Recensie Sandy, Massagewereld, Heerlen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DrAragon

Vaste klant
Supporter
149
24/03/22
209
29
Na een paar weken geleden eens op goed geluk bij Massagewereld Heerlen binnen te zijn gelopen en mijn eerste massage met happy end te hebben meegemaakt was ik verkocht. Ik vond deze verwennerij echt lekker fysiek ontspannend en mentaal heerlijk opwindend.
Met mijn eerste dame (Angela) was ik al dik tevreden: stevige B2B massage met een geil einde (Angela weet je bij het einde ook verbaal sterk op te winden). Een week later nog eens gegaan voor Bella, dat was een heerlijk sensuele massage met een hele lieve sexy Vlaamse. Vooral haar zachte massage en haar prachtige ogen zorgden voor een top ervaring.
Ik had al eens online gelezen dat Sandy ook een echte topper is, dus vandaag vroeg gebeld en een tijd afgesproken.
Toen Sandy binnen kwam wist ik niet wat ik zag: een prachtig slank welgevormd lichaam met een stel parmantige borsten, daarboven een mooi hoofd. Dit alles in een sierlijke strakke jurk gestoken met een split van hier tot aan de Maas. Hoge hakken maakten het plaatje compleet. Ik was al bij voorbaat verloren...
Bij het douchen voelde ik al af en toe haar borsten in mijn rug priemen en masseerde ze terloops mijn lul. Het teasen was begonnen....
Eenmaal op mijn buik gelegen kreeg ik een heerlijke B2B massage die technisch perfect was en waarbij ze haar billen en borsten strategisch in zet. Het erotische tease gehalte begint hier heel langzaam op te bouwen. Nadat ik me.mocht omdraaien ging de spanning echter snel de hoogte in. Op een of andere manier verstaat Sandy de kunst om als een tantra godin je langzaam op te winden tot je denkt dat je snel gaat komen, om het vervolgens weer af te bouwen. Dit herhaalt zich een paar keer waarbij ik steeds op een hoger opwindingsplateau kwam.
Dit vond ik echt keilekker en ik vroeg of we er asnog een heel uur van konden maken ipv 45 minuten. Geen probleem gelukkig.
Dus volgde nog een kwartier van hemelse spanning, waarna ik het echt niet meer kon uitstellen: haar vaardige techniek, haar getease, haar heerlijke lichaam voelen en zien, haar ondeugende en soms bijna verlegen blik. Ik kwam vanuit m'n diepste klaar... Na dit extreem happy end (ik heb nog een uur met een niet-te-onderdrukken-smile rondgelopen) volgde nog een heerlijke sensuele rugmassage om weer wat op aarde te landen.
Sandy heeft een hele professionele attitude waarbij ipv platte geilheid of een heel fysieke massage het spanning opbouwen perfect uitgevoerd wordt, en dat door een adembenemend mooie dame!
Absoluut voor herhaling vatbaar.
 
Op basis van bovenstaande recensie heb ik ook een afspraak gemaakt met Sandy. Het is een bescheiden, slanke en zeer atletische dame. Een lekker kontje en voor haar postuur flinke en mooie borsten. Onder de douche werd al het nodige voorwerk gedaan en vervolgens op bed een heel goede afwisselende massage gehad. Ik vind dat de foto's op de website van MW haar tekort doen. Ze is in het echt mooier. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Zelfe een paar weken geleden ook bij Sandy geweest. Ik ging voor een andere dame maar deze was helaas niet gekomen. Op gevoel voor Sandy gegaan, die ik eigenlijk niet snel zou kiezen op voorhand, waarom weet ik ook niet.

Op de kamer had ik een gesprek met een zeer leuke dame, en een prachtig lichaam maar meer dan super mooie borsten. De massage was meer dan goed en het voelde dan ook super fijn met haar. Zeer erotische en een zeer atletische dame die als een slang over je heen kronkelt. Sandy is helaam zich zelf en in uitstraling super natuurlijk (op haar borsten na ;)) Maar wel super mooie borsten heeft ze.

Deze dame verdient een recensie. Thxxx
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan