Recensie Sara, Alkmaar, 2pg2t7 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Miamor

Vaste klant
164
31/01/22
1.827
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs weer bij de leukste meid uit Alkmaar geweest.... Sarah! Wat is deze meid toch ook lief!!!! Altijd leuk begroet, drie zoenen en een praatje.
We kleedden ons beiden uit en al gauw trok Sarah aan mijn paal. Ze duwde me op bed en begon me heerlijk aan mijn pik te zuigen. Daarna gingen we in standje 69 verder.
We kreunden samen. Sarah draaide zich om. Gaf me een knuffel en zoende mijn nek. We gingen nog even samen liggen. Sarah lag met haar hoofd op mijn borst. We kletsten nog wat gezellig.. En helaas moest ik weer weg. Na een goede knuffel heb ik me omgekleed, gedag gezegd en weer weggegaan...Absolute topper.
 
Sarah is een topper, ik kom al jaren bij haar. Altijd goed, en een van de liefste dames van de Dam.
33 jaar is ze nu. Verder een goede vriendin van Carla.
 
De laatste dagen niet gezien, meestal als ze op vakantie gaat is ze ook wel even weg, niet maar 1 of 2 weken.
Dit is in ieder geval de liefste Sara van de Dam:)

In het echt leven schijnt ze single te zijn, ze was getrouwd, maar al even gescheiden. Ze was niet zo lovend over Roemeense mannen.
Zou een van ons er dan uiteindelijk met dit pareltje vandoor gaan? :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Ik liep daarnet door de Kapelsteeg en zag Sarah dat ik de steeg uit liep op de Laat in een donkere Rangerover stappen, als bij-rijdster.

Denk dat die gast de gelukkige is deze avond, en met haar uitgaat. Heb niet het vermoeden dat het haar vriend is, hoewel je dat nooit zeker weet natuurlijk :)
 
Als je moet gaan kiezen tussen 3 favorieten die net terug zijn van vakantie, moet je er wat op bedenken. Ik koos voor degene die het meest enthousiast reageerde. Nou, dat was niet moeilijk. Andreaa en Erika reageerde niet of nauwelijks en Sarah begroette me enthousiast en zei tegen de dames die in het tussengangetje stonden - tenminste dat denk ik - sorry, maar deze meneer komt voor mij. De begroeting was allerhartelijkst en de staande verkenning na zo'n lange tijd elkaar niet ontmoet te hebben ok. Ze vroeg me op bed te gaan liggen en of ik een handjob wilde om mee te beginnen (althans dat dacht ik). Sarah had andere plannen: zij ging voor een handjob met anale stimulatie. Niet verkeerd, maar ze ging op geen enkele wijze in op mijn suggesties om in 69 elkaar te verwennen. Met moeite kon ik haar kutje verwennen met mijn vingers. Enfin, toch vrij snel de finish gehaald omdat haar verbale aanmoedigingen en handmatige kwaliteiten toch wel erg goed waren. Een wasje, kussen en afscheid met een tot ziens waar ik niet zeker van ben. Ik kreeg toch de indruk van een - zij het wel lekkere - afwerksex. Al met al een tegenvaller, maar ik had me een en ander wellicht veel te veel geromantiseerd.
 
Leuk dat je bij Sarah was. Heb weleens van haar begrepen dat zij niet zo van beffen houdt, maar dat ze er niet aan ontkomt dit als sexwerker toch aan te bieden zo nu en dan. Voor vingeren denk ik dat je mazzel hebt, want dat staat ze ook niet bij iedereen toe. Op Hookers.nl had ze maar één recensie voor vingeren in al die jaren, en dat was er eentje ook die op een dag eens gelukkig had bij haar wat dat betreft.

Ik denk wel ook dat het soms afhangt van wat je betaalt, en op welk moment van de dag je komt. Als je in de middag gaat en 50 euro betaalt, en ze verder nog geen klanten hebben gehad, of dat je op een doordeweekse dag komt in de avond, ze hun target al ongeveer gehaald hebben, en je wat meer betaalt. Ervaar dit bij meerdere dames. Puur voor de kosten/resultaat verhouding ga ik het liefst op een maandag of dinsdag, voor hen slechte dagen, maar ik ben zelf niet zo te porren voor die dagen. Ik wandel het liefst op vrijdag of zaterdag, soms op woensdag of donderdag.

Soms kan het tegenvallen als je veel verwacht van een dame.

Erika en Andreea doen inderdaad niet zoveel moeite om klanten te lokken, of beter gezegd nagenoeg geen moeite, maar ik zie dat nog altijd liever dan die overmatige op-de-ramen-kloppertjes.
 
Laatst bewerkt:
T7 staat ze, in het tussenstukje tussen gang 2 en gang 1.
tegenover Steffi zeg maar.

deze dame zal je zeker gezien hebben (ze zit er sinds eind 2013), misschien heb je haar zelfs al eens gehad. Donker haar, 33 jaar (als je zelf jonger bent geeft zij ook een lagere leeftijd op). Ze is redelijk slank, maar wat voller gebouwd rond haar heupen/kont. Haar karakter is zacht en lief, vriendelijk ook. Kom al jaren met enige regelmaat bij haar, naar tevredenheid. Een van haar kenmerken is verder een spleetje tussen haar voortanden.

ze heeft geen bijzondere extra's. Beffen is mogelijk, vingeren geloof ik ook, hoewel ze daar op hookers niet al te veel recensies van had. pzc of bare niet mogelijk.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was bij Sarah geweest had haar nog niet eerder gezien, zeker altijd misgelopen en zo wat is dat jammer geweest. Zou willen dat ik haar eerder had "ontdekt " want wat een leuke enthousiaste meid. Eerst een staande verkenning wat heerlijk was met zo'n mooie lange vrouw overgegaan naar pijpen ( mc), toen in doggy en in missio afgemaakt waar ze heerlijk fysiek en verbaal mee deed. Knuffel en afscheidszoen en weer voldaan naar huis
 
De Sarah die normaal op T7 staat is rond de 1.70meter (en niet lang), en heeft heel donker haar, geen donkerblond. Heb die Sarah gisteren en eergisteren in ieder geval niet gezien. Is dit de juiste Sarah?
 
O foutje, ik dacht al ze zei dat ze drie maanden werkzaam was, en eerdere berichten bij deze sara staat al meer dan tien jaar. In welke hoort mijn recensie dan thuis ? Of is het een nieuwe ?
 
Ze is er alweer even, maar werkt wel beduidend minder dan vroeger. Een goede kans om haar te treffen is in het weekend.

Naar eigen zeggen werkt ze begin van de week niet (meer), dan doet ze andere dingen.
 
Heb het zelf nooit afgenomen bij ze, maar weet van allebei de dames dat dit mogelijk is.

Ja, het zijn inderdaad schoonheden, en aan de kleding en make-up besteden deze dames ook veel aandacht:) Zelfs als je ze vroeg in de ochtend tegenkomt, is alles al weer keurig verzorgt.
 
Heb het zelf nooit afgenomen bij ze, maar weet van allebei de dames dat dit mogelijk is.

Ja, het zijn inderdaad schoonheden, en aan de kleding en make-up besteden deze dames ook veel aandacht:) Zelfs als je ze vroeg in de ochtend tegenkomt, is alles al weer keurig verzorgt.
Vroeg in de ochtend en diep in de nacht🥵👍 ik ga het eens voorstellen denk dat ik daarna ook wel klaar ben….
 
Gisteren weer bij deze topper geweest.......ik liep langs en hoorde mijn naam roepen. Sara zit in een andere kamer i.v.m. renovatie van een 4-tal kamers. Zo leuk om te horen, echt een meisje die weet hoe ze een man moet verleiden. Het uurtje samen was geweldig met de standaard mogelijkheden, meer heb ik bij Sara ook niet nodig.

Oh ja, ze zit nu in P2 op het pleintje
 
Gisteren weer bij deze topper geweest.......ik liep langs en hoorde mijn naam roepen. Sara zit in een andere kamer i.v.m. renovatie van een 4-tal kamers. Zo leuk om te horen, echt een meisje die weet hoe ze een man moet verleiden. Het uurtje samen was geweldig met de standaard mogelijkheden, meer heb ik bij Sara ook niet nodig.

Oh ja, ze zit nu in P2 op het pleintje
Heeft ze toevallig een piercing boven haar lip? Zwart lang haar? Mooie glimlach en mooie ogen
 
Terug
Bovenaan Onderaan