Recensie Sanne, Oostkamp 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VVD914

Stamgast
339
10/12/21
293
11

Sanne is leuk adresje; mooie dame die hartelijk ontvangt die ik al vele malen bezocht heb. Masseren doet ze op een futon en in de kamer is aan de rechterzijde ook een lange spiegel waar je dus kan meevolgen (als je wil). Ze geeft een deugddoende massage waar het erotisch aspect met tussenpozen regelmatig naar boven komt. Je mag haar aanraken maar met het nodige respect (wat je geeft krijg je ook gelijk terug).

Ze kan heel goed masseren, doet dit wel niet op gevoel maar er zijn heel veel elementen die ik kan appreciëren en daarom dat ik haar graag bezoek om de zoveel tijd.

Het hoogtepunt gebeurd in zéér aangename positie en ik kan het nooit lang volhouden met zo'n fameus uitzicht :)
 
Sanne biedt idd een goeie massage. Niets extra mogelijk volgens mij, heel correct en duidelijk.
Een echte Vlaamse met al wat ervaring in de wereld.
Haar verschijning in kg wijkt wel serieus af van haar foto's. Vond ik een minpunt om te ontdekken.

//Mod edit, de dame heeft ons laten weten dat er recentelijk nieuwe foto's gemaakt zijn en te vinden op haar RL pagina.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
prijs is 130€

Ze is misschien wat steviger maar daar intiem hier niet in beeld komt speelt dat niet zo'n overheersende rol.
Want wat Sanne aanbied heb ik toch nog maar bij één iemand anders kunnen ervaren.
 
Ze geeft idd zeer goeie B2B en neemt hem ook wel tussen haar lekkere boobs.
Al paar keer geweest bij haarW haar vroegere collega Lina. Die was nog beter erin.
 
Ziet er wel goed uit eigenlijk. Heb zelf nog nooit een masseuse met wat extra's bezocht.

Ze doet een soort van body 2 body massage en trekt je op het einde af? Mag je haar wat aanraken ondertussen?
 
Sanne is geen masseuse met extra's. Je kan haar respectvol aanraken maar intieme zone's zijn uit ten boze. Voor extra's die jij in gedachten hebt zal je bij iemand anders moeten gaan.
 
Sanne is geen masseuse met extra's. Je kan haar respectvol aanraken maar intieme zone's zijn uit ten boze. Voor extra's die jij in gedachten hebt zal je bij iemand anders moeten gaan.
Met extra's bedoel ik happy end en body to body :)

Zal eens bellen 1 deze dagen. Dan vraag ik haar eens hoe zo een afspraak verloopt.
 
Sanne is geen masseuse met extra's. Je kan haar respectvol aanraken maar intieme zone's zijn uit ten boze. Voor extra's die jij in gedachten hebt zal je bij iemand anders moeten gaan.
Dan heb ik wel iets anders meegemaakt bij Sanne. Hele leuke massage, body to body en ik heb haar overal morgen aanraken met respect. Op het einde mocht ik haar zelfs vingeren, was zeer aangenaam 😉!
 
Dat moet dan een andere Stefanie zijn. Die had net als deze Sanne zwart haar (en ze geleek sterk op Sanne). Ze ontving samen met haar (blonde) vriendin Eline in Lochristi en deden enkel massage.
De Stefanie die jij bedoelt, is blond.
 
Laatst bewerkt:
Ik was ook al eens bij Sanne. Ze vertelde me zelf dat ze vroeger idd in Waasmunster ontving. De date dan, ik vind ze heel vriendelijk, goede massage en goede ontvangst, maar is een slimme dame. Ik voelde mij zoals bij een Thaise dame. Eerst een leuke babbel als kennismaking, dan geld naar beneden brengen. Oh wil je een drankje? Nogmaals naar beneden. Dan samen douchen waarbij ze haar bh en slip aanhoud?! Terwijl jij u afdroogt, doet ze alles uit voor een wasje. Dan pas begint de heerlijke massage. Na het hoogtepunt samen douchen, allez, jij alleen terwijl zij kijkt en zich terug wast terwijl jij u afdroogt. Na juist een uur was ik terug in de auto. Dus echte tijd van de massage zal zo ongeveer 35 minuten geweest zijn denk ik. Een beetje kort voor die prijs, maar goed. Het is een leuke, lieve, vriendelijke dame. Maar voor mij zou de massage voor die prijs echt 60 minuten moeten zijn. Douches, geld wegbrengen en drankje halen, niet inbegrepen.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
130
Afspraak vlot gemaakt, foto's op profiel zijn flaterend voor de dame. Iets molliger dan gedacht, niet onknap maar ook geen babe en heel vriendelijk.
Eerst een korte babbel, dan in de douche waarbij zij je wast zonder meer. Daarna wast zij zich ook.
Massage zelf was in orde, wel deugddoend. Mocht voor mij wel wat meer teasen en spelen zijn en iets minder overdadig met de olie. De ruimte was ook niet warm.
Hoogtepunt doet ze in 69, hoefde voor mij niet ik had achteraf gezien liever haar voorkant gezien op dat moment :)
Nadien, elk op beurt in de douche terug.
Van het uur denk ik alles samen een 30-40 minuten massage. Geen herhaling voor mij, was ok maar meer niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan