Recensie Lieke (Debb/Sanne/Lola/Senna) Heerlen, (voorheen Brunssum) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zo vaak met haar proberen af te spreken en komt er nooit van, dan wordt er een tijd afgesproken en meteen erna komt de vraag tot hoelaat kun je en wilt ze het maar steeds uitstellen. van de aanbiedingen wordt je ook gek die ze steeds stuurt. ze ontvangt nu ook op een andere plek dan normaal
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hete-zinn_8288182
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Paar keer mee afgesproken de laatste maanden. Contact via de mail.
Ontvangt in een nette wijk in Heerlen. Ontvangt op een nette slaapkamer,
Begonnen met elkaar uitkleden, daarna heeft ze me gepijpt, vervolgens condoom erom,
Seks kan zoals al eerder beschreven wat mechanisch zijn maar kan ermee door. Tot slot het condoom volgespoten.

//Mod edit: Haar link in #1 hebben we nu ook aangepast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaar ook de vraag omdat het erop lijkt. Ze mailt inderdaad alleen en was erg benieuwd of ze echt was maar dat blijkt uit de vorige reacties dus van wel.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspreken met haar kost wat moeite, maar uiteindelijk gelukt om even langs te komen. Half uur niet helemaal volgemaakt, maar een lekkere pijpbeurt/69 en daarna 2 standjes en ik was klaar.
 
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Midden in de nacht bij Lieke geweest. Vooraf contact via mail, Lieke reageert snel.

Handeling gebeurt in een klein slaapkamertje in het huis van haar vriendin.

Aftrekken was lekker, beffen mocht ook. Daarna was ik er wel klaar mee. Setting was nou niet echt dat ik zin had om veel langer te blijven..

Als de nood nog eens hoog is, vind ze me terug
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
40 a 50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ik heb haar diverse keren op locatie laten komen, ik werkte altijd in leegstaande woningen toen ze nog in hoensbroek woonde.
meestal vroeg ik of ze gewoon simpele kleding kon dragen.
vaak kunnen neuken en pijpen voor 40 a 50 euro in 30 min.
uiteraard altijd klaarkomen in haar nauwe natte kutje.
 
De afgelopen tijd vaker geweest. De locatie is soort van volksbuurtje dus soms is er wat bekijks.
Senna (nu heet ze lola) is een klein meisje , slanke bouw. Doorgaans prima op hygiëne vlak , soms net een peukie (of iets anders) gerookt. Ze douched soms voor je komt maar niet altijd.
Het huis is wat achterstallig en rommelig maar je komt voor wat anders..

Ik heb gemerkt dat veel mogelijk is als je beetje respect hebt voor haar. Met momenten kan ze wel wat verward zijn.
De sex zelf is wat mechanisch. Als je haar vingert komt het voor dat ze nog wat tv kijkt of wat aan haar nagels prutst.
Wat wel leuk is, als je vroeg bent , wellicht de eerste , en je spuugt haar even nat kan ze vrij snel klaarkomen. Later op de dag of avond weinig succes gehad.
Pijpen is ok, doet haar ding zeg maar en heeft een tempo.. Zit niet zoveel gevoel in. klaarkomen in mondje zegt ze dat mag maar vaak als je klaarkomt doet ze of ze schrikt en kom je half in het luchtledige klaar of ze trekt nog ff ..

Als je beetje bezig bent en op haar zit en ze je pijpt kun je hem zonder probs bare er in schuiven.. Niet gedaan maar gleed met mijn staaf over haar heen en drukte gewoon even met het kopje tegen der kutje waarop ze zei oh wacht , spuugt in haar hand en maakt der kut nat en drukt tegen mijn pik , maar kopje schuift net half naar binnen toen ik dacht nee toch niet.
Soms overgevoelig in de boobs en dan heeft ze liever niet dat je er aan zit. Als het wel mag kun je ook tussen de boobies, wel wat klein en hang tietjes maar wel geil.

klaarkomen mag ook oop haar lichaam en gezicht..

Prima plekje om je zak te legen, even snel . Je weet wat je kan verwachten, ze maakt m snel leeg en je kunt door.

Vaker geweest laatste tijd , 40 voor ff je zak legen is prima. Spetterende vrijpartij denk ik dat je elders moet zoeken..

melkje
Het is een lieve lekkere meid waar ik graag een half uurtje tijd wil nemen om van mijn geilheid af te komen. Je mag haar bare neuken maar eigenlijk niet in haar klaarkomen maar met haar toestemming mag ik het wel. Heerlijk! Ze vindt mijn prince albert piercing supergeil!😍
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb haar ooit 3x bezocht. 3e keer schrok ik van haar. Ongezond slank, had opeens hele slappe tietjes. Heb t idee dat ze t puur voor te blowen doet
Ze heeft mij ooit gezegd dat het kwam doordat ze veel is afgevallen.
Ze is nu nog steeds slank en laatste keren dat ik haar bezocht had ze niks gebruikt van tevoren.
Heb ook persoonlijk niet de indruk dat ze (zwaar) verslaafd is of zou zijn.

In een periode kan veel veranderen, beste wat je m.i. kan doen is gewoon afspraak maken. Is het niet naar je smaak draai je om :)

Succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan