Recensie Sandra/Tess, Felina, Zaventem 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DocDelirium

Wandelaar
42
28/06/22
39
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame stond reeds geruime tijd op mijn verlanglijstje en het is er eindelijk van 'gekomen'. 😉
En ik heb het me niet beklaagd!
Zeer sympathieke jongedame die haar best doet om Nederlands te praten. Behalve als ze opgewarmd geraakt, dan schakelt ze weer over naar Frans.
Tongzoenen doet ze voluit en vol overgave.
Prachtige borsten die ik uitgebreid mocht kneden en likken.
Pijpen (zc) was niet buitengewoon, zou net iets steviger mogen.
Lekker fris kutje om te beffen waar ze, afgaande op de vochtigheidsgraad, duidelijk van genoot.
Daarna cowgirl zodat die lekkere borsten nog in bereik bleven.
Doggy afgewerkt.
Daarna nog een massage om de tijd vol te maken. Stelde niet veel voor maar dat is ook niet wat ik op zoek als ik naar een dvp ga.
Samengevat: Een geslaagde afspraak met een grote kans op herhaling.
 
Ik heb ook nog eens een date gehad met haar net voor corona toesloeg. In de recensie op hookers had ik haar (naar ik herinner) een 3,5 gegeven. Pijpen kon beter en maakte naar mijn mening het te vlug af, maar kwaliteit van wat ze deed was ok.
 
Ook ooit langs geweest bij haar op het ronde bed. Heerlijke dame, weet je wel te bespelen tot je je haast niet meer kan houden. Dan haar lekker gebeft en kan bovenstaande commentaar beamen. Ze wordt er lekker nat en gek van. Condoompje om en lekker traag in doggy genomen. Toen ik vroeg of ik op haar kon klaarkomen heeft ze het rubbertje verwijderd en is me langzaam maar diep beginnen pijpen. Ik gaf aan dat ik zou komen maar ze hield m diep in haar mond. Heerlijk klaargekomen en haar mondje was leeg nadien……
 
Werkt deze Tess nog bij Soraya ?

vandaag de 3 telefoon nummers op website gebeld….allemaal niet bereikbaar.
ook het telefoonnummer bij de adv van Tess op RL was niet beschikbaar ? 🙄
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan