Recensie Sandra, Saunaclub Venus, Hamminkeln 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ToroTinto

Vaste klant
151
07/11/21
102
33
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een paar weken geleden voor het eerst bij Venus op bezoek geweest. Van tevoren een top 3 lijstje gemaakt, maar als je er bent wekken alle dames wel interesse op. Rond de middag aangekomen. Alles prima voor elkaar daar. Dames aan de bar, dames op een kamer, dames buiten roken, het wisselt zich regelmatig af. Na een tijdje de hele toko en meeste dames in mij opgenomen. Als ik twijfelde wie welke dame is en sowieso, even kennis en praatje maken met elk. Sabina stond met ik meen Rebecka bij de deur naar buiten te kletsen en te roken. Sabina merkte de bobbel onder mijn badjas op en vroeg zich af of daar niet iets mee moest gebeuren en dat ze met hun tweeen daar prima iets aan konden doen. Ik zei dat ik dat misschien niet overleefde/ niet aan kon. Ik wilde ook niet in dat tempo mijn budget verbranden en vriendelijk bedankt. Wel leuk dat contact. Aan de bar zat even later Sandra aan de bar. Zij stond sowieso op mijn lijstje, mede vanwege haar boobs en nuru als service. Goed om na te vragen, ze wist niet eens wat nuru was :oops: en zei dat zei niet de invulling van de website deden en dat geen van de dames iets met olie e.d. doet. Mmm, toch maar voor haar als eerste dame gekozen. Haar body is zeer schoon, ook prima met haar te communiceren. Op de kamer een paar kussen uitgewisseld, meer niet mogelijk. Toen maar haar poes gelikt terwijl ze in doggy stond en op haar rug lag. En in 69. Wel lekker. Niet al te lang daarna in cowgirl, heerlijk haar borsten in mijn handen. Al met al prima, maar de vonken sprongen er niet van af.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nee dit was geen succes. Begon al vanaf minuut 1 te zeuren dat ze niet te hard genomen wil worden. Maar goed ik was geil, er waren meer mannen dan vrouwen… dus tja….

Nou ik had binnen 5 minuten al spijt. De turbo ging aan en alles lekker op de automatische piloot. Deze dame voegt niet veel toe. Er zijn veel betere binnen de club.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150-
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb juist een heel andere ervaring. Ze heeft prahtige borsten (siliconen) en een mooi met tattoos versierd lichaam. Mooi slank met cup E borsten. Ze viel me al meteen op toen ik binnenkwam en ik heb haar dan ook al snel uitgenodigd te kameren. Tongzoenen (50 extra) doet ze vol overgave.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan