WHEM Sara, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is een heerlijke dame. Vol/mollig, zonder dik of vet te zijn. Ze is ook vriendelijk en maakt een gezellig praatje, maar....
Daar waar je voor komt is waardeloos. Het condoom zit bijna om voor je onderbroek uit is. Ze pijpt aardig, maar zit er wel zo bij dat je nergens bij man. Uiteindelijk heb ik niet geneukt en ben ik vooral lang en matig gemasseerd.
Jammer, want zoals gezegd een hele leuke dame en ik had wel hele leuke dingen met haar willen doen.
 
Het is een heerlijke dame. Vol/mollig, zonder dik of vet te zijn. Ze is ook vriendelijk en maakt een gezellig praatje, maar....
Daar waar je voor komt is waardeloos. Het condoom zit bijna om voor je onderbroek uit is. Ze pijpt aardig, maar zit er wel zo bij dat je nergens bij man. Uiteindelijk heb ik niet geneukt en ben ik vooral lang en matig gemasseerd.
Jammer, want zoals gezegd een hele leuke dame en ik had wel hele leuke dingen met haar willen doen.
Jammer, dat de prestaties van de dame tegenvallen. Echter zou ik voor haar uiterlijke voorkomen, in combinatie met de mijns inziens redelijke prijs, toch overwegen een afspraak te maken. Bij 'labels' in de advertentie staat 'exotische vrouwen': is Sara een halfbloed, Aziatisch, etc?
 
Wederhoor door DVP:

Omdat ik mij der niet in kan vinden klant gaf bij mij aan dat alles goed zit en er is niet geneukt omdat klant binnen een paar minuten al klaar kwam kunt mij als dame niet kwalijk nemen dat er niet is geneukt als je zelf niet een tweede keer kunt en je door pijpen al komt nu word er een slecht beeld over mij geschetst dat ik niet goed werk verricht en omdat er voldoende tijd over was bood ik een massage aan word ik ook helemaal in afgekraakt terwijl werd hem nog gevraagd of die het fijn vond en het zat niet eens in de service en heb een paar jaar lang in een massagesalon gewerkt dus zal wel iets van ervaring hebben. Ik vind dat de mannen ook niet altijd correct zijn in het vermelden van de waarheid over wat der is gebeurd! En dit is daar 1 recensie van! Hij baalt omdat die snel klaarkomt waar ik als dame niks aan kan doen of veranderen en als je dan zelf niet een tweede keer kunt moet je de schuld niet bij een dame zoeken

Als een dame wilt reageren op een recensie die over haar gaat, kunnen ze hiervoor een moderator benaderen, zie Reacties van belanghebbenden in hun eigen recensietopic.
 
Ik heb nog even getwijfeld of ik hier nog op moest reageren. Heel kort dan:
Sara geeft met zo veel woorden aan dat ik geen tweede keer zou kunnen. Daar is echter helemaal niet naar gevraagd. Na het pijpen kon ik gemasseerd worden, als ik mijn onderbroek eerst aan zou trekken. De massage zelf was verder "gewoon" een massage. Geen body-to-body en ook niet erotisch.
 
Ben er ook eens geweest, ook spijt van eigenlijk.. Ik had gereageerd op haar massage adje, waarbij in zowel tekst als mogelijkheden B2B massage wordt aangegeven. Ik had bij het maken van de afspraak ook duidelijk vermeld dat ik wel een zin had in een B2B massage.. maar zelfs de kleinste aanraking was al teveel, ze zat op gegeven moment tussen mijn benen (op afstand) ze legde mijn benen opzij, toen mijn teen op gegeven moment haar been raakte was het gelijk de vraag of ik me been opzij kon schuiven.. en nee, dat lag zeker niet aan mijn eigen hygiene haha. Maar je kan al raden dat er van B2B dus totaal geen sprake was..
Terwijl probeerde ze af en toe wel praatje te maken, maar gesprekken liepen al snel dood. ik heb nog pogingen gewaagd geintresserd door te vragen, maar met korte antwoorden en geen wedervragen kom je niet snel verder. Ze probeerde denk ik terwijl nog wel te verkopen dat ze ook sex anbood, ze zou achter de ramen staan ergens? maar ik had al door dat dat nog meer geld verspilling zou worden.

ik ben kritisch, ieder z'n smaak.. maar echte afrader dit hoor

(klopt het dat ik geen recensie kon invullen omdat dit nog in WHEM staat?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan