Recensie Sara, Breda (voorheen Tilburg) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

spetter01

Wandelaar
51
26/08/22
40
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/9422745-sara
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame is al enkele weken in Tilburg en ik heb haar 2 keer bezocht.
De eerste keer was er een verplicht video-gesprek via WhatsApp.
Bij aankomst werd ik binnen gelaten door een andere dame. Die liep met mij naar de kamer.
Daar stond de schaars geklede Sara te wachten.
Sara bleek geen woord over de grens te spreken. Het gesprek liep dus via de andere dame.
Ik mocht douchen en daarna trok die andere dame zich terug in de badkamer en was ik dus alleen met Sara.
Sara deed haar topje en slipje uit en kwam voor me staan.
Voor mensen die op petit vallen, is dit echt een plaatje. Ik val op petit, dus dat kwam goed uit.
Sara gebaarde me dat ik op het bed moest gaan liggen, maar ik maakte haar duidelijk dat ik haar wilde masseren.
Dat liet ze gebeuren en uiteindelijk moest ik aangeven dat de rollen omgedraaid konden worden.
Haar massage-techniek was waardeloos en gelukkig gaf ze me al snel aan om van buikligging om te draaien naar rugligging.
Ze friemelde een beetje aan mijn jongeheer en toen die stijf genoeg was, ging er een rubbertje omheen.
Ze begon te pijpen. Niets bijzonders helaas.
Na een paar minuten kwam het eerste Engelse woord over haar lippen: position?
Ze ging al voor doggy klaar zitten, maar ik wilde missionaris.
Ik was zo ontzettend opgegeild door haar lichaam dat het snel voorbij was.
Sara heeft weinig gedaan en ik was mijn kwakje kwijt.
Achteraf gezien was het allemaal te snel gegaan.
Ik ben een week later dus terug gegaan.
Die ontmoeting was een kopie van de eerste keer.
Kortom: lekker lijf, geen intitiatief
 
Ik ben er ook geweest toen ze net in Breda was. Het is een lief meisje maar helaas staan er dingen in haar advertentie die ze niet doet en daar is tongzoenen er een van.
Zelfs na de video call waar ze het bevestigd, doet ze het niet.
Ik zal haar dit weekend weer eens bezoeken en een update schrijven
 
Sara was afgelopen weekend even in Tilburg en ik kon het niet laten om haar te bezoeken. Ze herkende me en wist ook nog dat ik de vorige keer na 5 seconden weer aan haar deur stond, omdat ik iets vergeten was. De herinnering was dus niet gespeeld.
Haar lijfje is nog steeds heerlijk, maar er zijn in de tussentijd wel heel wat tattoos op gekomen. Zelf is ze daar heel trots op. Mijn ding is het niet.
Het was dit keer een heel kort feestje. Ik werd zo opgewonden van haar lijf dat het rubbertje snel vol zat.
Jammer maar wel lekker
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9422745-sara
Totale kosten (in euro)
450
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
@spetter01 je kon er dus blijkbaar niet wegblijven?

Ik ben zelf al een paar keer bij Sara geweest, in haar appartement in Breda. Het appartement is misschien niet erg nieuw en mooi, maar wel opgeruimd en schoon, haar kamertje is netjes en je kan prima douchen. Contact met Sara verloopt vrij soepel, als je haar voor het eerst gaat ontmoeten wil ze even je gezicht zien via videocall als fake-check. En als ze dan de deur open doet zie je een prachtige meid staan. Ze is mooi slank en haar foto's zijn niet bewerkt, in het echt vind ik haar zelfs nog wat knapper. Vooraf eerst netjes wat dingen besproken en haar prijs betaald. sommige extras zoals NZC of CIM kosten wel meer, en ze houd niet van tongzoenen. Haar engels is helaas niet zo goed om hele gesprekken te houden, maar als je het simpel houd kun je best met haar praten, en verder gewoon google translate gebruiken. Ik heb wel eens teleurstellende ervaringen met Roemenen gehad, dat ze heel ongeïnteresseerd en koelbloedig zijn, maar niet Sara. Sara is heel lief, verbaal misschien wat passief, maar als ze weet wat je wilt doet ze ook goed mee. Ze is erg strak en beweegt goed mee. En als je haar het werk laat doen laat ze helemaal goed zien dat ze weet wat neuken is. Haar lichaam vind ik geweldig. Sommige mannen houden meer van voller, maar als je van petit houd is Sara echt perfect. Heel slank maar geen gratenhuis, lekkere tietjes en kontje, en een schattig gezichtje. En als ze zich op haar gemak voelt bij je, ook echt wel een lievertje, knuffelen en strelen mag ook gewoon. En als je zelf wat extra moeite neemt in de communicatie, warmt ze snel naar je op.
 
Sara bij toeval gevonden tijdens het bekijken van de dames in de omgeving Breda en meteen een afspraak met haar gemaakt. Dat ging erg makkelijk via whatsapp. Bij het openen van de deur stond daar een prachtige meid in sexy lingerie. Sara is petit en mooi slank. In het echt nog mooier dan de foto's doen vermoeden.
Het eerste afspraakje was een beetje onhandig, deels ook omdat ik weinig ervaring heb met dit soort bezoekjes. De ervaring was echter dusdanig goed dat ik sindsdien nog een paar keer ben geweest en ik inmiddels elke week 2 uurtjes van haar geniet.
Als je aardig bent tegen Sara en je je een beetje openstelt, dan zul je merken dat het een ontzettend lief meisje is. Basis communicatie gaat wel enigszins in het Engels. Voor moeilijkere gesprekken bied translate altijd uitkomst.
In haar profiel staan inderdaad een aantal handelingen die ze niet verricht. Anaal, fisting, vingeren en tongzoenen doet ze niet, maar dat maakt ze ruimschoots goed met de handelingen die ze wel doet. Het initiatief moet je wel zelf nemen en dat volgt ze dan ook meteen. Als je haar vertrouwen gewonnen hebt, wordt het er alleen maar beter op.
Als persoon is Sara echt een lieve meid als je de tijd wilt nemen om haar te leren kennen. In bed is Sara een ontzettend lekkere meid. Als ze bovenop je zit en ze zakt naar beneden voel je pas echt hoe strak ze is.
Inmiddels ben ik behoorlijk verslaafd geraakt aan Sara en haar al behoorlijk wat keren bezocht. Dat maakt de sex alleen maar beter. Voorlopig komt er nog geen einde aan mijn wekelijkse bezoekjes aan deze topper.
 
Ik wel, ik laat me geregeld testen en heb er niets aan over gehouden. Ik denk als ik iemand wil beffen die bare doet, kan ik net zo goed zelf ook bare gaan. Ze is wel heel schoon verder, volgens mij gebruikt ze na de sex vaginale douche, maar dat baseer ik alleen op geluid. Risico is er altijd als je iets zonder condoom doet, al is het alleen pzc.
 
Sara
Wat zal ik zeggen
Zij heeft mij gevraagd een recentie te schrijven dus dan is dat gelijk duidelijk
Sara is een 22 jarige Roemeense dame die 4 dagen vanuit Breda werk en 2 dagen in de week vanuit een hotel in Tilburg.
Nu ben ik vandaag bij haar geweest maar eigenlijk is dit haar vrije dag.

Ik heb al wat recenties over haar gelezen en het komt op haar over als slechte recenties maar ik heb haar inmiddels al uitgelegd dat de recenties lang niet zo slecht zijn als ze denkt.

Er staat naar mijn mening ook geen enkele leugen in de recenties die ik IIG gelezen heb.
Sara is 22 en doet dit werk maar is en blijft ook een mens.
Als je van petit houdt met een leuk koppie, een lekker kontje en sappige natuurlijke borsten dan moet je Sara hebben.
Maar je moet haar ook de tijd geven je te leren kennen.
En ja begrijpelijk, tijd is geld voor haar.
Dus ik was na 1 keer niet klaar met haar gelukkig.
En nu met de derde keer komen we allebei meer los.
Haar Engels is helaas niet geweldig maar we spreken op verschillende manieren toch steeds meer met elkaar en tegelijkertijd vind ik dit ook wel iets hebben.

Het is een schattige meid die je beter kan proberen gelijk heel amicaal aan te pakken of meerdere keren bezoeken
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/9422745-sara
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
afspreken gaat snel bij Sara en eenmaal ter plaatse even videobellen is al leuk!
Ze is altijd vrolijk en blij. Sara is netjes verzorgd , mooi opgemaakt met make-up en hygiëne is prima. Mooie dame om te zien.
Ze vindt het eigenlijk allemaal wel goed dus al spelenderwijs verschillende standjes uitproberen is geen probleem.
Haar Engels is redelijk tot matig, maar ze doet zeker haar best om iets te vertellen.
Kortom, na een aantal keren, nog steeds top ervaring bij haar!
Ik ga nog vaker , dat is zeker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een leuke dame om te zien inderdaad!
Uit nieuwsgierigheid, heeft deze dame een platte spleet of wel een paar lekkere lipjes? Dat laatste heeft wel mijn voorkeur! Dan ga ik binnenkort eens langs :)
 
Heb de stoute schoenen aangetrokken en heb haar bezocht. Leuke dame in het echt, ze is best lief en vind het prettig als je respectvol en lief met haar omgaat. Je merkt dat ze nog erg jong is (22) en is niet zo heel speels...

Voor een quickie betaald 100€ incl. pzc om eens te kijken hoe ze is. Heerlijk slang lichaam, mooie stevige echte borsten en een lekker petite figuur en heerlijk strak. Echter vond ik het pijpen zeer ondermaats, eerder je eikel bevochtigen en ze nam hem niet helemaal in de mond. Sex eigenlijk niets bijzonders aan, al is het uitzicht natuurlijk wel om te smullen.

Ze komt schoon over en ontvangst is prima, maar voor mij geen herhalingsgevaar. 2 of 3 sterren
 
Vorige week ben ik naar Sara gewandeld. Ik had de advertentie al zo vaak bekeken maar twijfelde om te gaan. Zou ze er echt zo uit zien? In het verleden ben ik al vaak op het verkeerde been gezet.

Aangekomen op de locatie moest er eerst een verplicht whatsapp videogesprek plaatsvinden. Dat was even ongemakkelijk maar ik zag een vriendelijk gezicht en ze vertelde me dat ik binnen mocht komen.

Ze deed zelf de deur open en wat een mooie, vriendelijke dame zeg. Ze is veel mooier dan op de foto's uit de advertentie. Ik zag nog een mooie dame met donker haar en die lachte me ook vriendelijk toe.

De kamer van Sara is basic maar erg netjes. Zeker geen luxe kamer maar daar kwam ik niet voor. Ze kleedde zich uit en wat een fantastisch lichaam heeft ze. Ik hou van petite en ze is echt mooi strak. Sara is overduidelijk jong en Roemeens, haar Engels is voldoende en ze praatte niet veel.

Ze doet niet alles wat er in de advertentie staat, dat is jammer. Ik hou van tongzoenen en dat wilde ze zeker niet. Maar wat ze wel doet, doet ze goed en niets voelde alsof het voor haar een verplichting was. Ze maakte junior voor de zekerheid nog even helemaal schoon hoewel ik uiteraard al schoon en geschoren was.

Ik was al hard toe ze zich uitkleedde en ze begon me heerlijk diep te pijpen. Ik vroeg in het Engels of ik haar mocht beffen en dat was goed. Sara heeft kleine lipjes en een strak poesje. Ik wilde vingeren maar dat wilde ze liever niet. Jammer maar ik genoot van het beffen. Ze was erg schoon en ze proefde aangenaam.

Omdat ik niet langer kon wachten ben ik in haar gegaan en probeerde zolang mogelijk uit te stellen om klaar te komen. Dat viel niet mee want ze is lekker strak. Ik voelde het tot in mijn tenen en voor mijn gevoel was het allemaal snel gegaan. Daarom twijfelde ik om nog eens te gaan maar nu ik hier de reviews heb gelezen denk ik dat als ze mij vaker ontvangt het contact ook makkelijker verloopt.

Ze liet me weten het nummer te bewaren zodat de toegang de volgende keer zonder video en sneller zal zijn. Een trio met haar en die mooie collega is ook mogelijk, misschien wil ik dat ook wel een keer doen maar ga zeker eerst nog een keer met haar afspreken.

Herhalingsgevaar? 100%
 
neig ook wel zwaar naar haar ,en haar vriendinnetje..
enkel dat nzc staat me tegen..ga ik niet doen..maar als mijn voorganger net haar volgeknald heeft..
nee dank je..
 
Hallo mede wandelaars. Van Sara heb ik begrepen dat ze na deze maand stopt met werken. Wilde dit teleurstellende nieuws zeker met jullie delen als jullie nog een keer van haar willen genieten.
Ik ga haar zeker nog een aantal keer bezoeken zolang het nog kan.
Doe ermee wat je wilt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan