Recensie Sandy, Rotterdam (voorheen Amsterdam) 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag om een uur of 14.00 een app gestuurd naar Sandy maar die werd niet gelezen.
Ik zag wel dat ze continu online was.
Rond een uur of 15.00 nog een keer geprobeerd, maar niet lezen.
19.00 weer geprobeerd, niet lezen.. Ik werd keihard genegeerd 🤬
Ook bellen werd niet opgenomen terwijl ze wel online was op dat moment.

Ik denk WTF ik ga er gewoon heen.. had het adres nog van mijn vorige bezoek.
Je moet 3 deuren door, maar iedere deur ging open als ik op de bel drukte.
De voordeur ging open, en daar was ze weer.
Ik liet haar mijn Whatsapp zien en vroeg waarom??
Het was haar vriend die de app bediende volgens haar.. en als het druk is negeert hij je gewoon.
Vaste klanten gaan ook voor zei ze.

Nou mooi verhaal, ik heb altijd een vreselijke hekel aan dit soort planner praktijken, maar goed.

Sandy wederom een half uur heerlijk geneukt, en toch nog tevreden naar huis.

Ze is hier nog 2 dagen en gaat dan voor een maand terug naar de Oekraïne.
Dan komt ze weer terug.

Ik vind haar vreselijk lekker, en ze tongzoent fantastisch. 🤪
 
Laatst bewerkt:
Nou Tedje, dan zie je maar dat niet jij wordt 'geschoond' maar de reacties op jou. Vond het een aardige discussie, maar mag weer eens niet. Bizar.
Nu rest dus alleen jouw 'stoere' verhaal. :ROFLMAO:

//Edit mod: prima om het hierover te hebben, maar maak dan bv een topic aan in Branchetalk, en noem het 'Planners/Bookers'. Hier graag weer on topic verder over Sandy.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gaat weer nergens over, en zomaar ergens aanbellen is ook niet fijn als je medewandelaar aan het neuken is heb je miss net z'n moment verpest en de meeste willen ook geen medewandelaars tegen komen. Wat jouw beweeg redenen ook mogen zijn blijft het een rare actie vindt ik en nogmaals voor dat ik aangevallen dit vind ik ervan en mening hebben mag op deze forum neem ik aan
 
Gaat weer nergens over, en zomaar ergens aanbellen is ook niet fijn als je medewandelaar aan het neuken is heb je miss net z'n moment verpest en de meeste willen ook geen medewandelaars tegen komen. Wat jouw beweeg redenen ook mogen zijn blijft het een rare actie vindt ik en nogmaals voor dat ik aangevallen dit vind ik ervan en mening hebben mag op deze forum neem ik aan
Ik zal je niet aanvallen hoor, het is ook een aparte actie.. dat geef ik toe.
Zelf vind ik hem wel gerechtvaardigd aangezien de dame en bijbehorende planner hun werk niet goed doen (zie bovenstaande kritiek van vele andere wandelaars).
Ik heb de dame (en hoop ook planner) hier dus attent op gemaakt.
Sandy zei letterlijk: We are learning.
En dat was een goed antwoord van haar vond ik.
 
Ik zal je niet aanvallen hoor, het is ook een aparte actie.. dat geef ik toe.
Zelf vind ik hem wel gerechtvaardigd aangezien de dame en bijbehorende planner hun werk niet goed doen (zie bovenstaande kritiek van vele andere wandelaars).
Ik heb de dame (en hoop ook planner) hier dus attent op gemaakt.
Sandy zei letterlijk: We are learning.
En dat was een goed antwoord van haar vond ik.
Sportief dat je ook beetje toegeeft en inderdaad zoals zij zegt we are learning en lekker door met neuken haha
 
Mijn eerste reactie hier omdat ik dit niet vaak doe. Na aanleiding van de positieve ervaringen en bevestiging hier dat het echt om de dame van de foto's gaat besloten haar te bezoeken. Helaas hier ook slechte ervaring met de planner. Bij aankomst een foto gekregen van de ingang (67-199). Daarna niks meer. Nog een aardig tijdje gewacht omdat hier dus al waarschuwingen waren dat de planner nogal traag is maar inmiddels ruim anderhalf uur later en al lang en breed weer thuis weet ik nog steeds niet op welk nummer ze ontvangt..
 
Dat bedoel ik dus, ze laten je gewoon stikken.
Houden er totaal geen rekening mee dat je daar na 30min rijden, 1 uur aan het lijntje gehouden, speciaal gedoucht, pilletje in je mik..
en weer naar huis, gelijk geen zin meer het hele weekend.

We moeten echt wat doen aan dit soort praktijken 🤬


Advertentie offline nu, dus ze is terug naar Oekraïne.
Je zal een maand moeten wachten voor een herkansing.
 
Laatst bewerkt:
Almost wanted to travel from Amsterdam to Rotterdam to visit her again today, but did not receive her reply. Now regret not seeing this thread earlier so I knew she was planning to leave today. She told me a departure day but was near the end of this month. Looks like she had changed her travel plan. Now really miss her, such a cock tease...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan