Recensie Sanne, J'aime La Vie, Zwolle 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Markb1983

Wandelaar
27
20/02/22
6
3
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.jaimelaviezwolle.com/dames
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren naar deze salon geweest voor een massage van Sanne, de foto's kwamen me nog bekend voor van een paar jaar geleden, maar ze is aardig wat voller geworden in de jaren, niet dik, maar de foto's zijn niet meer representatief voor hoe ze er nu uitziet.

De massage zelf was niet heel veel, een beetje wrijven over de rug met veel olie en af en toe met haar lichaam btb.

Na 20 minuten ongeveer mocht ik me omdraaien en werd er gewerkt naar het hoogtepunt, het was niet heel denderend, er werd me nog gevraagd of ik wat extra wilde, aangezien ik geen klik had sloeg ik het af.

Al met al wel een uur binnen geweest met voor en na douchen, misschien kan je ook niet veel meer verwachten voor die prijs.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren naar deze salon geweest voor een massage van Sanne, de foto's kwamen me nog bekend voor van een paar jaar geleden, maar ze is aardig wat voller geworden in de jaren, niet dik, maar de foto's zijn niet meer representatief voor hoe ze er nu uitziet.

De massage zelf was niet heel veel, een beetje wrijven over de rug met veel olie en af en toe met haar lichaam btb.

Na 20 minuten ongeveer mocht ik me omdraaien en werd er gewerkt naar het hoogtepunt, het was niet heel denderend, er werd me nog gevraagd of ik wat extra wilde, aangezien ik geen klik had sloeg ik het af.

Al met al wel een uur binnen geweest met voor en na douchen, misschien kan je ook niet veel meer verwachten voor die prijs.
Ja voor het goede voldane gevoel in een uur betaal je 50 meer maar dan betere sfeer en hopelijk een voldaan gevoel 🤷‍♀️
 
Terug
Bovenaan Onderaan