Recensie Sandy, Hasselt 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Leo 457

Wandelaar
59
31/03/22
43
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sandy-427
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag deze blonde schone bezocht.
Is een leuke sympathieke meid uit Spanje.
Is het meisje van de foto's en is erg lief en spontaan.
Zou ik haar nog eens bezoeken,100 procent zeker is gewoon een pareltje.
Optie anaal is €50
Had gekozen voor 1 ste keer 30 min maar was ruimschoots langer gebleven maar dat was geen probleem voor haar.
 
... je schrijft gesproken taal 'engels'.
Juist?
... want ik had ze vorige week gebeld en ik had een Nederlandstalige dame (met een accent) aan de lijn... maar
eigenlijk wel goed Nederlands.

Ofwel was het een telefoniste, ofwel ???
 
... je schrijft gesproken taal 'engels'.
Juist?
... want ik had ze vorige week gebeld en ik had een Nederlandstalige dame (met een accent) aan de lijn... maar
eigenlijk wel goed Nederlands.

Ofwel was het een telefoniste, ofwel ???
Nee ze spreek geen Nederlands.
Had met haar via Whatsapp contact in Engels.
 
Na de toch wel positieve reacties op deze site besloten om ook een afspraak te maken met deze DVP. Afspraak maken ging zoals gewenst en ontvangst was ook ok. Het uiterlijk is persoonlijk dus voor iedereenanders, vond haar lichaam zeer mooi maar haar gezicht viel wat tegen . Van die littekens op de buik heb ik niets gemerkt, was wat overtollige huid door vermagering vermoed ik.
De sex op zich vond ik vrij standaard en nogal professioneel, totaal geen GFE. Het is wel een lieve dame maar mist toch dat tikkeltje om een topper te zijn. Masseren doet ze wel goed. Het pijpwerk vond ik niet zo geweldig, met weinig gevoel. Het neuken vond ik vrij goed, ook omdat ze nog strak is.
Al bij al een fijne date maar ook niet meer dan dat, voor mij zeker niet voor herhaling vatbaar. Voor dit geld zijn er leukere dames.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sandy-427
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje geleden bij deze Sandy geweest. Hoewel ik normaal niet op het type zuid Amerikaanse bimbo val, toch naar deze dame in Hasselt afgereisd. Ontvangst was in een villa langs een drukke weg. Wel achterom 'parking', relatief discreet maar ik vermoed dat er meerdere meiden ontvangen dus ik kwam helaas iemand tegen toen ik parkeerde. Eenmaal binnen achter haar aan de trap op en gelijk zicht op haar flink achterwerk. Niet verkeerd als je er van houd. Het is verder een lieve meid, die werkelijk heerlijk zoende, haar grote lippen waren zo zacht en sexy, hmm. Seks was prima, kan me er niet veel van herinneren, dus echt spectaculair was het ook niet. Maar ik heb ze echt wel slechter gehad. Dus begrijp me niet verkeerd, echt wel een leuke meid! Zeker als je van het type houd. ;)
Voor mij persoonlijk geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan