Recensie Sara/Clara, Hoge Hexel (voorheen Almelo, Eindhoven, Helmond, Breda, Den Bosch) 4,70 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mrmystery

Stamgast
625
19/11/21
384
38
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/1472639-clara
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het is een leuke Russische dame en de foto's zijn recent. Ze is slank en oogt een tikkeltje dunner dan op de foto doet lijken.
Ze ontvangt net buiten Den Bosch samen met een vriendin, beetje op een ongewone plek maar het is prima om daar te komen. Het is geen achterbuurt of iets in die trant.
Huisje is schoon. Je kunt douchen maar er zijn geen handdoeken. Verstandig om je eigen handdoek mee te nemen.

Het is een aantrekkelijke leuke lieve dame. Ze lijkt de type girl next door en ziet er op het eerste oog heel netjes en vriendelijk uit en communiceert goed engels.
Maar daarachter zit er een ongelooflijke lekkere geile slet. Die trampstamp zegt al genoeg.

Eerst de financiën afgehandeld en toen op bed gepraat en ondertussen mocht ik met haar kutje spelen. Ze begon goed nat te worden en deed zachtjes kreunen en te draaien met haar lichaam. Ik begon haar steeds sneller en dieper te fingerbangen tot ze het niet meer uithield en mijn kruis vastgreep. Ze duwde me plat op bed en deed snel mijn broek open en haalde mijn pik eruit en zij begon mij onwijs lekker te pijpen. Mijn tenen trokken krom door haar zuigkwaliteiten. Op een gegeven moment trok ik haar bovenop mij. Condoom om gedaan en ondertussen keek ze super geil uit haar ogen en begon zij mij berijden. Helaas, heb ik een blackout of het langzaam of snel was want wij kwamen binnen een paar min tegelijkertijd beide keihard klaar. Normaal gesproken heb ik moeite om klaar te komen. maar dit keer niet. Wat heeft zij een strak kutje en zij was ook bloedgeil. Ze kwam shakend op mijn pik klaar terwijl ik haar kutje voelde samenknijpen op mijn pik en ondertussen was ik met haar tepels aan het spelen.

Ze blijft nog een maand in Nederland en gaat dan met Kerst naar huis. Herhaling vatbaar? Fucking yes.
Ik ga proberen elke week nog van haar te genieten tot ze naar huis gaat. Ze zit sowieso in top 5 beste sex aller tijden voor me.
Volgende keer andere standjes uitproberen. Doggystyle neuken terwijl ik naar haar sletterige tattoo kijk, lijkt mij wel enorm geil :sneaky:.

Overigens moet ik wel zeggen dat ik een hele goede klik met haar had. We voelde ons beide tot elkaar aangetrokken. Althans ik hoop dat het aan mij ligt maar het kan ook zijn dat ze bij iedereen zo geil wordt :LOL:. Er is veel mogelijk bij haar voor een extra bijdrage. Ik ga nog zeker paar keer goed genieten van haar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/1472639-clara#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook ik heb mogen proeven van deze heerlijke dame! Dit keer ontving ze in Arnhem. Bij binnenkomst was direct sprake van een leuke klik en die zette zich op het bed goed voort. Ze zoent heerlijk en daar hebben we uitgebreid de tijd voor genomen. Ze kwam vervolgens op me zitten om me wild te berijden en tussendoor steeds te zoenen. Toen haar liggend op haar rug genomen en ondertussen gevingerd waarbij ze kreunend klaar kwam. Tot slot is doggy ook een erg geil gezocht met dat slanke lijfje en die heerlijke billen. Ze heeft me daarna heerlijk klaar gepijpt en heel tevreden huiswaarts gegaan...
Kortom, echt een GFE beleefd en zeker voor herhaling vatbaar!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/1472639-clara#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben zelf niet zo'n frequente ganger, dus ik zoek altijd heel nauwkeurig de dames uit waarmee ik afspreek. Vroeger zat ik veel op het helaas verdwenen Hookers, maar sinds kort deze site ontdekt en al regelmatig aan het lezen. Vandaag zelf maar eens een recensie plaatsen.

Mijn aandacht werd getrokken door recensies over deze dame. Het klonk allemaal goed, dus wellicht maar eens even een keer zelf ervaren. Contact gezocht via Whatsapp en er werd zeer vlot gereageerd. Gekozen werd voor een uurtje en als extra PZC voor een toeslag van 20 euro. Afgesproken in het dorpje in de buurt van Rosmalen en de auto op een groot parkeerterrein achtergelaten. Vandaar was het 5 minuten lopen richting het juiste huisje.

Er werd open gedaan door een zeer lief ogend meisje. Geen grote opsmuk, maar gewoon een oost-europees meisje. Zeer athletisch figuur en ze wachtte me op in een soort strakke leren legging. Daardoor kon ik haar lekkere strakke figuurtje al eens goed bekijken. Bij binnenkomst zat haar vriendinnetje op de bank en wij liepen vrijwel meteen door richting de slaapkamer van het huisje. Ze sprak overigens zeer goed Engels.

Na de financiën te hebben afgehandeld, gingen al snel de kleren uit en ging het al snel over in een heerlijke tongzoenbeurt. Ze bewoog al snel haar kleine poesje richting mijn hand en niet veel later voelde ik haar strakke lipjes en clitpiercing. Daar kan best een vinger in en twee vingers ging ook. Lekker strak kutje zo voelde ik, en ze genoot er zichtbaar van. Ze kreunde en kreunde en dat terwijl ze mijn inmiddels keiharde pik uitgebreid sabbelde. Het duurde niet lang of ik voelde haar poes wat samentrekken en na een diepe zucht van genot ging het condoom om. Ze zakte met haar skinny body zo op m'n pik en dat voelde zeer strak. Lang geleden dat ik een dvp zo strak heb gevoeld.

Na wat heftige bewegingen kwam ze meermaals klaar, waarbij ze probeerde mijn heer zo diep mogelijk in haar te voelen. Dat was echt zo lekker. Ondertussen werd er vollop gezoend.

Ook bewoog ik langzaam mijn vinger richting haar kontje en vroeg of ik die erin mocht stoppen. Daar was ze niet vies van en dus ging de vinger erin. Mocht niet helemaal, maar halverwege bleek al erg gevoelig.

Vervolgens meerdere standjes geneukt, haar lekker gebeft (in 69) waar ze duidelijk nog veel natter van werd.
Uiteindelijk in missio afgemaakt en lekker samen heftig klaargekomen. Daarna nog even nagepraat op bed en vervolgens aangekleed.

Een dikke aanrader was dit! Helaas vertrekt ze morgennacht alweer naar haar thuisland voor de kerst. Niet zeker of ze nog terug ging komen naar Nederland. Wat mij betreft zeker een GFE ervaring.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/1472639-clara#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag toch een bezoekje gebracht aan Clara. Na de eerste keer geblokt te zijn een nieuw sim gekocht, aangezien deze dame mij toch wel aantrok.

Na wat vragen en een spelenderwijze discussie kreeg ik opeens de vraag of ik wou langskomen. Schijnbaar had ik haar getriggered en was ze wel nieuwsgierig geworden naar mij.

Afspraak was vlot gemaakt en liet me ophalen op de parkeerplaats. In het donker is het huisje niet te vinden. Clara is nu tijdelijk verhuisd in de buurt van Eindhoven.

Na een korte wandeling aangekomen bij het huisje. Haar vriendinnetje zat op de bank (opzicht een leuke verschijning). Na de betaling naar de slaapkamer gegaan.
Ik moet toegeven dat bovenstaande recensies volledig kloppend zijn. Het is een passievolle dame, die weet wat ze doet en zelf ook enorm geniet. Al staand zoenend begon ik haar te pleasen, wat ze wel kon waarderen. Orale gedeelte was uitstekend en een tijdje in 69 doorgebracht. Even later condoom om en ze kwam erop zitten. Al tongzoenend komt ze heerlijk klaar wat ook te merken was. Uiteindelijk standje gewisseld en in doggy klaargekomen. 5min rust en al tongzoenend en vingerend weer opgewarmd. Hierna weer verschillende standjes gepasseerd en uiteindelijk pijpen/trekkend af laten maken.
Weinig dames die me na 5min weer op volle oorlogsterkte krijgen voor een 2e ronde. Al met al ongeveer 45min genoten!

Ik kan niks anders zeggen dat dit echt een nympho is en zelf ook echt geniet en klaarkomt. Het lijkt net alsof je met je vriendinnetje aan het vrijen bent. Zeker voor herhaling vatbaar zolang ze in de buurt van Eindhoven verblijft!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/1472639-clara#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Woensdag contact met haar op genomen aangezien ze toen nog in Eindhoven zat. Gevraagd of ze hier vrijdag avond ook nog was, maar hier bleek ze woensdag voor het laatst te zijn. Toen ik donderdag haar advertentie bekeek bleek ze in Arnhem te zitten, wat voor mij qua tijd +- 15 minuten langer in de auto is dan Eindhoven. Dus besloten om maar een afspraak te maken.
Afspraak maken was zo gebeurd, ze reageert snel op berichten.
Afgesproken voor 20:30. Ik was ruim op tijd en stuurde haar om 20:15 een bericht dat ik er was en of ze me het nummer kon sturen.
Niet veel later kreeg ik een bericht dat ze er niet was omdat ze problemen had en dat ze rond 22:00 terug zou zijn.
Lekker dan, 1 uur 10 minuten voor gereden.

Klote, wat nu? Ik had donderdag avond al eens rondgekeken op het forum welke dames er nog meer ontvingen in Arnhem mocht het niets worden en had mijn oog op Nina laten vallen die ik toen maar een bericht heb gestuurd. Gelukkig had ze tijd en ben ik om de tijd te vullen maar even bij haar langs geweest.

Toen terug gereden naar de locatie waar Clara ontvangt en haar een bericht gestuurd of ze al terug was. Ze was terug en ik kon langs komen.
Ze verontschuldigde zich dat ze er niet was, ze had een vriendin moeten helpen met problemen blijkbaar.
Begonnen met staand heftig te tongzoenen waarna we op het bed belandde. Clara begon me heerlijk te pijpen waarna ze het tijd vond om er een hoesje om heen te schuiven en in cowgirl boven op me te komen zitten. Ze begon me heerlijk te berijden en leek hier zelf ook echt van te genieten.
Na een tijdje kwam ik heerlijk klaar.

Hierna weer lekker liggen tongzoenen met haar en werd ik na een aantal minuten alweer hard. Ze begon me weer te pijpen en na een tijd ging er weer een hoesje omheen. Ze vroeg of ze weer bovenop me mocht zitten of dat ik een andere positie wou. Ik gaf aan dat ik wel doggy wou en heb haar zo een tijd genomen. Ik kreeg na een tijd last van mijn been waarna we weer terug naar cowgirl gegaan zijn. Aangezien ik al 2x klaargekomen was werd het deze keer niet gemakkelijker. Ze heeft er flink voor moeten werken maar ben uit eindelijk toch nog klaar kunnen komen.

Hierna nog even leuk met haar nagepraat, waarna ik vertrokken ben.

Afgezien van de 1,5 uur die ik heb moeten wachten op haar wat natuurlijk een enorme tegenvaller was was het een prima date en erg goede seks.

Ik meen dat ze zei dat ze nog t/m zondag in Arnhem was en dan weer in de buurt van Den Bosch.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/1472639-clara#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisterenavond om 10 uur een afspraak gemaakt met Clara. Ze ontvangt in Mierlo op een vakantiepark, onder de rook buurt van Eindhoven.
Het was even puzzelen om bij het huisje te komen en we hebben wel gelachen aan de telefoon. Ik dacht dat er al een klik begon te komen. Eénmaal binnen voelde ik die klik echter toch niet meteen. Haar vriendinnetje zat ook naakt binnen. Lekker ding. Lekkerder dan Clara zo te zien, haha!
Gezien de ervaringen hierboven was ik toch erg benieuwd en ik had het voornemen er wat moois van te maken.
Clara gevraagd of ik eerst even kon douchen, dat kon. Helaas geen schone handdoek en een heel vies nat handdoekje op de grond om op te staan.
Daarna de slaapkamer in. Ze begon heerlijk te tongen, echt 100 punten, met haar tong piercing. Ik las hierboven dat ze een nympho is dus ik verwachtte misschien nogal wat. Ik ben een fan van wilde pijpbeurten met veel spuug en ballen likken. Dat deed ze wel, maar weinig spuug en niet heel overtuigend. Ondertussen zocht ik haar poesje op om haar te vingeren en likte ik haar tepels, vooral van dat laatste genoot ze wel van.
Ik heb het gevoel dat ze m'n pik te groot vond of zo, of dat ik misschien te dominant ben. Nou ben ik echt geen Rocco Siffredi of zo, maar ik houd wel van het wat ruigere werk. Clara overduidelijk niet. Ze had ook al een paar keer een rubber in haar hand, maar ik wilde nog even verder gaan met het orale werk. Ik had haar op haar rug gelegd met haar poes om hoog zodat ik haar goed kon uitlikken en finger bangen. Terwijl ze op haar rug lag leek het me wel wat om haar zo ook effe lekker in haar mond te neuken maar dat vond ze al helemaal niks.
Toen haar maar op haar rug gelegd en in missionaris afgemaakt. Ook daarbij leek het alsof ze m'n lul niet kon hebben als ik lekker door duwde.
Daarna op bed wat gepraat en ik vond het eigenlijk wel best. Wilde eigenlijk een uur blijven maar er was duidelijk geen klik. Het is wel een aardige meid en we hebben nog wel even nagepraat over koetjes en kalfjes. Misschien had het er allemaal mee te maken dat het al wat later op de avond was. Geen idee. Ik mocht voor een half uur betalen en kon nog even douchen, uiteindelijk zo'n 45 minuten binnen geweest.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/1472639-clara#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wow, wat een beleving was dit. Ik ben normaal niet van afspreken met Engelstalige dames daar ik die taal niet zo machtig ben.
Maar Clara was in de buurt, en ik kon me niet inhouden. Alles wat hierboven voor positiefs staat geschreven kan ik beamen. Volgens mij beleef je bepaalde dingen alleen als je er echt een klik mee heb..

Tot snel Clara
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/1472639-clara#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Clara, Helmond
Recentelijk naar Clara geweest, mede vanwege positieve recensies. Ze ontvangt in de omgeving van Helmond.
Op zich wel redelijke date. Het is de dame van de foto's en slank ( daar houd ik van). Afspreken via app ging prima en locatie was gemakkelijk te vinden. Zoals al door meerderen gezegd was er een andere dame aanwezig ( vanwege begrijpelijke redenen. Of deze dame ook ontvangt weet ik niet)
Volgens eigen zeggen was ze Moldavisch en ze spreekt goed Engels. Alles was ok, maar het was niet "passioneel ". Tz, pijpen, vingeren en intiem was ok. Voor mij was het in de buurt dus wellicht ga ik nog wel een keer. Totaal beeld was ok, ziet er leuk uit, maar geen gfe.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/1472639-clara#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben afgelopen weekend bij haar geweest. Mooie dame om te zien, leuk gezicht en super lekker lichaam. Pijpt zonder condoom, uitgebreid zoenen (vroeg ze alleen €20 extra voor) en doet actief mee tijdens de sex. Daarnaast ook een leuke meid in de omgang.
Een van de beste ervaringen tot nu toe. Ga haar zeker nog een keer bezoeken.

Heb haar vriendin Maya ook ontmoet, ziet er heel mooi uit. Het is mogelijk om een trio met beide dames te doen, alleen lees ik over Maya wat mindere ervaringen.

Clara is er nog tot vrijdag (in Hoge Hexel), zei ze.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4414092-saraa
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag bij deze dame geweest, gekozen voor een half uurtje en het was heerlijk, ze is leuk in de omgang en er was gelijk een klik.

De seks was goed en ze doet ook lekker mee, ze geniet er zichtbaar van.

ze zit in Hoge hexel op dit moment, ze zei wel dat ze morgen daar weg gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan