Recensie Santa, Amsterdam (voorheen Amersfoort) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Serafijn

Wandelaar
95
28/10/21
109
39
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6627626-santa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het maken van een afspraak met deze jonge vrouw verliep makkelijk, en ik zou haar graag aanbevelen, want ze was vriendelijk.

Het vervelende is dat de ontmoeting wat teleurstellend verliep en hoewel ik altijd rekening wil houden met het feit dat de chemie er soms gewoon niet is, was dat dit keer niet het geval. Het op Kinky aangeboden dienstenpakket is uitgebreider dan het reële aanbod. Tongzoenen bleek niet mogelijk; PZC was routinematig maar op zich niet slecht. Ik zal echter niet snel terugkeren.

Ze ontvangt in een mooie kamer (met hemelbed) in een deel van Bos & Lommer waar wel meer meisjes een kamer huren.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken, halfuurtje afgesproken pcz, beffen en nmc. Vlotte afspraak gemaakt, dame spreekt matig engels maar het is ok. Bij binnenkomst gelijk gedoucht. foto's zijn echt en dame is heel mooi. Na het opfrissen begon ze te pijpen maar stopte gelijk zei ze ja beter is met condoom. Weet niet waarom maar heb vriendelijk verzocht om gewoon zonder condoom te pijpen dit deed ze. 69 vervolgens gedaan en toen kwam deze dame helemaal los. Mocht er snoeihard neuken in diverse standjes, tieten mochten gelikt worden, zelfs met haar kontje mocht gespeeld worden. Uiteindelijk lekker klaargekomen. Eind conclusie; begin verliep stroef en wil ze je uittesten maar gewoon volhouden en duidelijke afspraken van tevoren maken. Toen ik haar aan het likken was begon ze los te komen en kon ik haar snoeihard neuken. Deze dame houd wel van een man die de leiding neemt. Ik kom zeker terug bij deze dame.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Verschijning zoals op de foto's, helemaal opgedost met make-up - gewoon een bimbo met zwart haar (wat heb ik toch een zwak voor bimbo's).
Ze pijpt je wel lekker, heerlijk veel speeksel. Vervolgens in meerdere standjes lekker hard genomen wat ze wel kon waarderen. Uiteindelijk over haar borsten gekomen en vertrokken.
Wellicht nog eens langs voor een tweede keer in de toekomst; 8/10.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan