Sara en Laura massage diversity

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
bij èèn van deze(dame) geweest voor een pijpdate een paar jaar terug
toen ze bezig was zei dat er een verbouwing bij hem/haar gaande was
ik hou er niet zo van
maar wel een goede date gehad, mondje vol gespoten en ging daarna direct door om de tijd vol te maken
 
Paar weken geleden heb ik Sara en Laura telefonisch benaderd n.a.v. hun advertentie. De communicatie ging verder via de app. Om een afspraak te kunnen maken moet eerst via een tikkie/betaalverzoek € 0,01 aan ze overgemaakt worden. Op de vraag waarom dat is wilde ze wel antwoorden, maar nadat de betaling was gedaan. Al met al had ik er geen goed gevoel meer over en haakte af. Juist omdat er altijd waarschuwingen zijn voor deze werkwijze.
 
Ik heb ooit Sara wel eens bezocht, ook toen wilde ze een tikkie sturen van 0,01. Ik weigerde beleefd en dat vond ze verder geen probleem. Een aardige meid/trans die haar best doet. Ze pijpte heerlijk en slikte zowaar alles door ook. Was voor mij de eerste keer met een trans en geen herhalingsgevaar voor mij, is gewoon niet mijn ding. Maar als je een leuke shemale zoekt, niks mis met Sara. Ze ontvangt in een anonieme buurt, gratis parkeren en een schone flat. Haar partner ken ik verder niet.
 
Ik heb ooit Sara wel eens bezocht, ook toen wilde ze een tikkie sturen van 0,01. Ik weigerde beleefd en dat vond ze verder geen probleem. Een aardige meid/trans die haar best doet. Ze pijpte heerlijk en slikte zowaar alles door ook. Was voor mij de eerste keer met een trans en geen herhalingsgevaar voor mij, is gewoon niet mijn ding. Maar als je een leuke shemale zoekt, niks mis met Sara. Ze ontvangt in een anonieme buurt, gratis parkeren en een schone flat. Haar partner ken ik verder niet.
Durf je iets meer te vertellen? Heeft ze een zware stem (afknapper voor mij) en was ze naakt? Heb je nog iets met haar penis gedaan of heeft ze die niet meer?
Ik ben er nieuwsgierig naar maar als ik het doe dan moet ze voor mij wel supervrouwelijk zijn en vooral geen mannenstem hebben 😁
 
Ben ook al een tijd nieuwsgierig om langs te gaan, maar het tikkie verzoek blijf ik vreemd vinden + kan geen enkele recensie vinden. De website wordt wel onderhouden, blijkbaar kun je nu ook met een real doll sex hebben bij ze...
 
Ik Ben daar nu twee keer geweest. Eerst bij Laura, lang en massage en pijpbeurt was redelijk. Sara deed toen open en die zag er beter uit. Laura vond ik te mannelijk. Bij Sara had ik meer verwachtingen. Viel erg tegen. Massage stelt niet veel voor. Geen getease en voelde net als bij Laura ongemakkelijk. Pijpen deed ze prima maar voor het geld wat ze nu vragen zou ik naar een andere gaan. Deze twee dames waren wel een van mijn slechtste ervaringen.
 
Vanmiddag bij Sara geweest. Leuke shemale meid met lekkere grote borsten. Pijpen tot het einde en lekker over de tieten gespoten. Binnenkort Laura maar eens proberen.. Voor mij wel de moeite waard
 
Ondertussen Laura bezocht. Het was m'n eerste keer met een trans, zodoende erg spannend. Zelf pijpen durfde ik niet, maar Laura pijpte mij lekker. Was voor het eerst dat ik een andere penis dan de mijne vasthield. Laura was begripvol, lief en heeft er een fijn half uur van gemaakt. Sara ken ik nog niet, maar wil ik ook bezoeken.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
helaas viel het heel erg tegen en stond ik ook na 15 minuten buiten. Jammer dat zo gelopen is. Voor mij geen vervolg. Had gehoopt dat deze date beter zou zijn omdat ze Nederlands sprak.. maar helaas.
Was ook in een hotel. Borsten zien er in echt veel minder mooi uit en nog kleine mannentepels er op. Klik was er ook niet helemaal. Laatste keer dat ik dit probeerde. Dit gaat trouwens om Sara
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan