Recensie Anna, Sansuk Thai Massage, Overijse 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Piwo

Wandelaar
Forumpionier
26
30/06/21
15
2
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/massage/overijse-stout-meisje-anna.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen: 4,00 ster(ren)
Zoenen: 4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt: 5,00 ster(ren)
Aftrekken: 4,00 ster(ren)
Gesproken taal: Nederlands
Algehele Hygiëne: Uitstekend
Origine: Aziatisch
Leeftijd: 25-30
Duur van bezoek: 60 minuten
Totale kosten (in euro): 80
Link naar advertentie: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/massage/overijse-stout-meisje-anna.html
Algemene beoordeling: 5,00 ster(ren)

Gisteren eens binnengesprongen bij Sansuk www.sansukthaimassage.com . Gekozen voor Anna. Dit salon heeft me nog nooit teleurgesteld en ook nu volop genoten van haar lichaam en kunsten. Anna is een mooie meid, ik schat ze vooraan in de dertig maar altijd moeilijk te bepalen bij die thaise vrouwen. De foto's zijn in ieder geval echt. De massage was goed, knap lichaam en de conversatie in vrij vlot Nederlands mocht er best zijn. Zij genoot blijkbaar wel van mijn aanrakingen en ik had de indruk dat er wel veel meer mogelijk was, maar daar heb ik niet naar gevraagd, het hoogtepunt was zo al lekker genoeg. Ook Sonja gezien daar , moet ik zeker nog eens proberen want die ziet er ook heel appetijtelijk uit .
 
Weet iemand misschien waar Nicky gebleven is? Vorig jaar zag ik haar nog op de site verschijnen, maar toen kwam de tweede lockdown... Sindsdien niks meer van haar vernomen... Jammer
 
Hallo,
Zou dit salon eens willen bezoeken, kent iemand aanraders in dit huis?
Ben er nog nooit geweest en ook niet veel ervaring met Thai massage.

Moet je tijdens de massage ook een mondmasker dragen?

Mag eventueel via PM, thx alvast.
 
Dit salon biedt naast erotische massages ook de echte Thaise traditionele massage aan. Ik had me onlangs bij een val stevig bezeerd en had hier echt nood aan. De dame in kwestie - Rose - heeft me heel aangenaam verrast want gewoonlijk stelt deze vorm van massage in ons land niet veel voor en is het maar wat gewrijf en niet wat je in Thailand zelf kunt ervaren. Maar ze kent haar vak en heeft al mijn spieren losgekneed en gerokken zodat mijn pijn na afloop nog maar een vage herinnering was en ik me weer 100% fit en relaxed voelde. Ik ga hier zeker nog voor terug, het moet niet altijd sex zijn.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
14
december 21

telefonisch afgesrpoken voor een nuru massage
anna doet zelf de deur van de grote villa open
ziet er allemaal kraaknet uit
en we gaan onmiddellijk naar boven

betalen kan met de kaart en ze vraagt om te douchen, is koud water want druk geweest vandaag
douche is niet beirekoud, maar toch ...
ondertussen warmt ze de olie op
voor het douchen vraagt ze nog alleen massage of all-in, ik zeg happy end is ok
na de douche en betalen leg ik me op m'n buik op een badlaken op de matras, anders is het te koud zegt ze, dus een echte glibberige nuru wordt het niet
mooi zicht in de spiegel rechts, ik zie nu voor t eerst naakt, doet eerst m'n benen en kont, teased heel even
dan m'n rug, olie is heerlijk heet
en ze gebruikt haar tieten, poes, lichaam, zalig !
knabbelt aan m'n oren, teased heerlijk m'n zak en kriebelt heerlijk met haar lange rode nagels

bij t omdraaien gaat alle olie op mij en m'n soldaat, pokke heet, maar heerlijk
ze masseert nog met de handen, neemt m'n soldaat mee
dan met haar lichaam en neemt m'n soldaat tussen haar tieten
mooie dikke stevige zachte tieten, grote bruine tepels
ze daagt me uit om haar knopjes te zuigen, zalig lekker

daagt m'n pretstok echt uit, wrijft ook met haar poes hevig heen en weer
maar hij blijft heel lang flink
tussen bodymassage door zet zich regelmatig recht, kriebelt balzak en bilnaad en trekt aan m'n soldaat

weer paar keer tussen en tegen haar tieten
ze is echt lekker bezig
komt met haar snoetje dicht bij mij
geen (tong)zoenen

ik laat haar al het werk doen, leg enkel m'n linker arm op haar rechter schouder
dan neemt ze mijn pretstok en draait die rond haar linker tepel
plots is ie niet meer te houden
ze rukt stevig door en ik spuit er op los,

dan smeert ze m'n sperma uit, maar die 'lost op' in de overvloedige olie
hoopte op nog wat nazorg, maar ze stuurt me redelijk snel naar de douche (weer alleen, dju en weer koud)
ze loopt nu naakt rond
stevig madammeke, mooie rondingen, wel ietske dikker dan op haar foto's

op net geen uur sta ik terug buiten
toch de moeite en z'n 140 eur meer dan waard
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
december 21

telefonisch afgesrpoken voor een nuru massage
anna doet zelf de deur van de grote villa open
ziet er allemaal kraaknet uit
en we gaan onmiddellijk naar boven

betalen kan met de kaart en ze vraagt om te douchen, is koud water want druk geweest vandaag
douche is niet beirekoud, maar toch ...
ondertussen warmt ze de olie op
voor het douchen vraagt ze nog alleen massage of all-in, ik zeg happy end is ok
na de douche en betalen leg ik me op m'n buik op een badlaken op de matras, anders is het te koud zegt ze, dus een echte glibberige nuru wordt het niet
mooi zicht in de spiegel rechts, ik zie nu voor t eerst naakt, doet eerst m'n benen en kont, teased heel even
dan m'n rug, olie is heerlijk heet
en ze gebruikt haar tieten, poes, lichaam, zalig !
knabbelt aan m'n oren, teased heerlijk m'n zak en kriebelt heerlijk met haar lange rode nagels

bij t omdraaien gaat alle olie op mij en m'n soldaat, pokke heet, maar heerlijk
ze masseert nog met de handen, neemt m'n soldaat mee
dan met haar lichaam en neemt m'n soldaat tussen haar tieten
mooie dikke stevige zachte tieten, grote bruine tepels
ze daagt me uit om haar knopjes te zuigen, zalig lekker

daagt m'n pretstok echt uit, wrijft ook met haar poes hevig heen en weer
maar hij blijft heel lang flink
tussen bodymassage door zet zich regelmatig recht, kriebelt balzak en bilnaad en trekt aan m'n soldaat

weer paar keer tussen en tegen haar tieten
ze is echt lekker bezig
komt met haar snoetje dicht bij mij
geen (tong)zoenen

ik laat haar al het werk doen, leg enkel m'n linker arm op haar rechter schouder
dan neemt ze mijn pretstok en draait die rond haar linker tepel
plots is ie niet meer te houden
ze rukt stevig door en ik spuit er op los,

dan smeert ze m'n sperma uit, maar die 'lost op' in de overvloedige olie
hoopte op nog wat nazorg, maar ze stuurt me redelijk snel naar de douche (weer alleen, dju en weer koud)
ze loopt nu naakt rond
stevig madammeke, mooie rondingen, wel ietske dikker dan op haar foto's

op net geen uur sta ik terug buiten
toch de moeite en z'n 140 eur meer dan waard
 
Heb bezoekje gebacht aan May: https://www.redlights.be/massage/overijse-sansuk-te-zwanenlaan-11-may.html .
Massage OK maar vroeg 60 extra voor -everything-. Heb dit niet gedaan omdat ik afknapte op haar - nieuwe plastic boobs -. Echt niet mijn stijl: rechtopstaande, keihard opgespannen/opgevulde kunstboobs.... Dit in combinatie met haar leeftijd. Wie van - deepfake boobs - houdt kan ze best bezoeken maar ik was blij dat ik vooral op mijn buik lag... Is anders wel een aangenaam persoon, praat graag ( zelfs over haar nieuwe kunstboobs) en is sociaal. Ik vraag mij af of er nog ergens normale Thaise meisjes zijn met natuurlijke borstjes ...
 
Heb bezoekje gebacht aan May: https://www.redlights.be/massage/overijse-sansuk-te-zwanenlaan-11-may.html .
Massage OK maar vroeg 60 extra voor -everything-. Heb dit niet gedaan omdat ik afknapte op haar - nieuwe plastic boobs -. Echt niet mijn stijl: rechtopstaande, keihard opgespannen/opgevulde kunstboobs.... Dit in combinatie met haar leeftijd. Wie van - deepfake boobs - houdt kan ze best bezoeken maar ik was blij dat ik vooral op mijn buik lag... Is anders wel een aangenaam persoon, praat graag ( zelfs over haar nieuwe kunstboobs) en is sociaal. Ik vraag mij af of er nog ergens normale Thaise meisjes zijn met natuurlijke borstjes ...
is er elders meer info te vinden over deze vlotte babbelaar? wil wel meer weten voor ik die tocht onderneem.
 
Heb bezoekje gebacht aan May: https://www.redlights.be/massage/overijse-sansuk-te-zwanenlaan-11-may.html .
Massage OK maar vroeg 60 extra voor -everything-. Heb dit niet gedaan omdat ik afknapte op haar - nieuwe plastic boobs -. Echt niet mijn stijl: rechtopstaande, keihard opgespannen/opgevulde kunstboobs.... Dit in combinatie met haar leeftijd. Wie van - deepfake boobs - houdt kan ze best bezoeken maar ik was blij dat ik vooral op mijn buik lag... Is anders wel een aangenaam persoon, praat graag ( zelfs over haar nieuwe kunstboobs) en is sociaal. Ik vraag mij af of er nog ergens normale Thaise meisjes zijn met natuurlijke borstjes ...
Thaise meisjes met natuurlijke borstjes? Driewerf helaas, ik snap dit ook niet, maar ze worden uiterst zeldzaam. Ik heb nooit begrepen wat de bedoeling van die siliboobs (vaak nog oversized) is...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan