Recensie Sandra, Privéhuis Nightlife, Nieuw-Beerta 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

med0101

Newbie
5
07/12/22
13
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://privehuisnightlife.nl/dame/sandra/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het is alweer december, maar ik heb deze prachtige jongedame in mei mogen meemaken. Mijn excuses mocht deze review lang zijn, maar ik probeer mijn ervaring zo goed mogelijk te beschrijven. Ik ben nieuw in het wandelen en dit was mijn allereerste uitstapje. Ik had behoefte aan intimiteit met een vrouw zonder alle poespas eromheen, dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en in mei gebeld naar het privéhuis. Ik belde dinsdag rond 19:00 en vroeg de dame aan de telefoon of ik voor een uurtje met Sandra kon afspreken, maar helaas kon ze die avond niet meer, wellicht was ze volgeboekt. Kon ik me ook goed voorstellen, want voor zover ik de foto's op hun site kon beoordelen, is het een prachtige vrouw met een goddelijk lichaam. De dame aan de telefoon zei me dat ik het beste de volgende dag kon bellen rond openingstijd, dan was Sandra er ook weer. Zo gezegd, zo gedaan. De volgende ochtend ging ik me goed douchen, scheren (boven en beneden) en trok mijn beste kloffie aan. Ik belde rond openingstijd en kreeg dezelfde dame aan de lijn, ik vroeg of Sandra er was en ze keek voor mij. Ja, ze was er. Vervolgens vroeg ze me voor hoe lang ik met Sandra wilde afspreken en ik zei een uur. Ik kon over een kwartiertje daar zijn. Ik gaf aan dat het voor mij de eerste keer was en vroeg wat ik kon verwachten en waar ik rekening mee moest houden. De dame aan de telefo