Recensie Sara, Hoogezand (voorheen Midlaren) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jan de Zeeman

Newbie
Forumpionier
15
07/07/21
18
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hoogezand/2753091-sara
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tijdje terug al eens geprobeerd haar telefonisch te bereiken maar werd niet opgenomen, ook niet na herhaaldelijke pogingen. Enkele dagen geleden nogmaals geprobeerd, weer hetzelfde resultaat. Toen maar een Whatsapp bericht gestuurd en daar reageerde ze snel op, kon makkelijk een afspraak maken en ben er heen gegaan. Ze is denk ik wel degene van de foto's maar heb niet de indruk dat de foto's heel recent zijn, ze is iets voller in het echt. Helaas rook het er erg naar sigaretten en ik ben zelf een anti roker. Afgesproken voor een half uurtje, uitgekleed en verder het standaard ritueel. Beetje pijpen (MC) en al snel naar het intieme. Aangezien de druk hoog was bij mij duurde het niet lang of ik kwam klaar en daarmee was de sessie ook meteen afgelopen. Nog geen kwartier na binnenkomst stond ik weer aangekleed buiten. Niks geen half uur, is gewoon zo snel mogelijk afwerken. Jammer want had best nog even wat na willen relaxen maar zij sprong meteen op, met de mobiel klooien en wikkelde zich in een handdoek. De sex was wel lekker maar houd er toch een kater gevoel aan over.
 
Foto's van advertentie zijn al jaren achterhaald inderdaad. Afknapper bij de deur dus al. Verder plichtmatig afgewerkt en binnen 15 minuten 70 euro's armer. Kom hier niet meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan