Recensie Sara, Baan Thai Groningen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kleintje

Wandelaar
38
24/08/21
86
12
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na een eerdere, vrij saaie ervaring bij Baan Thai, toch nog maar eens proberen. Ik belde en kon kiezen uit vier dames, klonk het. Bij aankomst kon ik inderdaad kiezen. Ik koos Sara omdat zij de grootste borsten had. Geen van allen was mijn type, dus je moet ergens op selecteren. De bazin vroeg: hoe lang, twee uurtjes? Leuk geprobeerd, maar ik had afgepast cash bij me voor drie kwartier. Ik koos een tantra massage.

Nou, met Tantra had het weinig te maken. Sara sprak weinig, "piemel en kontje goed schoonmaken" en "eerst betalen". Ik gaf haar 80 euro, maar heb 5 euro wisselgeld nooit terug gehad, haha. Echt veel sfeer was er niet. Douchen vooraf mocht ik alleen doen.

De massage zelf was heel ruw, iets wat ik wel lekker vind. Maar tantra of erotisch was het zeker niet. Mijn pik werd pas op het laatst aangeraakt. Ineens trok ze een handschoentje aan en smeerde wat glijmiddel op haar vinger. Hier had ik niet om gevraagd, maar ik heb er zeker ook niks op tegen. Maar een prostaatmassage werd het niet, ze masseerde alleen mijn ster. Beetje jammer wel. Nadat ik was klaargekomen, masseerde ze nog wat na en gingen we samen douchen. Ze zeepte me in, ik spoelde me af en wilde toen eigenlijk wel weg, maar de dame ging zichzelf nog uitgebreid douchen waardoor ik er een beetje verloren naast stond. Doordat ze weinig Nederlands spreekt was het een beetje lullig allemaal.

De massage zelf was wel geinig maar al het andere totaal niet. Het is bij Baan echt een grote gok wat je krijgt volgens mij. Wat voor massage je bestelt, maakt ook niks uit, het is maar net waar de dame op dat moment zin in heeft. Volgende keer toch maar weer Vechtstraat.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Oke, ik zeik niet graag mensen af en geef mensen graag een kans maar dit wou ik toch even kwijt.

Recent ook bij deze Sara geweest, er waren 3 dames beschikbaar, waarvan ik één als eens eerder had bezocht (naam kwijt) en ik niet heel bijzonder vond. Van de twee overige dames sprak Sara mij het meest aan.

Als eerst samen onder de douche, hierbij werd ik vrij wild en hardhandig schoon geschrobd.

Daarna de massage, ook vreselijk wild en hardhandig, ik vind een stevige massage prima maar dit was meer een chagrijnige stukadoor achtige behandeling. Ze had eigenlijk niet zoveel gepraat tot nu toe, maar na het omdraaien waar normaal gesproken het meer erotische deel begint kreeg ik de vragen van waar kom je vandaan en dergelijke, vond ik een beetje vreemd.

Daarna handmatig hoogtepunt, wederom wild en hardhandig en zelf maar afgemaakt.

Weer samen onder de douche voor een reinigingsbehandeling, denk dat een automatische autowasstraat ongeveer hetzelfde aanvoelt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan