Recensie Sara, Alkmaar 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spuitgast

Wandelaar
Forumpionier
84
30/06/21
43
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alkmaar/6455312-sara
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Sara ontvangt in Alkmaar, om de hoek van de achterdam. heeft ook in Amsterdam ontvangen; net waar ruimte was voor haar. Was er al eens paar maanden geleden maar ze herkende mij niet. mede door eigen zeggen na vele mannen al op visite gehad te hebben. Ze ontving paar jaar geleden ook hier. Ik kan nergens iets van haar vinden op dit forum.

Mooi meisje wel wat ingetogen maar als je wat doorvraagt kan er wel een gesprek ontstaan. Borsten wel groot maar hangen al wat en zijn niet meer stevig. bleek later dat ze al moeder is.
MEteen kreeg ik te horen of ik met of zonder condoom wilde. kostte totaal 100 voor kwartiertje. Uiteraard niet gedaan.
Pijpen zonder zit standaard er bij maar ik vraag me achteraf wel af of dat nou handig is als ze ook nzc doet. In elk geval meteen thuis weer grondig douchen.
Ik vraag me ook af waarom er zoveel meiden nzc aanbieden. Ja, geld, maar zeker bij dit meisje zou je dat niet zeggen als je haar ziet en hoort praten.

Ik koos voor een vluggertje met de mededeling als het goed was ik vandeweek langer terugkom. pijpen en sex was inderdaad alsof ik de zoveelste was. eentonig pijpen en het met neuke lag ze er als een zak aardappelen bij, bij doggie ook weinig meegaand. zodra het klaar was meteen weer naar die telefoon. kort babbeltje en weer weg. Ik ga hier niet meer heen
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan