam er een lange lijst wat ik niet mocht of niet mocht komen. Haar masseren was misschien het beste van de belevenis, het beffen was ook aangenaam (maar niet mijn kutje…).
Dan was het aan mij. De massage was zeer oppervlakkig met weinig kennis van drukpunten en dergelijk, eveneens was er weinig sensueel te bespeuren. Omdraaien, weer hetzelfde, pijpen met condoom (als een trein zonder feeling), condoom eraf en dan maar aftrekken zonder feeling. Ik heb mijn best nog moeten doen om er een happy ending uit te krijgen.

Wie niet schiet, schiet nooit raak. Laatste keer voor me!

Zeer persoonlijk: Ik heb het de laatste tijd echt gehad met Belgische dames…Wie denkt er hier ook zo over? Of heb je een aanrader?

ja je moet inderdaad een beetje opletten of de kosten gaan heel snel omhoog
 
Laatst bewerkt:
vandaag ook eens afgezakt naar Poederlee/Lille
met name naar Anouk werkzaam bij sandrasterling
was wel geïnteresseerd in deze dame leuke foto's
en heb eigenlijk dezelfde fout gemaakt die ik al eens gemaakt had bij alexandramassage salon in Bekkevoort
niks mis met Anouk trouwens lieve mooie vrouw eerder iets mis met mij en het idee dat beurtrol massage iets is om beide plezier te hebben en dat te laten uitmonden in een fijn sexueel moment dit is een eeuwig verkeerde gedachte
een klant is er niet voor het plezier van de dame maar om te betalen
en in een massage salon betaal je dan echt aanzienlijk meer als gewoon naar een DVP gaan die niet afficheert onder de noemer massage maar wel massage geeft en die jij ook met een beurtrol massage kan doen en alles inbegrepen zit in de prijs
dus als je naar sandrasterling gaat hou er rekening mee dat als je iets meer wilt al snel de rekenmachine bovengehaald wordt en het direct een optelsom wordt voor elk onder deel apart dan wordt een uur elkaar verwennen met GFE en intiem als snel 270 euro terwijl dit bij de meeste DVP's 150 euro is
het lijkt mij een prima plaats voor gewone een massage met happy end maar voor iets meer is het oppassen en het duidelijk laten uitrekenen op voorhand en er in de opwinding niet van afwijken hetgeen de pret eigenlijk al een beetje bederft
het is goed daar naar toe te gaan voor een massage fijne, ontvangst ruimte, Anouk mooie lieve dame maar je moet verschrikkelijk nadenken over wat je besteld hebt of de teller gaat pijlsnel de hoogte in, ik lag daar met de zenuwen dat als ik iets verkeerds deed er direct iets extra's werd aangerekend.
Tijdens het moment intiem werd ik erop gewezen dat ik overtijd ging en ofwel moest stoppen ofwel moest bijbetalen dus ik ging snel voor het zingen de kerk uit en heb mij direct aangekleed en ben snel vertrokken want had waarschijnlijk na 90 minuten uitgerekend op 360 euro (beurtrol met oraal en intiem niet zoenen)niet meer genoeg bij voor een extra half uur
Dag Johannus,

Allereerst zal ik, Sandra, er maar op reageren, aangezien je hier onder mijn topic reageert en Anouk dit dus zelf niet kan zien.

Ik wil even verhelderen dat wij werken met een zeer duidelijke site, waar Anouk ook ongetwijfeld mee werkt, waar dus duidelijk alle prijzen op staan. Als deze niet wordt doorgestuurd, worden zeker en vast de prijzen doorgegeven via telefoon/bericht.
En als een klant meerdere extra's vraagt, is het gebruikelijk om een rekenmachine te gebruiken, zodat er geen fouten gemaakt kunnen worden. 😊

Wij zijn ons zeker bewust van de 'concurrentie' en dus ook van de prijzen die worden gehanteerd. Er is genoeg keuze. Als je niet akkoord gaat, kan je zeker naar een ander gaan, en de 'goedkopere' dames uitkiezen. Wij zijn overduidelijk GEEN DVP's, maar opgeleide masseuses. Daar zit een groot verschil.

En daarnaast, hoewel ik dit niet zou moeten verduidelijken, werken wij met een agenda. De tijden van eender wie waar jij een afspraak bij maakt, hoor je dan ook te respecteren.

Wij zijn er niet verantwoordelijk voor dat een klant niet tot zijn hoogtepunt geraakt, of zelfs niet tot erectie komt, binnen de afgesproken tijd.
Plus, als je voor een massage komt, ligt daar de nadruk. Zoek je seks, ga je naar een DVP.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/intiem-met-sensuele-massage.html
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De allereerste keer dat ik een ervaring heb gehad met erotische masseuse/DVP. Soit, gewoon mijn eerste keer "betaald plezier".

Ik was er al lang over aan het twijfelen omdat ik toch nood begon te krijgen aan een beetje plezier na mijn scheiding.

Voor mij moest dit dan ook "perfect" worden, omdat dit mijn allereerste keer was.
. Ik heb voor vandaag dikwijls contact gehad met Sandra, 1x virtueel omdat ik toen echt nog te veel zenuwen had. En onze afspraak is ook een paar keer niet kunnen doorgaan (telkens mijn fout).

Ze is altijd heel begrijpend geweest als een afspraak niet kon doorgaan (mits een goede reden)en heeft hier nooit achterdochtig over geweest of me volledig geblokt (wat ik zou gesnapt hebben)

Lang verhaal kort.

Ik ben net terug thuis van een bezoek aan Sandra.

Ze ontvangt je geweldig en de zenuwen die ik had zijn al snel gaan liggen. Ik had gevraagd voor 30 min. Massage B2B en dan afsluitend 30 min. Intiem.

Beiden hebben me heel erg laten genieten. Sandra is een topvrouw en heeft de kunst om mensen echt tot rust te laten komen door "gewoon normaal" te zijn. 😊

Ze masseert geweldig en haar lichaam over jou voelen glijden is al een eerste hoogtepunt. Handmatig je "beste vriend" verwennen kan ze als de beste. Hier had ik het al heel moeilijk om daar al niet alles te lossen. 😅

Na het masseren volgde intiem. Dit kwam gewoon natuurlijk. Ze heeft me heerlijk gepijpt en vroeg of ik haar mocht beffen (ik hoop en denk dat ze daar ook wel van genoten heeft.) na doggy, en cowgirl gevraagd of ze me oraal tot een hoogtepunt wou brengen.

Dit was geweldig, ze weet wat ze doet en ze laat je echt genieten! (Alleen die condoom, daar ben ik nog steeds geen fan van 😝 maar 100% begrijpelijk wel)

Voor mij de enige minpuntjes (als die er al zijn). Ik hou erg van kussen en dit kan en mag niet.

ook pijpen zonder condoom kan niet. (Met condoom werkt voor mij gewoon echt niet zo goed)

Dit zijn eigenlijk geen minpunten, want dit was heel duidelijk op voorhand gecommuniceerd. 😊

Het enige echte jammere vond ik dat ik het ook wel leuk zou gevonden hebben als ze wat meer oogcontact zou maken. Ik had een beetje het gevoel dat ze daar een beetje "schrik" voor had.

Maar echt een aanrader!
 
Laatst bewerkt:
Volgende keer:
- 100€ voor een massage van 60 min. met happy end.
- 100€ voor een date met intiem bij priveontvangst of SKW
Heb je +-90 minuten plezier gehad en, vermoedelijk, minstens 2 orgasmes

Lijkt me een betere deal voor hetzelfde geld.
 
Volgende keer:
- 100€ voor een massage van 60 min. met happy end.
- 100€ voor een date met intiem bij priveontvangst of SKW
Heb je +-90 minuten plezier gehad en, vermoedelijk, minstens 2 orgasmes

Lijkt me een betere deal voor hetzelfde geld.

Volgende keer:
- 100€ voor een massage van 60 min. met happy end.
- 100€ voor een date met intiem bij priveontvangst of SKW
Heb je +-90 minuten plezier gehad en, vermoedelijk, minstens 2 orgasmes

Lijkt me een betere deal voor hetzelfde geld.
Waarschijnlijk heb je ergens een punt, maar het geld was voor mij niet belangrijk, omdat het de eerste keer was. Misschien als het ooit nog een keer zou gebeuren hou ik zeker rekening met je tips, bedankt in elk geval 😉. Maar in elk geval of ik nu een paar euro's meer of minder kwijt ben, ik heb heel erg van Sandra genoten.

Ps: SKW is iets dat ik niet kan thuisbrengen?
 
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/intiem-met-sensuele-massage.html
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gezien de tegenstrijdige reacties hierboven, toch maar mijn kans gewaagd.

Vriendelijk ontvangst en alles proper en netjes. Enkel de handdoeken ruiken niet fris.
Eigenlijk body2body willen boeken, maar onmiddellijk komt dan het voorstel voor aparte beurtrol met gratis oraal. Toch maar op ingegaan en bij aankomst nog eens voorstel met intiem aan 70€ extra, waarop ik niet ben ingegaan.

Eerst haar masseren vond vooral Sandra gemakkelijk, want het was al een drukke dag geweest.
Het masseren bij mij was compleet waardeloos. Op een moment deed ik mijn ogen open en ze was naar het plafond aan het staren met wat heen en weer wrijvende bewegingen. Totaal niets sensueel.

Geen teasen, body2body was koud en dan vlug al pijpend en zonder gevoel zo snel mogelijk afwerken.

Sandra heeft onterecht heel veel zelfvertrouwen. Als gevolg laat ze je bovengemiddeld betalen, voor ondermaats geklungel.

Op 50 minuten stond ik terug buiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan