Recensie Sandra, Privéhuis Nightlife, Nieuw-Beerta 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

med0101

Newbie
5
07/12/22
13
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://privehuisnightlife.nl/dame/sandra/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het is alweer december, maar ik heb deze prachtige jongedame in mei mogen meemaken. Mijn excuses mocht deze review lang zijn, maar ik probeer mijn ervaring zo goed mogelijk te beschrijven. Ik ben nieuw in het wandelen en dit was mijn allereerste uitstapje. Ik had behoefte aan intimiteit met een vrouw zonder alle poespas eromheen, dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en in mei gebeld naar het privéhuis. Ik belde dinsdag rond 19:00 en vroeg de dame aan de telefoon of ik voor een uurtje met Sandra kon afspreken, maar helaas kon ze die avond niet meer, wellicht was ze volgeboekt. Kon ik me ook goed voorstellen, want voor zover ik de foto's op hun site kon beoordelen, is het een prachtige vrouw met een goddelijk lichaam. De dame aan de telefoon zei me dat ik het beste de volgende dag kon bellen rond openingstijd, dan was Sandra er ook weer. Zo gezegd, zo gedaan. De volgende ochtend ging ik me goed douchen, scheren (boven en beneden) en trok mijn beste kloffie aan. Ik belde rond openingstijd en kreeg dezelfde dame aan de lijn, ik vroeg of Sandra er was en ze keek voor mij. Ja, ze was er. Vervolgens vroeg ze me voor hoe lang ik met Sandra wilde afspreken en ik zei een uur. Ik kon over een kwartiertje daar zijn. Ik gaf aan dat het voor mij de eerste keer was en vroeg wat ik kon verwachten en waar ik rekening mee moest houden. De dame aan de telefoon gaf aan dat de betaling van tevoren werd afgehandeld bij haar en dat ik me vooral moest ontspannen, ze zou Sandra wel doorgeven dat het voor mij de eerste keer was. De vrouwen aldaar wisten wel dat een eerste keer heel spannend kon zijn. Ze gaf aan dat Sandra geen Nederlands sprak, maar wel Engels. Dit had ik al wel vermoed, maar Sandra is ook een veelvoorkomende Nederlandse naam, dus ik ging er vanuit dat het een Nederlandse vrouw zou zijn. In ieder geval, ik parkeerde op het terrein en ging naar binnen, daar was een bar. Het was er heel rustig en de dame achter de bar (dezelfde als aan de telefoon) vroeg mij of ik degene was die van tevoren had gebeld, ik bevestigde en ik betaalde het verschuldigde bedrag en zij haalde Sandra op. Daar kwam een jonge vrouw binnen die mij erg lief aankeek, zich aan me voorstelde en mij wenkte om haar te volgen naar een kamer. Ik volgde terwijl ik in gedachten tegen mezelf zei: "Dit is een droom, ik droom dit gewoon." Ik had uitzicht op een prachtige vrouw! Dat prachtige haar, die fijne schouders, die armen. Haar mooie rug die naar beneden uitkomt op een fantastisch mooie kont, die dan verder gaan op een stel prachtige slanke benen. "Ik droom dit, nu niet wakker worden!" Daar aangekomen gaf ze aan dat ze had begrepen dat het voor mij de eerste keer was met een DvP en ze vroeg wat ik wilde doen. Ik was een beetje nerveus en zei dat ik lekker wilde vrijen met haar. Ze zei me dat ik m'n kleren moest uittrekken en terwijl ik dat deed ging ze op het bed liggen. Ik kroop naast haar en ging met m'n handen over haar prachtige lijf. Tegelijkertijd streelde ze mij. Ik vroeg of ik haar mocht kussen, "no kissing" kreeg ik als antwoord. Dus kuste ik haar in haar hals, ging al kussend langs haar fijne schouders, tussen haar borsten door over haar buik langzaam door naar beneden terwijl ik haar zachtjes hoorde kreunen. Bij haar heupen aangekomen vroeg ik of ik haar slipje mocht uittrekken, gewillig sloot ze haar benen en tilde haar kontje omhoog zodat het slipje met gemak er af ging. Daarma spreidde ze haar benen een klein eindje en ik had uitzicht op een prachtig kutje. Ik keek haar vragend aan en ze knikte. Ze smaakte hemels en ze kronkelde er heerlijk bij. Langzaam ging ik weer naar boven, deed haar beha los en kuste, likte en zoog aan haar prachtige borsten. Ze zei me dat ik op m'n rug moest gaan liggen. Gewillig deed ik wat ze me opdroeg. Ze kuste mij nu van boven naar beneden, streelde mijn lul en die reageerde direct. Ze pakte een condoom, rolde die uit over mijn harde pik en begon me te pijpen. Ik weet niet precies wat ze deed, maar zo was ik nooit eerder gepijpt. Langzaam, maar alles maximaal gestimuleerd. Ik vroeg haar of we konden 69'en en daar was haar kutje vlak voor m'n neus. In extase likte en zoog ik aan haar gladde kut, haar lipjes kwamen iets uit elkaar. Met m'n handen drukte ik haar lijf goed tegen de mijne terwijl ik aan haar klitje zoog en likte. Na verloop van tijd vroeg ze of ik wilde neuken. Dat hoefde ze me geen twee keer te vertellen. Ze ging liggen op haar rug, spreidde haar benen en geleidde mijn lul naar binnen. Ik begon rustig maar ging steeds sneller. Het was te lekker, dat prachtige gezicht, die heerlijke borsten, die heupen die ik vasthad, die heerlijke warme strakke kut. Ik vermoed dat ik binnen vijf minuten klaarkwam in dat fantastische lijfje. Daarna heb ik haar nog naar een hoogtepunt gelikt en hebben we de rest van de tijd in elkaars armen gelegen en met elkaar gepraat. Het is een hele leuke vrouw en ik zal haar zeker weer een bezoekje brengen. Misschien omdat het mijn eerste keer was, maar God wat was zij heerlijk. Hou je van ouderwets lekkere sex, dan kan ik je haar zeker aanraden,
 
Laatst ook met Sandra op kamer geweest. Ze is werkelijk een vrolijke goedlachse geile dame. Ze beheerst de kunsten om een man in extase te brengen perfect. Ik kan haar aanbevelen.
 
De goed gevulde website van Nightlife deed me doen besluiten om wat info in te winnen, en dus gebeld naar het privehuis ( de club volgt later) de zeer attente en aardige dame stond zeer netjes te woord.
De nodige info die nodig was om een besluit te nemen werd in het gesprek al snel duidelijk erg fijn.
Aangekomen en geparkeerd ,wat overigens zeer discreet kan wat toch wel prettig is, naar binnen gegaan.
Fijne lounge muziek brengt je al in hogere sferen..maar waar je voor komt brengt je in extase, althans.. Sandra
Er zijn van die meiden waarvan je droomt dat ze aan jouw zijde liggen als je wakker wordt, in deze wereld zijn het vaak fantasieën waarvan gelukkig de werkelijkheid bestaat uit heerlijke sex..

Een slanke meid , in de 20 brunette, sexy lingerie en fijne bambi oogjes daar stond ze. Wauw. Het fijne gesprek aan de bar werd verkort, moest maar es gaan.
Afgerekend waar als snel bleek dat er een wel tijd erbij gaat komen...
De kamer die heerlijk op tempratuur was, de muziek lekker verder speelde, de kleding die steeds minder werd, en Sandra die haar string uitdeed..
Het spel kon beginnen, wat een genot.
Alles klopte! Met haar geweldige handen en fijne vingers weet ze alles goed te bespelen. Er is wel altijd 1 nadeel in dit mooie gebeuren , de verslaving om meer en meer , vaker en vaker te willen.

Een zeer fijne tijd weer gehad.
Het aanbod is erg variërend geworden en dat belooft veel goeds.
Deze meid is het beste te omschrijven als een slanke GFE , echt een meisje waarop menig man
Komende tijd maar es flink uitleven in Beerta.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
.....echt een meisje waarop menig man blijft denken aan de volgende keer weer.
Dat moment weer volbracht.

Met de nodige drang en fantasieën op weg naar Nieuw Beerta.
Wat een verwelkoming door Sandra zelf, het meisje is in het daglicht ook een beauty. De fijne muziek, toch wel belangrijk, brengt nog iets extra's.

De kamer met een zeer prettig bed waarbij je haast steun krijgt vd vering :) maakt het spel spannend.
De spiegels laten je genieten van elke hoek van dit prachtige lichaam.
Haar lekkere lingerie en rondingen zijn prachtig om te zien en te voelen.
Het spel tussen de lakens is er weer 1 om van te genieten.
Wat een zeldzaam lekker exemplaar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan