Recensie Sanne Club Privé 68 Heerlen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ReneVW

Newbie
15
01/07/22
9
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/heerlen/4716776-sanne
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben afgelopen vrijdag bij deze dame op bezoek geweest in Club Privé 68 in Heerlen. Wat een heerlijke vrouw is me die Sanne, een echte nymfomane MILF. Heb haar heerlijk kunnen beffen, en bij haar "komen" ontstak ze een waar vuurwerk. Ook haar aansluitend neuken in missionaris was heerlijk, waarna ik haar aansluitend nog wat heb gevingerd. Wat een geweldig wijf, ik ben nu na een week nog onder de indruk !

Sanne is een Nederlandse vrouw, een echte 'parkstad' dame, afkomstig uit de regio dus. Goed verzorgd, rechttoe rechtaan, maar ook eerlijk, houdt zich aan de afspraken (ik had een bepaalde kledingwens) en sympathiek. Haar lichaam is goed geproportioneerd met de juiste rondingen, heerlijk !

Ik kan deze dame iedereen aanraden, je krijgt waarvoor je betaald, en ik ga haar zeker nog eens bezoeken !
 
Laatst bewerkt:
Leuke reactie, Rene! Dank, het is fijn dat je tevreden bent over een date en dat de dame met wie je was dat ook is!
In haar profiel staan niet veel zaken die de "extra's" aangeven: doet zij bijv. TZ en PZC voor de gangbare prijs die
het huis rekent voor half/heel uurtje? Is zij knap van gezicht? Hoe moet je kledingwens aangeven, bij reserveren?
 
Hoi Rob, bedankt voor het compliment !

Hier is nog een andere link van haar op kinky, daar staan iets meer extra's in beschreven + nog een foto meer als in de link van de startpost


Of ze TZ doet weet ik helaas nog niet, vrijdag 24 juni was mijn eerste en tot nu toe helaas nog enige keer bij haar, dit geldt tevens v.w.b. PZC, ik doe een dame liever zelf oraal verwennen als dat dit omgekeerd is. Maar ik denk dat die twee door jou genoemde zaken bij de prijs zijn inbegrepen. Voor beffen + vingeren hoefde ik in ieder geval niks extra's te betalen.

Wat betreft haar uiterlijk kan ik eigenlijk zeggen dat ze precies zo uit ziet als een vrouw van in de 40, niet onaardig uiterlijk, maar geen model, meer het type leuke buurvrouw.

Kledingwens heb ik via WhatsApp geregeld. Ik heb haar eerst geprobeerd te bellen, maar dat was zonder resultaat. Daarna heb ik haar een berichtje gestuurd dat ik haar een paar x had geprobeerd telefonisch te bereiken om 'n afspraak te maken, maar dat dit helaas zonder resultaat was. Al spoedig schreef ze mij een berichtje terug waarin ze zich verontschuldigde en schreef zij dat ze het druk had, en daarom niet de telefoon kon oppakken.

Vervolgens schreef ik terug of we die dag toch nog konden afspreken, dat kon, en vervolgens stuurde ik haar weer 'n bericht met de vraag of zij dan ook dat outfit van op de foto's voor mij kon aantrekken, dus de kousen e.d., waarna zij me antwoordde dat zij dit zou aantrekken als ik dat graag zou willen.

En ik moet zeggen, wat dat betreft heeft zij ook haar woord gehouden, zij doet geen beloftes waar zij zich niet aan houdt !

Verder kan ik je nog zeggen dat ze me tijdens de date liet weten dat iemand bij de eerste keer met haar vrijblijvend een afspraak met haar kan maken, d.w.z. als haar uiterlijk je niet bevalt, hoef je niet met haar naar de kamer, maar kun je of met 'n andere dame die jou wel bevalt qua uiterlijk naar 'n kamer, of je keert huiswaarts.
 
En hier is nog een link met haar van op het Duitse 6.relax, met andere foto's. Bewust natuurlijk zonder het gezicht te laten zien, maar wel haar kapsel

 
En hier is nog een link met haar van op het Duitse 6.relax, met andere foto's. Bewust natuurlijk zonder het gezicht te laten zien, maar wel haar kapsel

wel vreemd dat jij op een vrijdag geweest bent en volgens 6relax werkt ze dan niet
 
En het is sowieso wat met die web-sites. Er staat bv op Kinky dat zij nu (vrijdag 29-07-2022 om 20:52) beschikbaar is, maar ik heb haar al verleden week ge-appt voor 'n afspraak maar dat bericht is volgens mijn telefoon nog steeds niet bij haar aangekomen.

Zij zal wel met vakantie zijn, daar is 't nu ook de tijd voor. Dus ach, wat die web-sites betreft moeten we 'n beetje met 'n korreltje zout nemen.
 
Net met Privé 68 gebeld, ze was er vandaag, zou net naar huis zijn gegaan (Heb ik alweer 😖), morgen zou ze er niet zijn, maandag weer wel. Dat ik aangaf dat haar mobiel niet aan stond kreeg ik van de persoon aan de andere kant van de lijn een of ander antwoord dat ze voorlopig (of zoiets) alleen met haar via 't nummer van Privé 68 afspraken met haar gemaakt kunnen worden.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/heerlen/4716776-sanne
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tijdje geleden Sanne bezocht. Weer eens anders om met een dame Limburgs te praten i.p.v. Duits of Engels. Verder vond ik het voor mij helaas veel te passief. Ook geen zoenen/tongzoenen. Wellicht zoekt Sanne iemand die zelf het initiatief neemt, maar ik zie het graag andersom. Voor mij dan ook geen herhaling.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan