Recensie Sanne, Almere 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wrxflyer

Vaste klant
Forumpionier
112
02/07/21
132
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.privehuisalmere.nl/sanne/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag, omdat ik wel zin had in iets meer, dan alleen een erotische massage, op zoek gegaan naar iemand, die naast masseren nog wel een stapje verder zou willen gaan.
Na veel telefoontjes, last-minute uit gekomen bij Sanne, in Privehuis Almere, die anderhalf uur later wel plek had in haar agenda.
Eigenwijs genoeg had ik wederom net een 15urige werkdag/nacht achter de rug, wat meestal geen garantie is voor een spetterend hoogtepunt, maar soms overwinnen de oergevoelens het gezonde verstand....

Bij aankomst in Almere zeeer aangenaam verrast door de haar verschijning. Wat een mooie meid is Sanne.
Smaken verschlllen, maar mocht ik 20jr jonger zijn geweest, dan was ik minimaal verliefd geworden. Echt je buurmeisje, waar je je stiekem op zat af te rukken, als jongeman.
Dat begon in elk geval al goed dus.......
De vergelijking met de beschrijving op de website hielt daar voorlopig echter even op. Uitkleden deed ze niet samen met mij, maar mocht ik gewoon zelf doen en ook douchen deden we niet samen.
En zelfs toen ik op bed kon gaan liggen hielt ze haar lingerie nog aan.
Masseren was ook niet echt haar sterkste punt. Zeker geen B2B en de erogene zones wist ze ook al niet te vinden.
Maar na het omdraaien begon opeens het feest.....
De lingerie ging uit en Sanne ging los. Tongzoenen, pijpen(PZC), masseren en heerlijk knuffelen. Wederzijds uiteraard. Een echte GFE zeg maar.
Uiteindelijk t condoom erom en mocht ik haar in verschillende standjes verwennen.
Ondanks dit korte feestje mistte er toch iets.
Vermoedelijke mijn vermoeidheid en kleine "ik" bereikte dan ook geen hoogtepunt.
Sanne deed nog goed haar best; oraal en met haar handen, maar helaas.....
En na 45 min ging t feestje uit als een nachtkaars.
Duurste feestje ooit, maar desondanks n heerlijk uitstapje met "mijn buurmeisje'.-)
Ik kom, op een beter tijdstip, zeker nog terug, maar dan ook geen vol uur meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan